Självklart´s adminansökan

Home Forums Counter-Strike Source/Global Offensive Denied Applications Självklart´s adminansökan

This topic contains 8 replies, has 9 voices, and was last updated by  Steelshield 3 months, 1 week ago. This post has been viewed 376 times

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • Author
    Profile photo of Det är ju självklart!
    Det är ju självklart!
    Member
    • Topics started: 7
    • Replies: 14
    • Total posts: 21
    • PM user

#Förnamn: Carl
    #Ålder / Age(15+): 13 år 14 om en månad.
    # Full STEAM ID: STEAM_1:1:196673930
    # Steam Profil: http://steamcommunity.com/id/NalleCalle123/
    # Vilket “nickname” du använder: Självklart

*1. Vilket spel och server ansöker du som administratör för? Spelet är counter strike global offensive och dem servrarna jag söker till är #14 Minigames och #1 SS2|DM|SURF|SM:RPG

*2. Anledning till varför du vill bli administratör: För att jag vill hjälpa till på surfburken så att vi som spelar på surfburken ska få det så trevligt och roligt som möjligt. Vilket det redan är såklart! Men ibland på sena kvällar när dem flesta sover eller ta det lugnt. Så brukar det oftast inte vara någon admin tillgänglig. Och då brukar det väldigt ofta vara kaos på servrarna. Då sent på kvällarna händer det att  vissa spelare sitter och svär,kränker andra spelare,skriker i micarna och struntar helt i reglerna. Man kan ju inte calla admin eftersom det inte är någon online. Och då känner man sig helt maktlös. Och jag vill verkligen ändra på det så att det blir trevligare och kanske till o med lite bättre dem här sena kvällarna. Och så älskar jag att spela på surfburken och att jag gillar detta community.

*3. Har du arbetat med (eller administrerat) spelservrar tidigare? Hur länge i så fall? Och varför slutade du/varför blev du avskedad? Jag har aldrig arbetat som administratör på någon server eller något community förut. För jag har inte känt något intresse i att vara det tidigare och har inte haft något riktigt behov av det.

*4. Kan du Sourcemod commands? Kan du inga så lär vi dig! Jag kan några stycken men inte alla. Men jag skulle gärna vilja lära mig!

*5. Vet du hur Sourcemod menyn fungerar? Vet du inte hur den fungerar så lär vi dig! Jag kan på ett ungefär. Men jag vill lära mig mer om det!

*6. Anser du att du är lämplig som administratör och varför i så fall? Jag anser att jag är tillräckligt mogen för att bli administratör. För jag har ett antal timmar så jag har erfarenhet om vad som gäller och vilka regler som gäller. Dessutom har jag mognat väldigt mycket enligt mig jämfört med dem 2 andra ansökningarna jag gjorde tidigare.

*7. Hur länge tror du att du kan vara inne och spela på våra servrar? Kan du vara mycket aktiv i veckan/veckorna? Man behöver inte alltid vara aktiv. Jag  kommer spela runt 2-5 timmar per dag.

*8. Förklara noga vad du skulle göra om du såg:

*8a) Två spelare argumentera på servern, det ser inte ut som om de ska sluta snart. Jag skulle fråga dem två spelarna trevligt och lugnt om dem kunde prata i ett privat samtal. Om dom 2 spelarna inte lyssnade på vad jag sa och fortsatte att argumentera så skulle jag ge dem en varning att ifall dem inte slutar så kommer dem få en mute eller en gag.

*8b) Spelaren Player förolämpar dig (Du är Admin). Jag skulle genast be spelaren att sluta förolämpa mig. Om då spelaren då väljer att strunta i vad jag sa så skulle jag ge spelaren en mute eller gag. I värsta fall en ban beroende på vad spelaren nu säger.

*8c) Någon fuskar på servern. Jag skulle gå in i spectator och kolla på spelaren som nu fuskar. Då samtidigt filmar jag in och slutar filma när jag har fått tillräckligt med bevis. Sen så permanent bannar jag spelaren som då fuskar och sedan skickar jag in bevisen till sourcebans.

*9. Var bor du någonstans? – (Ange endast stad) Jag bor i Stockholm.

*9a) Hur många timmar anser du ha spelat på servern som du ansöker till? På 1# SS2|DM|SURF|SM:RPG har jag runt 8 dagars speltid. Och på #14 Minigames har jag runt 1 dag.

