Självklarts admin ansökan!

Home Forums Counter-Strike Source/Global Offensive Denied Applications Självklarts admin ansökan!

This topic contains 4 replies, has 5 voices, and was last updated by  Steelshield 4 weeks ago. This post has been viewed 183 times

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Profile photo of Det är ju självklart!
    Det är ju självklart!
    Member
    • Topics started: 3
    • Replies: 8
    • Total posts: 11
    • PM user

#Förnamn:Carl
    #Ålder / Age(15+):13
    # Full STEAM ID: STEAM_0:1:196673930
    # Steam Profil: http://steamcommunity.com/id/NalleCalle123/
    # Vilket “nickname” du använder:Självklart

*1. Vilket spel och server ansöker du som administratör för?: Och jag söker admin till surf_ski_2_go rpg och det är spelet csgo!

*2. Anledning till varför du vill bli administratör: Jag vill bli Admin för att jag känner att just den servern behöver fler admins på. För ibland när jag spelar tidiga morgornar eller sena kvällar så brukar det inte vara nån admin inne. Och då brukar det bli kaos och spelare spelar musik i micen. Spelare mic spammar väldigt mycket och ibland men väldigt sällan brukar nån fuska.

*3. Har du arbetat med (eller administrerat) spelservrar tidigare? Hur länge i så fall? Och varför slutade du/varför blev du avskedad?: Jag har aldrig arbetat som administeratör på en annan server eller på surfburken. Däremot har jag varit vip på surfburken.

*4. Kan du Sourcemod commands? Kan du inga så lär vi dig!: Jag kan några men inte alla!

*5. Vet du hur Sourcemod menyn fungerar?: Vet du inte hur den fungerar så lär vi dig! Kan några!

*6. Anser du att du är lämplig som administratör och varför i så fall?: Jag anser att jag är lämplig som administratör för jag kommer lova att allt kommer vara som det ska. Och jag har definitivt mognar från den föra admin ansökan jag gjorde! Och jag kommer ha noll tålamod mot Fuskare,mic spammers,racism,sexism,spela musik i micen och kränkningar. Jag tycker att jag borde få ett försök i alla fall!

*7. Hur länge tror du att du kan vara inne och spela på våra servrar?: Kan du vara mycket aktiv i veckan/veckorna? Man behöver inte alltid vara: Jag har inte varit så aktiv på senaste tiden pga skola och prov. Men jag kommer absolut från o med nu vara aktiv minst 3 till 4 dagar i veckan. Och ungefär 2 till 4 timmar per dag!

aktiv.
    *8. Förklara noga vad du skulle göra om du såg:

*8a) Två spelare argumentera på servern, det ser inte ut som om de ska sluta snart: Först så kommer jag fråga vad dem diskuterar om. Sen så kommer jag be dem att gå in i discord,Teamspeak och skype osv. Om dem inte slutar så kommer jag ge dem en varning att ifall dem inte slutar så blir det mute/gag eller i värsta fall ban! Beror på lite vad dem diskuterar om!

*8b) Spelaren Player förolämpar dig (Du är Admin): Jag kommer be personen skärpa sig eller så varnar jag den personen med en mute/gag eller en ban beroende hur hårt förolämpningarna är. Och om personen då inte slutar så kommer den få en mute/gag eller ban.

*8c) Någon fuskar på servern: Jag hade spelat in det och lagt upp det på youtube eller lagt upp det på surfburkens hemsida! Sen så hade jag förstårs permanent banna personen för fusk!.

*9. Var bor du någonstans? – (Ange endast stad): Jag bor i stockholm/nacka

*9a) Hur många timmar anser du ha spelat på servern som du ansöker till?: 7 dagar ungefär!

*9b) Berätta lite om dig själv: Hej jag heter Carl och är 13 år. Jag bor i nacka och går i skolan i stan. På fritiden gillar jag att spela,vara med kompisar,skatea och gå på fester. Mitt favorit ämne i skolan är nog idrott och min favorit mat är thaimat ifall nån är intresserad. Mina familj medlemmar är Mamma,Pappa,en lillebror,en låtsas lilla syster och en låtsas pappa!

*9c) Har du erfarenhet och intresse i något som skulle kunna vara till hjälp för SURFBURKEN utöver administrering (till exempel serverhantering eller Photoshop)?: Nej det har jag tyvärr inte.

*10. Har du något övrigt att tillägga?: Nej inget mer.

*11. Förstår du och kommer du att respektera/följa våra regler?: Men det är ju självklart!

(Reglerna kan du läsa här på sidan).

*12. Kommer du vara aktiv på forumet? Ja kommer vara inne ungefär 1 gång om dagen.

Maj.Frost
    Server Admin
    • Topics started: 7
    • Replies: 14
    • Total posts: 21
    • PM user

+ rep

you know the rules

you have alot of hr’s

you are Nice to talk to and play whit 🙂

And you are mature. hope you get admin.

Profile photo of Fuzziz
    Fuzziz
    Server Admin
    • Topics started: 1
    • Replies: 4
    • Total posts: 5
    • PM user

+rep du är en trevlig kille som kan reglerna.
    du har många timmar
    litet -rep du är bara 13
    Lycka till och hoppas jag får se dig som admin/Fuzziz

Ethical
    Senior Admin
    • Topics started: 13
    • Replies: 102
    • Total posts: 115
    • PM user

Hej!

+ Vad jag har sett av dig så verkar du vara en trevlig grabb.

+Du är trevlig på servrarna och vet inte om jag behövt säga till dig, har iallafall inget minne av det.

-Baserat på din ansökan så kan jag säga att det finns en del stavfel här och där och lite slarvigt skriver på vissa ställen, titta över din ansökan en gång till och ändra saker som ser fel ut :).

-Du är endast 13 vilket är rätt lågt för en admin.

Lycka till!

MVH Ethical <3

Hello i´m Ethical, Senior admin here on Surfburken. If you would like to contact me please add me on steam.
    http://steamcommunity.com/id/EthicalBettingmeister/

Now when that is done here you have some memes

Han låg ju på gargamel´s mörka lista - Fuzziz 2k17
    "Kommer snart tillbaks, jagar en syrsa" - Ethical 2k17

I´m a Chameleon, problem? 😉

Steelshield
    Moderator
    • Topics started: 4
    • Replies: 130
    • Total posts: 134
    • PM user

Hej Carl, jag har kollat över din ansökan nu. Jag kommer att neka den på grundande anledningar:

-Du är inte 15 år ännu. Vilket inte uppfyller kravet vi har här.
    -Din grammatik är inkorrekt, som admin skall man kunna behärska grammatiken av både svenska och engelska!
    – Du har inga erfarenheter som admin vilket ofta behövs då det är väldigt mycket press på våra admins på servrarna.

Jag hoppas att du fortfarande kommer vara kvar och spela med oss på våran community och servrar.

Du är välkommen att ansöka igen om tre månader d.v.s 2018-02-15

OBS! Ansökan innan det uppmanade datumet kommer att tas bort utan att bli läst.

Status: Nekad

Head Admin / Admin Application Responsible
    Steam: http://steamcommunity.com/id/SteelShield/
    Contact Email: SteelShield@surfburken.se

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)

The forum ‘Denied Applications’ is closed to new topics and replies.