TheliaZ adminansökan

This topic contains 4 replies, has 5 voices, and was last updated by  Gargam3l 5 days, 5 hours ago. This post has been viewed 230 times

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author

TheliaZ
    Server Admin
    • Topics started: 3
    • Replies: 2
    • Total posts: 5
    • PM user

TheliaZ adminansökan

#Förnamn: Hej jag heter Måns.
    #Ålder / Age(15+): Jag är 15 år gammal.
    # Full STEAM ID: (Exempel: STEAM_0:1:30974481). STEAM_0:1:163342268
    # Steam Profil: (Exempel: http://steamcommunity.com/id/TUSK3N ). https://steamcommunity.com/profiles/76561198286950265/
    # Vilket “nickname” du använder: “TheliaZ”.

*1. Vilket spel och server ansöker du som administratör för? Jag vill ansöka till csgo jailbreak #1 för att jag tycker att JB är en väldigt rolig server att spela på för att det finns många väldigt glada och trevliga människor. Men det finns även dem som förstör server genom att kränka, svära och försöka trycka ner människor på ett oacceptabelt sätt. Tyvärr så finns det inte så ofta admins inne som ser detta. Jag vill va den admin som löser dessa problem, jag vill vara en bra förebild för både nya och gammla  spelar på servern. Jag vill även finnas där och hjälpa till när någon inte vet alla regler. Jag vill va den admin som har ett gått rykte för att jag är väldigt vänlig och hjälpsam.

*2. Anledning till varför du vill bli administratör: Som sagt: jag vill vara den adminen som vissar respekt för alla, som hjälper alla, som är trevlig mot alla och som vissar ett gått exempel på hur en admin ska vara. Jag vill även kunna vara en admin som spelarna skirver till om dem behöver hjälp för att jag sitter väldigt ofta med min dator.

*3. Har du arbetat med (eller administrerat) spelservrar tidigare? Hur länge i så fall? Och varför slutade du/varför blev du avskedad? Jag har aldrig varit admin innan men jag kan dem flesta sourcekomansen efter som att jag har varit vip på jb innan.

*4. Kan du Sourcemod commands? Kan du inga så lär vi dig! ja.

*5. Vet du hur Sourcemod menyn fungerar? Vet du inte hur den fungerar så lär vi dig! Den här punkten är jag lite osäker på så hade kanske behövt lite hjälp. Jag tror det är !admin.

*6. Anser du att du är lämplig som administratör och varför i så fall? Ja, för att jag har spelat länge och har mycket erfarenhet. Jag kan alla regler och kan förklara dem för en spelar som behöver hjälp. Jag har som sagt varit vip så vet ungefär vad det går ut på.

*7. Hur länge tror du att du kan vara inne och spela på våra servrar? Kan du vara mycket aktiv i veckan/veckorna? Man behöver inte alltid vara aktiv. Jag skulle minst spela en timme per dag och på helgerna 2 till 8 timmar.

*8. Förklara noga vad du skulle göra om du såg:

*8a) Två spelare argumentera på servern, det ser inte ut som om de ska sluta snart. – Jag skulle sagt till dem om dem kunde vara vänliga att ta diskussionen någon annan stans för att det räknas som mic spam om man sitter och pratar hela tiden. Om dem ändå hade fortsatt så hade dem fått vars en mute på 10 minuter så dem förstår att jag menar allvar.

*8b) Spelaren Player förolämpar dig (Du är Admin). – Jag varnar först spelaren om att diskrimineringar är totalt förbjudna och sedan antingen mutar, gagar eller i värsta fall bannar om han eller hon fortsätter.

*8c) Någon fuskar på servern. –Jag spelar in fusket så gott jag kan, och använder som bevis, sedan bannar jag den spelaren då fusk är totalförbjudet överallt.

*9. Var bor du någonstans? – (Ange endast stad) I lund.

*9a) Hur många timmar anser du ha spelat på servern som du ansöker till? ca 500 timmar.

