TheliaZ admin ansökan 13/2/2018

Home Forums Counter-Strike Source/Global Offensive Administratörsansökan [SWE] TheliaZ admin ansökan 13/2/2018

This topic contains 0 replies, has 1 voice, and was last updated by  TheliaZ 4 days, 11 hours ago. This post has been viewed 101 times

Viewing 1 post (of 1 total)
  • Author

TheliaZ
    Member
    • Topics started: 6
    • Replies: 4
    • Total posts: 10
    • PM user

#Förnamn: Måns
    #Ålder / Age(15+):15
    # Full STEAM ID: (Exempel: STEAM_0:1:30974481):STEAM_0:1:163342268
    # Steam Profil: (Exempel: http://steamcommunity.com/id/TUSK3N ):https://steamcommunity.com/profiles/76561198286950265/
    # Vilket “nickname” du använder: TheliaZ

*1. Vilket spel och server ansöker du som administratör för?Jailbreak#15

*2. Anledning till varför du vill bli administratör: Jag gick in på jailbreak och såg att det var totalt kaos. Det var ingen som kunde ct banna, ingen som kunde slaya på Hns, ingen som kunde banna fuskare. Det var då jag fick idén att ansöka igen, jag vill ställa allt till rätta. Ingen ska kunna skriva kränkande saker utan att få några konsekvenser av det. Jag vill kunna vara den adminen som alla ser upp till, som hjälper nya spelare att komma igång, som hjälper folk om dem har några frågor om regler osv.  Jag skulle även vilja vara den adminen som gjorde jailbreak roligt igen, frit från spelar som bara vill förstöra och frit från regelbrytare.    

*3. Har du arbetat med (eller administrerat) spelservrar tidigare? Hur länge i så fall? Och varför slutade du/varför blev du avskedad? Ja, jag arbetade som admin på surfburken för ett tag sen på jailbreak. Jag vill testa nya Communitys och därför sade jag upp mig. 

*4. Kan du Sourcemod commands? Kan du inga så lär vi dig! Ja, förutom om det har kommit några nya.

*5. Vet du hur Sourcemod menyn fungerar? Vet du inte hur den fungerar så lär vi dig!Ja.

*6. Anser du att du är lämplig som administratör och varför i så fall? Ja, för att jag vet hur det går till för att jag har varit det för. Jag är bra på att lösa svåra situationer och jag kan alla regler.

*7. Hur länge tror du att du kan vara inne och spela på våra servrar? Kan du vara mycket aktiv i veckan/veckorna? Man behöver inte alltid vara aktiv.1-3 timmar varje dag och längre på helgerna.

*8. Förklara noga vad du skulle göra om du såg:

*8a) Två spelare argumentera på servern, det ser inte ut som om de ska sluta snart. – Jag skulle be dem att ta diskussionen någon annan stans. Om dem hade fortsatt så skulle jag mutat/gagat dem i 10 min var och sedan längre om dem fortsatte.

*8b) Spelaren Player förolämpar dig (Du är Admin). – Säga till honom att sluta direk sedan gaga/muta ett bra tag och om han håller på att ändra sitt namn till mitt så blir det ban.

*8c) Någon fuskar på servern. – Filma in och sedan banna.

*9. Var bor du någonstans? – (Ange endast stad) Lund.

*9a) Hur många timmar anser du ha spelat på servern som du ansöker till? 100 timmar.

*9b) Berätta lite om dig själv:Jag är en 15åring grabb som gillar att spela dator och vara med kompisar. Jag spelar handboll i lugi, jag diggar hip hop musik och kolla väldigt mycket Youtube varje dag.

*9c) Har du erfarenhet och intresse i något som skulle kunna vara till hjälp för SURFBURKEN utöver administrering (till exempel serverhantering eller Photoshop)? Nej inte direkt, ni kan gärna fråga om ni behöver hjälp med någon så kan jag se om jag kan det.

*10. Har du något övrigt att tillägga? Inte så mycket, bara att jag tycker surfburken är det bästa comnuityt enligt mig:)

*11. Förstår du och kommer du att respektera/följa våra regler?
    (Reglerna kan du läsa här på sidan). Ja, jag kommer att följa reglerna till punkt och prickar.

*12. Kommer du vara aktiv på forumet? Ja, jag kommer vara aktiv på forumet.

Trial admin on server#15 Jailbreak
    Contact
    Theliaz2002@gmail.com

http://steamcommunity.com/profiles/76561198286950265/

Viewing 1 post (of 1 total)

You must be logged in to reply to this topic.