Trust Issues Viktor

Tagged: 

This topic contains 3 replies, has 4 voices, and was last updated by  snarcus 3 weeks, 4 days ago. This post has been viewed 201 times

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author

Haasbro
    Member
    • Topics started: 4
    • Replies: 2
    • Total posts: 6
    • PM user

Han har väl en dålig dag och låter extremt arg när någon försöker skämta och provocera honom på servern, dock bryter personen som heter WE KNOW inte mot några regler överhuvudtaget. Så istället för att bara mutea honom för sig själv så lägger Trust Issues Viktor 30 min mute på honom, ingen annan har klagat eller sagt ett ord, en mutefunktion ingame finns av en anledning, bara för att du är känslig och väldigt ledsen i livet behöver du inte mutea andra.

Absolut onödigt och att sen kalla mig för idiot när jag påpekar det och säga “reporta mig då, tror du jag bryr mig” visar ju på att du har 0 respekt och borde inte ha någon mute-funktion överhuvudtaget. Pinsamt att denna servern har blivit såhär.

Servern i fråga: 194.103.0.4:27015

Alpha
    Member
    • Topics started: 15
    • Replies: 312
    • Total posts: 327
    • PM user

Hej!

Tråkigt att höra det här. Jag har dock några frågor jag skulle vilja ha svar på för att lättare kunna reda ut det här.

1. Är Viktor VIP eller Admin?
    2. Du skriver att det är pinsamt att servern blivit så här, men Viktors handlingar gör ju inte hela servern.
    3. Har du steamID på Viktor så att jag kan kolla vilka mutes han lagt osv?

Former CEO
    Steam: http://steamcommunity.com/id/alphoric
    Email: alphoric@surfburken.se

Profile photo of ViktorK
    ViktorK
    Member
    • Topics started: 1
    • Replies: 2
    • Total posts: 3
    • PM user

Hej Alpha samt Haasbro här är mitt steamID 76561198018520877!

Jag är endast VIP.

Jag mutade WE KNOW då på servern då han var väldigt högljud i micken vilket jag varnade hen om, WE KNOW lyssnade ej på mina varningar på servern då gav jag han vart skulle vara en 15min mute 30min mute vilket jag är medveten om att det vart fel!

Mvh Trust Issues Viktor

snarcus
    Member
    • Topics started: 4
    • Replies: 13
    • Total posts: 17
    • PM user

Hej!

Jag yrkar på ett avskrivande utav ärendet nu på en gång, min klient har inte gjort några fel och ifall Haasbro nu vill visa på motsatsen så saknas fortfarande konkreta bevis. 24 timmar har passerat och Viktor vill lämna detta bakom sig, jag känner inte till vilka riktlinjer ni har att gå efter på detta community när det kommer till klagomål men det känns inte annat än rätt att efter 24 timmar utan framgång släppa det.

Ser någon utav parterna fortfarande en anledning till fortsatt drift utav ärendet så finns jag tillgänglig i stort sett hela dygnet, ni når mig lättast genom mail: snarcus@snarcus.nu

Tack på förhand

// Snarcus

världens coolaste grabb

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)

You must be logged in to reply to this topic.