*9b) Berätta lite om dig själv: Jag heter då Måns och bor i lund. På fritiden spelar jag handboll och csgo. Jag har en hund som heter Malte och han gillar att titta på när jag spelar jb:D.

*9c) Har du erfarenhet och intresse i något som skulle kunna vara till hjälp för SURFBURKEN utöver administrering (till exempel serverhantering eller Photoshop)? Jag är inte så duktig angående fotoshop så jag föredrar nog att hjälpa till inne på servrarna.

*10. Har du något övrigt att tillägga? Att surfburken har dem bästa servrarna i hela världen och att dem ska fortsätta med det dem håller på med. riktigt “DJURIGA” servrar.

*11. Förstår du och kommer du att respektera/följa våra regler?
    (Reglerna kan du läsa här på sidan). Jag kommer respektera och följa dem till 100%. Om jag behöver hjälp med något så brukar Freakshow vara väldigt trevlig och hjälpa till.

*12. Kommer du vara aktiv på forumet? Jag kommer gå in och läsa lite dag och rapportera om någon har gjort något riktigt dumt.

//Måns aka TheliaZ

Trial admin on server#15 Jailbreak
    Contact
    Theliaz2002@gmail.com

http://steamcommunity.com/profiles/76561198286950265/

swefelle
    Server Admin
    • Topics started: 2
    • Replies: 12
    • Total posts: 14
    • PM user

+rep

-Har spelat länge så kan reglerna bra

-Trevlig

-aktiv

-beter sig bra på servern

Profile photo of En Gullig Katt
    En Gullig Katt
    Server Admin
    • Topics started: 4
    • Replies: 7
    • Total posts: 11
    • PM user

+rep

-Kan reglerna, har inte behövt säga till honom som admin och han har inte varit jobbig när jag inte var admin

-Trevlig och rolig spelare att spela med

-Mycket tid

-Rep

-Lite tråkig ansökan på vissa ställen

Lithlet
    Server Admin
    • Topics started: 8
    • Replies: 22
    • Total posts: 30
    • PM user

+rep

-Bra ansökan med mycket info

-Aldrig behövt säga till dig gång på gång inne på servrarna

-Mogen

-rep

-Lite tråkig på vissa ställen, som En Gullig Katt sa.

• This reply was modified 5 days, 8 hours ago by  Lithlet.

~ Admin ~
    ~ Steam: http://steamcommunity.com/id/Lithlet/ ~

Gargam3l
    Moderator
    • Topics started: 1
    • Replies: 22
    • Total posts: 23
    • PM user

Hej Måns. Jag har kollat över din ansökan och det ser bra ut och jag kommer därför att acceptera din ansökan på grundande anledningar:

–Du har skrivit en generellt sett bra ansökan med tillräckligt mycket information.
    –Du har mer än 8 dagars speltid på servern du ansöker till vilket är bra för då vet du hur saker och ting går till.
    –Har hört bra om dig av andra admins.

Jag kommer sätta dig på en 3-4 veckors trial för att se hur det går, om du passar som admin till Surfburken. Om allt går bra så kommer jag därefter befordra dig till admin.

Hur som helst så vill jag att du kontaktar mig så att vi kan gå igenom din nya position.
    Steam: http://steamcommunity.com/id/mummus/
    Teamspeak: teamspeak.surfburken.se:10027.

Här är även fyra guider jag vill att du kollar igenom (du måste vara inloggad för att kunna läsa dem). Naturligtvis kommer vi gå igenom det mesta som står i dessa, men om du någon gång blir osäker och jag inte är tillgänglig så finns det information här.

How to record a player
    Sourcemod /Sourcebans
    Information for admins
    Guideline for general rules

Status: Accepterad Trial Admin

* Administrator applications and Administrator responsible *
    * Steam: http://steamcommunity.com/id/mummus/
    * If you have any questions or concerns, don't hesitate. I am just a PM away for whatever you are inquiring about! *

No offense Frank - Sudden (dom som vet, dom vet)

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)

The topic ‘TheliaZ adminansökan’ is closed to new replies.