Skarp kritik mot Sb!!!

This topic contains 2 replies, has 2 voices, and was last updated by Profile photo of Max Max 1 month, 4 weeks ago. This post has been viewed 311 times

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Profile photo of Max
    Max
    Member
    • Topics started: 4
    • Replies: 3
    • Total posts: 7
    • PM user

Vad håller ni på med på surfburken? Speciellt ägaren!!! Jag vill anmäla skippy för dåligt betende. Detta ände. 

Jag har spelat kankse 100 timmar på sb innan jag fick en permanent ban. Klagar inte på bannen utan på hur han kommenterade en sak! Innan min perma ban så sket jag i regler och var barnslig nog stt ignorera admins. Dagen jag fick min perma ban så funderade jag och kom fram till att jag skulle starta om på nytt på en ny server och jag ändrade min attityd.

När jag eftet en månad ungefär ansökte för att bli admin/staff på den nya servern ansåg dom på den nya servern att jag var mogen nog för staff! Sedan var jag där i 4 dagar. Då ville jag ha en ttt server och spela på och tänkte att jag kanske skulle få en ny chans att kunna spela på sb! Istället för att bara ge mig svar så gick surfburkens ägare till min ägare och ifrpgasatte hans sätt att väljs admins/staffs. Detta gör mig galen då sbs ägare verkar tro att alla är desamma! Detta ledde till att jag avgick som staff/admin för att det blev en svår sitvation för min ägare!!!

Mvh Max – Han som ändrade sig!

Jag skulle vilja ha ett snack med head-admins eller ägare  om detta som hänt.

Sen är detta helt mitt beslut och all kritik ska riktas till mig och inte servern.

SkippY
    Member
    • Topics started: 26
    • Replies: 474
    • Total posts: 500
    • PM user

Hej Max!

Jag svarar på denna tråd då det verkar gälla mig.

Jag förstår dock inte riktigt din kritik.
    Hos oss har du totalt 10 bans (varav en som är permanent) och dessutom bans av olika administratörer. Du har även samlat på dig totalt 33 gags/mutes.

Nej, jag tycker inte att alla människor är samma. Absolut inte.
    Olyckligtvis för din skull så känner jag P4NDA sedan lång tid tillbaka, självklart delar jag med mig av sådan här information till honom om jag anser att det är aktuellt och/eller viktigt.

Det är ju faktiskt inte vårat fel att du inte har kunnat sköta dig på våra spelservrar utan upprepande gånger misskött dig. Vi driver en gemenskap där det är lika regler för alla, alla kan självklart ha en dålig dag men dina tidigare straff säger ju oss en hel del grejer och därför har du heller inte fått ytterligare en chans. Det drar med sig en hel del administration för våra administratörer dessutom och förstör ju även spelupplevelsen för de andra spelarna medans det finns spelare som inte följer våra regler och/eller missköter sig på våra spelservrar.

Så vad jag håller på med vet jag inte riktigt själv mer än att jag har delat med mig med den information vi haft i din situation då du har varit administratör i en annan gemenskap som jag har kontakter i vilket egentligen inte spelar någon roll. Jag påverkar ju inte deras beslut, de hade även förr eller senare sett din tråd då de ofta besöker vår hemsida.

Mvh

SURFBURKEN Founder
    Email: jonatan.andersson@surfburken.se
    Steam profile: http://steamcommunity.com/id/SkippYftw/

Profile photo of Max
    Max
    Member
    • Topics started: 4
    • Replies: 3
    • Total posts: 7
    • PM user

Jag ser vad du säger men man är inte samma person hela livet ut. Jag har haft en jobbig uppväxt och varit väldigt jobbig nästan hela mitt liv och jag bestämde mig för att ändra mig när jag fattade att det var nog och jag förstod att det blev konsekvenser av mitt handlande. Jag ber inte om att du ska ta bort min ban men jag säger bara att eftersom att du inte träffat mig irl när du tar detta beslut så kan du omöjligen veta hur jag beter mig idag! Jag vet säkert att senaste bannen var ca 2 månader sen! Men när jag började skola förändrades jag och jag ville bara ha en chans att visa det! Men om du är så säker på att jag är lika “efterbliven” som för 2 månader sen så kan du gott ta och tro det men du kan ju ha i tanken i alla fall att du inte vet hur jag är och att du borde ta reda på det innan du börjar ge mig dålig kritik mot p4ndazz som inte har med saken att göra! jag ville ha en ny start men om det verkar som att du kommer gå till alla communities ägare och säga till dom att jag betett mig dåligt för 2 månader sen kommer du förstöra mycket för mig även om du inte ens vet vem jag är! Tack för svar och hej då!

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)

You must be logged in to reply to this topic.