TeddyFreddyT© Adminansökan

Home Forums Counter-Strike Source/Global Offensive Denied Applications TeddyFreddyT© Adminansökan

This topic contains 1 reply, has 2 voices, and was last updated by  Julia 3 months ago. This post has been viewed 155 times

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author

TeddyFreddy
    Member
    • Topics started: 1
    • Replies: 0
    • Total posts: 1
    • PM user

#Förnamn: Fredrik
    #Ålder / Age(15+): 20
    # Full STEAM ID: STEAM_0:1:122021853
    # Steam Profil: http://steamcommunity.com/id/TeddyFreddyT/
    # Vilket “nickname” du använder: TeddyFreddyT©

*1. Vilket spel och server ansöker du som administratör för?

Counter-strike Global offensive. SURFBURKEN.se #4 Arena [Multi-1v1][128TICK] by SwedishHost.se

*2. Anledning till varför du vill bli administratör:

Jag vill bli administratör för att kunna finnas där för folk och hjälpa till Tex om de händer nåt (Bråk,Fusk,Spam) och förhindra sådana saker är inne på servern varje dag flera gånger om dagen och så har jag märkt att folk lyssnar på mig när ja säger ifrån (Ber ¨Hen¨ att sluta annars hör jag av mig till admin så dom får ta tag i saken) då folket näst intill alltid lyssnar är om tyckt av alla i servern o känns lite som att ja e en ¨Admin¨ redan nu när ja kommer in på servern

*3. Har du arbetat med (eller administrerat) spelservrar tidigare? Hur länge i så fall? Och varför slutade du/varför blev du avskedad?

Nej aldrig varit admin

*4. Kan du Sourcemod commands? Kan du inga så lär vi dig!

Ja tror ja kan inte helt säker på om de e de ja tänker på men vill lära mig sånt!

*5. Vet du hur Sourcemod menyn fungerar? Vet du inte hur den fungerar så lär vi dig!

Som ja svara innan vet jag inte om de e samma sak jag tänker på men vill självklart lära mig de lär nog inte vara några som helst problem o printa in de i huvet

*6. Anser du att du är lämplig som administratör och varför i så fall?

Jag anser att jag är lämplig som administratör för att jag kan hantera jobbiga lägen Tex om de e tjafs då ja kan hålla mitt lungn prata sansat med folk som är förbannade,retas,trolls utan att bli sur överhuvetaget jag är nog väldigt omtyckt på denna server då ja lärt känna många personer blivit att men pratat med dom irl och träffat

*7. Hur länge tror du att du kan vara inne och spela på våra servrar? Kan du vara mycket aktiv i veckan/veckorna? Man behöver inte alltid vara aktiv.

Jag är alltid aktiv efter 16:00 då ja kommer hem från jobbet o sitter vid Counter-strike

*8. Förklara noga vad du skulle göra om du såg:

*8a) Två spelare argumentera på servern, det ser inte ut som om de ska sluta snart. –

Jag skulle be dom ta argumentet Privat o inte på servern om de inte lyssnar skulle dom få varning om inte de funkar skulle de bli mute på bägge

*8b) Spelaren Player förolämpar dig (Du är Admin). –

Skulle be Personen sluta upp genast och om de inte skulle räcka skulle de bli en sista varning och om de inte skulle funka skulle jag skulle jag Banna personen tiden på Ban beror på hur kraftig förolämpningen är

*8c) Någon fuskar på servern. –

Skulle självklart bli ban på direkten och pratat med andra admins så personen inte kommer in med ett annat konto

*9. Var bor du någonstans? – (Ange endast stad)

Enköping

*9a) Hur många timmar anser du ha spelat på servern som du ansöker till?

11 timmer  på detta konto (TeddyFreddy)

runt 50 på ett som jag hade förut som Nickade Stepparn men slutade med cs 6 månader sen ville ja börja med cs igen och fick göra nytt konto då gamla såldes vet ej om man kan ränka med dom timmarna på gamla kontot (stepparn)

*9b) Berätta lite om dig själv:

Jag heter Fredrik Hoppade av skolan pga ja va skoltröt o mer är personen som ska jobba. Har jobbat som Ungdomsledare i ungefär 1 år där jag är personal på en undomsgård Med åldern 11-18 jobbar just nu på lager i västerås jobbat där i 1år. Annars Sitter jag hemma spelar dator om jag då inte är med mina vänner. Min hobby är ju då Spela Bilsport motorer. Meckar bilar till och från. Väldigt intresserad i lackering. Ser alltid positivt i de negativa. Gillar utmaningar då ja alltid vet att de går o lösa på ett eller annat sätt. Alltid vart den som Hjälper folk före mig själv då ja tycker de e viktigt att folk ska må bra och ha kul. Mer än så kan ja inte komma på så här på rak arm

*10. Har du något övrigt att tillägga?

Nej inget annat än att ni har gjort ett grymt jobb o kommit långt med surfburken Då ja minns Surfburken sen ja va liten o lira Counter-Strike 1.6

*11. Förstår du och kommer du att respektera/följa våra regler?
    (Reglerna kan du läsa här på sidan).

Ja kommer respektera och följa reglerna till 110%

*12. Kommer du vara aktiv på forumet?

Jag kommer vara aktiv på detta forum då ja alltid har sidan uppe så länge datorn är igång

• This topic was modified 3 months ago by  Julia.

Julia
    Moderator
    • Topics started: 2
    • Replies: 51
    • Total posts: 53
    • PM user

Hej Fredrik, jag har kollat över din ansökan nu. Jag kommer att neka den på grundande anledningar:

–Du har inte uppnått 48 timmar speltid på servern du ansöker till vilket är ett krav. (På detta kontot)

Jag hoppas att du fortfarande kommer vara kvar och spela med oss på våran community och servrar.

Du är välkommen att ansöka igen om tre månader d.v.s 2017-08-23

OBS! Ansökan innan det uppmanade datumet kommer att tas bort utan att bli läst.

Status: Nekad

• This reply was modified 3 months ago by  Julia.

/ juliA

"Vad är det för datum den 7 juni?" - Julia 2k17

' My tasks Administrator applications, Administrator responsible and Bans/Mutes/Gags.

Contact
    julia@surfburken.se
    http://steamcommunity.com/id/jullelol/

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)

The forum ‘Denied Applications’ is closed to new topics and replies.