Snart valborg!

Home Forums Other Introductions Snart valborg!

This topic contains 3 replies, has 4 voices, and was last updated by  Geffel 7 months, 2 weeks ago. This post has been viewed 301 times

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author

Limey
    Member
    • Topics started: 1
    • Replies: 3
    • Total posts: 4
    • PM user

Goddagens alla trevliga människor på surfburken!

För att inleda så heter jag Jalle, kallas för Jay eller Limey beroende på vem man snackar med. Eller för Jalle (hej familjen som inte använder smeknamn för det är för informellt) i mer officiella sammanhang. Normalt sett brukar jag inte hänga på forums, brukar inte gilla formaten att posta i eller att behöva gå in och läsa trettio posts för att bli av med “nya olästa” och allt det där. Men, here’s the kicker som man brukar säga, ni verkar allihopa vara så oerhört trevliga och sköna människor när man snackar med folk på era servers. Visst, enstaka rötägg finns överallt men den generella nivån här är oerhört hög. Det fick mig till att vilja introducera mig och eventuellt bli en del av/ta del av samhörigheten. Har blivit min stående warmupserver inför scrims och allt det där åtminstone.

Så vem är då jag? Jag är 28 år gammal, jobbar som brevbärare (vilket är ett skitjobb, dåligt betalt för slitet man utsätter kroppen för) och spelar amerikansk fotboll på fritiden. Chillar, jobbat som bartender och barchef tidigare och är på G att utbilda mig till lokförare i höst om allting går vägen (nästan mer utförliga tester än för att bli polis av någon anledning). Spelat CS sen 1.3 (slutet på 2001 nånstans?), spelade tävlingsinriktat och semiprofessionellt mellan 2004-2006. På den tiden SK fortfarande var svenskt, Virtus Pro var ryskt/ukrainskt och precis på väg in i den stora scenen. Sen tog det slut med laget jag spelade med sista året och tog 8 års paus för att jobba utomlands och dylikt. Spelat i drygt ett år nu, hittat till global elite fram och tillbaka ett par gånger och ska eventuellt satsa på semi-pro igen om jag hittar rätt lag/organisation att spela för. Annars så äter jag absurda mängder kinesisk mat, gillar den nya svenska kulturen med tacofredagar för varför inte? Min ismaskin (inte sån som spolar rinken i ishallen) är min favorithushållsmaskin hands down. Äger min egen bostad, för att bostadsrätter är mycket coolare än hyresrätter. Plus man slipper argumentera i tre år för att få ett nytt vred till spisen, bara att köpa själv. Streamar en del på twitch och lägger upp klipp på youtube.

I övrigt, så är jag ganska lugn och avslappnad och har inga problem att diskutera inom de flesta områden. Nyckeln till lyckade diskussioner? Öppet sinne och våga ta till sig ny information och omvärdera sin ståndpunkt alternativt hitta vettiga argument tillbaka i lugn och sansad form. Klarar man inte av dessa punkter, vänligen starta ingen diskussion med mig.

Det var nog tillräckligt för en dag det här, så nu är det dags att vara lillgammal och sätta sig med ett glas whiskey i soffan och njuta till netflix innan man måste gå och lägga sig för att orka gnälla på arbetsledarens dåliga planering på jobb imorgon. Årets längsta mening, tur min gamla svenskalärare inte är här för då hade jag fått underkänt. Är det någon som har några frågor så är det bara att fråga mig eller adda mig på steam, http://steamcommunity.com/id/olandersson så tar vi det därifrån.

Just det, innan jag glömmer. Ni undrar nog vad rubriken hade med texten att göra. Absolut ingenting. Mind blown. Ha en trevlig kväll/natt/morgon/dag/vilken tid ni nu läser denna text på.

It's nice to be important, but it's more important to be nice.
    In war, victory. In peace, vigilance. In death, sacrifice.

Smurferino Cappuccino
    Member
    • Topics started: 6
    • Replies: 73
    • Total posts: 79
    • PM user

Tjena Jalle/Jay/Limey, trevligt att få träffa dig och se hur din tillvaro i dagsläget ser ut. Välkomnar dig officiellt till Surfburken här och medger att det är väldigt skönt att höra att du gillar våra servar och människorna som spelar jämsides med dig på dem. Ser fram emot att eventuellt möta dig där ute på servrarna eftersom du verkar vara en riktigt hyvens prick. Hoppas du hittar ett jobb som fyller dina begär och är dig värdig samt ´önskar dig en trevlig helg och en fartfylld Valborg eller en lugn och trevlig (olika preferenser för alla). Ha det gött!

//Smurferino

Tack och förlåt!

Smurferino Cappuccino: Do you know the difference between a "one-night stand" and a "new born baby"?
    Grim Reaper: Nein
    Smurferino Cappuccino: Wow...
    Smurferino Cappuccino: You sick fuck

SiouX
    Server Admin
    • Topics started: 4
    • Replies: 51
    • Total posts: 55
    • PM user

Välkommen!

http://steamcommunity.com/profiles/76561197995312468

Bara att plinga när du är sugen på game! 🙂

SG>ALL

Geffel
    Moderator
    • Topics started: 19
    • Replies: 190
    • Total posts: 209
    • PM user

Hej o välkommen!

Roligt att höra du gillar våra servrar. Vi jobbar väldigt mycket med dem så när folk visar uppskattning känns det väldigt bra!

CEO - Co-Founder
    Steam: http://steamcommunity.com/id/geffel55/
    Email: mathias.johansson@surfburken.se
    #BlameHylken

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)

You must be logged in to reply to this topic.