Sve.n – Permanent bannad för racism ca 6 månader sen

Home Forums Counter-Strike Source/Global Offensive Protest a ban Sve.n – Permanent bannad för racism ca 6 månader sen

This topic contains 1 reply, has 2 voices, and was last updated by  Cyroze 1 week, 3 days ago. This post has been viewed 165 times

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author
    Profile photo of Sve.n
    Sve.n
    Member
    • Topics started: 0
    • Replies: 0
    • Total posts: 0
    • PM user

STEAM ID: STEAM_1:1:47291484
    Nickname: “No nickname present”
    Admin: “Admin deleted”
    The date of the ban: 17/10/17 – 21:19

Your version of the event(s) that led to the ban: Som ni ser var det några månader sedan jag blev permanent bannad från era servrar för rasism, så minns inte exakt vad som hände men vet att det jag gjorde inte är okej och förtjänar min ban. Gjorde en protest då men blev inte accepterad och “Cyroze sa att ni har nolltolerans mot rasism vilket jag förstår är själv senior admin på en annan server. Eftersom ni är den enda svenska servern jag tycker om att spela bhop på skulle jag vilja fråga om jag får en andra chans.

Mvh
    Sve.n

Cyroze
    Moderator
    • Topics started: 2
    • Replies: 118
    • Total posts: 120
    • PM user

Hej.

Jag kommer neka denna protest också och att du är senior admin på en annan server gör ju inte saken bättre att du kommer in med ett olämpligt beteende på våra servrar. Du har din permanenta ban samt två andra med anledningar “olämpligt beteende” och “insulting player”.

Därför anser jag att du inte är mogen nog att bli unbannad delvis för jag la en utav dessa bans och vet hur du beter dig.

Mvh

Cyroze

Head Admin Responsible.

My Tasks Are;

Administrator Applications, Administrator Meetings & Bans / Mutes / Gags

Contact;

julia@surfburken.se
    http://steamcommunity.com/id/jullelol/

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)

The topic ‘Sve.n – Permanent bannad för racism ca 6 månader sen’ is closed to new replies.