Stor besvikelse när jag blev bannad på ARENA#4 av Reez.

Home Forums Counter-Strike Source/Global Offensive Protest a ban Stor besvikelse när jag blev bannad på ARENA#4 av Reez.

Tagged: 

This topic contains 2 replies, has 2 voices, and was last updated by  Cyroze 1 month, 1 week ago. This post has been viewed 126 times

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Profile photo of Michelangelo
    Michelangelo
    Member
    • Topics started: 0
    • Replies: 1
    • Total posts: 1
    • PM user

ARENA#4, mycket dålig ban av REEZ. Hade precis kommit in och ENDAST sagt några få ord. Dessa ord har jag recordat och inte mer med det (kan skickas in). Fick ban för “Inappropriate Language” och OM jag nu använde fula ordval vilket jag nu INTE gjorde så kan han/hon/hen i alla fall öppna munnen själv och ge varning eller värsta fall mute/ban. Gå på ban direkt utan individen (jag) OCH en annan person som blev bannad sekunden innan gjorde något fel, kan han atleast agera lite själv och inte använda sina löjliga advantage för att få mig bannad.
    Har även själv varit Admin på servrar förr (JB/MG) och anser detta som en STOR felban.

Mycket missnöjd, har lagt ner MYCKET tid på just Arena#4 och ALDRIG blivit mutead, bannad förr osv. förr. Endast när HELA servern blev mutad i 60 sec för Admin ville ha ordet för det var KAOS just vi det tillfället.

Ta gärna upp detta med Reez också (om du inte läser detta själv och kan stå till svars) då jag inser att jag inte gjorde något fel. Lägg gärna till mig på steam för övriga frågor/förklaringar,

MVH
    Michelangelo.

Profile photo of Michelangelo
    Michelangelo
    Member
    • Topics started: 0
    • Replies: 1
    • Total posts: 1
    • PM user

Såg detta nu (my bad), så lägger det i kommentarerna istället.

• STEAM ID: STEAM_0:0:136380048
    • Nickname: Michelangelo
    • The nickname of the admin who banned you: Reez
    • The date of the ban: 09/10-27    KL:20:15~
    • Your version of the event(s) that led to the ban: står ovan.

Cyroze
    Moderator
    • Topics started: 2
    • Replies: 85
    • Total posts: 87
    • PM user

Du och jag har tagit detta i teamspeak. Så ärendet är stängt.

Mvh,

Cyroze, Admin Responsible.

My Tasks Are;

Administrator Applications, Admin Responsible & Bans / Mutes / Gags

Contact;

julia@surfburken.se
    http://steamcommunity.com/id/jullelol/

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)

The topic ‘Stor besvikelse när jag blev bannad på ARENA#4 av Reez.’ is closed to new replies.