Söker till admin på #14 Minigames

Home Forums Counter-Strike Source/Global Offensive Denied Applications Söker till admin på #14 Minigames

This topic contains 4 replies, has 5 voices, and was last updated by  Cyroze 2 months, 3 weeks ago. This post has been viewed 226 times

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author

Zero
    Member
    • Topics started: 2
    • Replies: 4
    • Total posts: 6
    • PM user

#ADMINISTRATION APPLICATION

– First name: Albin
    – Age(15+): 16
    – Full STEAM ID: STEAM_0:1:8735405
    – Steam Profile: https://steamcommunity.com/id/johnemil88994
    – Nickname you use: Zero

*1. What game and server do you wish to apply for?

Minigames #14

*2. Why do you want to be an administrator for SURFBURKEN, what do you think you can improve and what difference could you make for the community?

Det är många som använder fult språk och många som micspammar just på minigames servern och just därför skulle jag vilja bli admin.

*3. Have you worked with servers before and if so, for how long?

Har inte jobbat på någon server som tex admin eller något sånt men skulle vara kul att pröva på det.

*4. Do you have any experience of Sourcemod / Sourcebans or server commands overall from before? (If you don’t have any, we will learn you the basics of understanding Sourcemod/Sourcebans).

Har inte jobbat med souremod/bans men skulle nog kunna lära mig ganska snabbt.

*5. Do you know how the Sourcemod menu works and it’s functions? (If you don’t know we will explain the basics and show you).

Vet inte men det lär jag mig om ni visar.

*6. Do you think you are suitable as an administrator and, if so, why?

Skulle nog säga det för att jag spelat på servern ganska länge och är bra vänner med några admins (inte irl). Några admins har också sagt att jag skulle bli en bra admin om jag ansökte. Har också spelat väldigt mycket på JBn.

*7. How much would you play every week, will you be active and play inside our servers watching over them regularly?

Skulle nog spela 2 till 3 timmar om dagen om jag inte är upptagen med just sport den dagen.

(Describe in details) What would you do if you saw:

*8a) Two players arguing in the server, doesn’t look like they’re gonna stop soon.      

1. Först skulle jag be dom att sluta och ta det utanför servern 2. Om dom skulle fortsätta skulle jag lägga en mute på båda kanske 5 min så dom får lugna sig. 3. Om dom sen fortsätter skulle jag antagligen kicka dom en liten stund båda.

*8b) The player named FizKy is harassing you (You’re the ADMIN)

Skulle muta han för admin disrespect om jag skulle ta det som en kränkning.

*8c) A player is cheating in the server. (Wallhack, Aimbot etc)

Först skulle jag spela in han sen skulle jag bannat han permanent eller väldigt länge.

*9. In what country do you live and which city? (Only mention the city).

Göteborg (strax utanför)

*10. How many hours do you consider you have played on the server that you are applying for?

Tror jag spelat för 36 timmar på just den men spelat mycket mer på andra sufburken  serverar samanlagt.

*11a) Tell us a little about yourself:

16 år bor utanför Göteborg och började nyss 1an. Spelar mest cs men också andra spel. Går också i innebandy.

*11b) Do you have any other skills or interests that might be useful to SURFBURKEN such as server management, Photoshopping etc.?

Vet hur man recordar och kan enkelt lägga ut det på youtube eller någon annan stanns om ni vill se det när jag gjort en ban tex.

*12. Do you have anything else to add for your application, anything else you would like to mention or say?

Har nog lite mutes för länge sen när jag var mindre :c Men det har ändrats.

*13. Do you understand all of the information provided and the rules before submitting this application? (Only a YES or NO statement).

YES

*14. Will you be active on the Sever Forum?

Så mycket jag kan.

• This topic was modified 2 months, 3 weeks ago by  Cyroze.
    Profile photo of thor
    thor
    Server Admin
    • Topics started: 1
    • Replies: 3
    • Total posts: 4
    • PM user

Kort men ändå bra ansökan.
    Trevlig spelare in på minigame och han är skötsam
    +Rep

swefelle
    Server Admin
    • Replies: 13
    • Total posts: 15
    • PM user

+rep

+trevlig

+aldrig haft problem med

+Aktiv

-rep kort och tråkig ansökan.

RoyasuX
    Server Admin
    • Topics started: 3
    • Replies: 9
    • Total posts: 12
    • PM user

Du ska använda dig av den svenska mallen när du söker på svenska.

Cyroze
    Moderator
    • Replies: 85
    • Total posts: 87
    • PM user

Hej Albin. Jag kommer neka din ansökan då du inte har gjort den korrekt. Men jag kommer ge dig en till chans att göra om och göra rätt, det vill säga att du använder dig utav mallen på svenska.

Cyroze, Admin Responsible.

My Tasks Are;

Administrator Applications, Admin Responsible & Bans / Mutes / Gags

Contact;

julia@surfburken.se
    http://steamcommunity.com/id/jullelol/

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)

The forum ‘Denied Applications’ is closed to new topics and replies.