StrmbrG's Admin ansökan

This topic contains 1 reply, has 2 voices, and was last updated by  Hylken 2 months ago. This post has been viewed 172 times

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author

StrmbrG
    Member
    • Topics started: 2
    • Replies: 0
    • Total posts: 2
    • PM user

Namn: Robin Strömberg

Ålder: 16

Full Steam ID: STEAM_0:0:88954049

Steam Profil: http://steamcommunity.com/id/strmbrg/

Nick: StrmbrG

1. CSGO, Arena #8
    2. Jag sitter ofta inne på just Arena 8 och hör en del. Racism, musik (typ SLAM) osv. Det är sällan Admins inne, så jag anser att jag kan ta på mig den rollen för att skapa en trevlig miljö för alla spelare. Jag vill bidra till en trevlig och varm miljö.
    3. Jag har varit Admin på diverse TS3 servrar, små servrar som egentligen inte haft någon större trafik. Dock aldrig blivit avskedad.
    4. Nej.
    5. Nej.
    6. Jag anser att jag är en lämplig Administratör då – Jag tar alltid ansvar för mina handlingar, jag står för allt jag säger, jag har väldigt lätt för mig att se världen från andras perspektiv och genom det håller jag mig väldigt lätt neutral i konflikter/argumentationer. Började jobba på ICA som 14-åring och blev erbjuden deltidsanställning mot vintern (tackade nej), vilket visar att jag tar ansvar för mina plikter och åtar mig dem och följer dem till punkt och slut. Jag sitter väldigt ofta inne på Surfburken #8 och bidrar till en trevlig stämning och känner att jag vill kunna ta på mig mer ansvar på Surfburken #8. Jag “ragear” aldrig om jag förlorar osv, mitt omdöme påverkas ej pga sättet jag spelar. Jag köper och säljer skins via Facebook och har en liten krets utav folk.
    7. Jag är aktiv så fort jag är vid datorn och inte kör FACEIT/MM. Sitter helst inne på Surfburken #8 mestadels utav tiden.
    8. a) Det beror på vad diskussionen handlar om. Börjar den spåra så att andra spelare påverkas negativt och personangrepp påbörjas skulle jag antingen be dem sätta sig och prata bara dem två istället för att störa spelarna på servern, ge dem en varning och be dem att lugna sig för att undvika att sätta mig i en situation där jag antingen måste kicka eller “tysta” dem. Skulle de börja med racistiska påhopp osv så bryter de regler, vilket behandlas efter Surfburkens regelverk.                                                                       b) Jag kan ta förolämpningen och försöka att skoja bort det till en början. Men börjar de att bryta mot Surfburkens Regelverk så måste jag agera därefter. Skulle inte bli uppretad till den nivån där jag skulle handla icke-rationellt. Följer reglerna till varje paragraf.                                                                      c) Först så måste ju man kolla upp om det är fusk och inte skills, ni kanske har något sådant verktyg? Men fusk resulterar ju i ban tror jag, blir mer säker på regler om jag tilldelas Administratörskap.
    9. Sundsvall                                                                                                                                                                      a) Har spelat med olika Nicks som inte följde med varandra genom Game.Me som jag har pratat med Skippy om, men runt 48h måste jag ha fått ihop, jag är väldigt familjär med miljön på Arena #8 och trivs där.                                                                                                                                                                        b) Jag är 16 år och har ändå ett hyfsat CV för min ålder. Allt jag åtrår mig gör jag fullt ut, jag älskar att utmana mig själv och tar väldigt mycket ansvar. Har jobbat på marknader åt företag, på restaurang och på ICA. Jag var yngst i personalstyrkan på ICA.
    10. Jag känner mig väldigt nöjd med det jag skrev, kontakta mig gärna via Steam om ni har fler frågor.
    11. Jag kommer att respektera och följa alla regler till 100% och hedra dem som Admin.
    12. Jag kommer att försöka vara mer aktiv på forumet om det är där Admins diskuterar diverse saker och får updates gällande surfburken och nya regler. Tack för att ni tar er tid att läsa igenom min ansökan. Tar gärna konstruktiv kritik.
    • This topic was modified 2 months ago by  Hylken.

Hylken
    Moderator
    • Topics started: 5
    • Replies: 145
    • Total posts: 150
    • PM user

Hej Robin, jag har kollat över din ansökan nu. Jag kommer att neka den på grundande anledningar:

-Du har inte 48 timmars spel tid på servern som du söker till. Kollade upp de och du har: 1 days 02:02:45 hours +1 timme från #4
    -Din ansökan är slarvigt gjord, svår att läsa då all text är så tät. Rekommenderar att du har med mallen nästa gång så man kan läsa den tydligare istället för att man näst intill måste sitta och läsa om de för man tappar bort sig i allt
    .

Jag hoppas att du fortfarande kommer vara kvar och spela med oss på våran community och servrar.

Du kan ansöka nästa gång igen: 21/9-17

Status: Nekad

Surfburken CEO / Head Admin Responsible
    Steam: http://steamcommunity.com/id/Hylken
    Email: hylken@surfburken.se

If she says "Don't pull out!"... Absolutely pull out!

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)

The forum ‘Denied Applications’ is closed to new topics and replies.