Unaban

Tagged: 

This topic contains 1 reply, has 2 voices, and was last updated by  Cyroze 2 months ago. This post has been viewed 150 times

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author
    Profile photo of AbbeS
    AbbeS
    Member
    • Topics started: 1
    • Replies: 0
    • Total posts: 1
    • PM user

STEAM_0:0:183388388

AbbeS

englundz

10-12-17 16:05

Grejen med denna ban är att jag inte tycker att det stämmer. Jag satt och lirade ttt så är det jag och wunderbar kvar så säger jag att jag ska rapea han på SKOJ och då kommer englundz och säger att jag får ban utanförvarning om jag säger det igen. Rundan därpå var det någon skåning som jag inte kommer ihåg vad han heter som var en riktig jobbig han sprang efter mig i konstant 3-4 min och håll på och skjuta med revolvern och detta gjorde han enbart för att vara jobbig och eftersom att jag hade sagt t han 5+ gånger så pallade jag inte med han och sköt han i plytet. Rundan fortsätter jag bhoppar runt sen kom jag t mitten av mappen så vart det en gris som gick som jag bhopade upp på och strafeade t taket och om det var de du menade med(treathning to crash server (pig) så vet jag fan inte vad du tänker med så om man hoppar på en gris 1 gång så är det ban för att “hota” med att krasha servern det e fan sjukt. Jag vet att du har något emot mig men vet inte vad mtp att jag får ta en ban på allt jag gör och alla andra medlemmar på surfburken får ett”gör inte om det tack”. Sen såklart jag inte kommer ihåg rätt men detta var iaf det jag kom på atm vill gärna läsa din åsikt om denna ban,tycker den var alldeles för grov

Cyroze
    Moderator
    • Topics started: 2
    • Replies: 86
    • Total posts: 88
    • PM user

Hej,

Har kollat över din ban och där finns en helt annan historia om att du ska ha varit allmänt otrevlig på servern.
    Det är även så att om man är på grisen på denna map så finns risken att servern kraschar vilket vi inte vill.

Tänk även på att inte dra några onödiga skämt då de är lätta att missförstå. Dessutom är den sortens skämt inget som hör hemma på servern, den typen av skämt får ske någon annanstans.

Jag kommer sänka din ban till två veckor och tills du kommer tillbaka till servern vill jag att du läser reglerna så inga liknande
    händelser sker igen.

Mvh,

Cyroze

Admin Responsible.

My Tasks Are;

Administrator Applications, Admin Responsible & Bans / Mutes / Gags

Contact;

julia@surfburken.se
    http://steamcommunity.com/id/jullelol/

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)

You must be logged in to reply to this topic.