*9b) Berätta lite om dig själv: Jag heter Carl och som dem flesta vet kallas jag för självklart. Jag är en kille på 13 år som har det allmänt soft. Utanför datorn och spelandet brukar jag spendera min fritid på att vara men mina kompisar,vara med min familj och så har jag också ett stort intresse för kläder.

*9c) Har du erfarenhet och intresse i något som skulle kunna vara till hjälp för SURFBURKEN utöver administrering (till exempel serverhantering eller Photoshop)? Nej tyvärr inte. Men kanske någon gång i framtiden.

*10. Har du något övrigt att tillägga? Nej inget jag skulle vilja eller behöva tillägga!

*11. Förstår du och kommer du att respektera/följa våra regler?
    (Reglerna kan du läsa här på sidan). Jag förstår reglerna och respekterar dem till 100%

*12. Kommer du vara aktiv på forumet? Jag är inne på forumet runt 1-3 gånger per dag.

• This topic was modified 3 months, 1 week ago by  Steelshield.

Misses Cheeks
    Member
    • Topics started: 2
    • Replies: 5
    • Total posts: 7
    • PM user

Hej Carl. Tyvärr måste jag ge dig -rep på grund utav att.
    – Du inte har åldern inne för att ansöka till admin.
    Men du får även +rep för följande.
    + Du är trevlig på surf servern och kan reglerna av vad jag vet.
    + Du har också gett bra svar på 8a och 8b.
    + Du har bra speltid på servrarna.

FrexHD
    Member
    • Topics started: 3
    • Replies: 9
    • Total posts: 12
    • PM user

Tjena Carl. Jag kommer ge dig ett +rep av följande anledningar.

+ Du har mycket speltid på spelservarna du spelar på som betyder att du kan reglerna bra

+ bra svar på 8a och 8c

+ Allmänt trevlig att prata med

ett litet minus dock är din låga ålder.

Lycka till, Mvh Frex

Baloo
    Server Admin
    • Topics started: 1
    • Replies: 7
    • Total posts: 8
    • PM user

Hej Carl! Jag kommer ge dig ett +rep av följade anledningar.

+ Du har bra speltid på servarna.

+ Du är trevlig och kan regler bra.

– Din låga ålder.

Nomad
    Moderator
    • Topics started: 4
    • Replies: 41
    • Total posts: 45
    • PM user

Tjena Carl!

Jag ger dig ett +rep på följande punkter

• Du är alltid trevlig mot alla och det är alltid kul att spela med dig
    • Du kan reglerna väl och du uppför dig bra
    • Du har skrivit en bra och utförlig ansökan

Lycka till!

Server Manager
    Message me on steam or send an email if you need help or have found a bug.
    Steam
    nomad@surfburken.se

Profile photo of
    Anonymous
    • Topics started: 7
    • Replies: 31
    • Total posts: 38
    • PM user

i’m going to give you + rep

you’re Nice

you follow the rules

you have alot of hr’s

you’re very mature for Your age

LiM3
    Server Admin
    • Topics started: 6
    • Replies: 28
    • Total posts: 34
    • PM user

Kan inget annat än att hålla med om ovanstående kommentarer

Pallar inte ens bry mig.

Det uttalas "lajm" tack.

Hoes be like "hoes be like" but they be the hoes that be like.

http://steamcommunity.com/profiles/76561198121999179/

swefelle
    Member
    • Topics started: 3
    • Replies: 23
    • Total posts: 26
    • PM user

Håller med Lim3

+rep ifrån mig också <3

Steelshield
    Member
    • Topics started: 4
    • Replies: 152
    • Total posts: 156
    • PM user

Hej Carl, jag har kollat över din ansökan nu. Jag kommer att neka den på grundande anledningar:

-Du är inte 15 år ännu. Vilket inte uppfyller kravet vi har här.
    – Du har inga erfarenheter som admin vilket ofta behövs då det är väldigt mycket press på våra admins på servrarna.

Jag hoppas att du fortfarande kommer vara kvar och spela med oss på våran community och servrar.

Du är välkommen att ansöka igen om tre månader d.v.s 2018-05-16

OBS! Ansökan innan det uppmanade datumet kommer att tas bort utan att bli läst.

Status: Nekad

Head Admin / Admin Application Responsible
    Steam: http://steamcommunity.com/id/SteelShield/
    Contact Email: SteelShield@surfburken.se

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)

The forum ‘Denied Applications’ is closed to new topics and replies.