raazw Adminansökan.

This topic contains 3 replies, has 4 voices, and was last updated by  Cyroze 4 months, 3 weeks ago. This post has been viewed 246 times

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author

raazw
    Member
    • Topics started: 1
    • Replies: 0
    • Total posts: 1
    • PM user

#Förnamn:

Rasmus

#Ålder / Age(15+):

25

# Full STEAM ID:

STEAM_0:1:17748668

# Steam Profil:

http://steamcommunity.com/id/raazw/

# Vilket “nickname” du använder:

raazw (jag har haft ett och samma nickname sen jag skapade mitt konto Jan. 2008)

*1. Vilket spel och server ansöker du som administratör för?

SURFBURKEN.se #4 Arena

*2. Anledning till varför du vill bli administratör:

Jag spelar en hel del på servern och ser titt som tätt regler som bryts och det är inte alltid någon online som kan ta tag i problemen.

*3. Har du arbetat med (eller administrerat) spelservrar tidigare? Hur länge i så fall? Och varför slutade du/varför blev du avskedad?

Nej.

*4. Kan du Sourcemod commands? Kan du inga så lär vi dig!

Nej, jag kan ej. Men jag lär mig lätt.

*5. Vet du hur Sourcemod menyn fungerar? Vet du inte hur den fungerar så lär vi dig!

Nej.

*6. Anser du att du är lämplig som administratör och varför i så fall?

Jag ser mig själv som en lämplig admin då jag anser att jag har en allmänt skön inställning, lätt för att prata med folk och även säga till på skarpen. Jag är även mogen nog att ta rätta beslut som admin.

*7. Hur länge tror du att du kan vara inne och spela på våra servrar? Kan du vara mycket aktiv i veckan/veckorna? Man behöver inte alltid vara aktiv.

Jag spelar i snitt minst 1-2h per dag och mer än så beroende på hur jag jobbar.

*8. Förklara noga vad du skulle göra om du såg:

*8a) Två spelare argumentera på servern, det ser inte ut som om de ska sluta snart. –

Om jag anser att det pågående argumentet är störande för serverns andra spelare så ber jag dom lägga ner diskussionen och hänvisar till teamspeak/dyl.
    Om de två spelarna fortsätter så ger jag en varning angående mute och ev. kick/ban beroende på deras respons mot mig som admin (otrevliga ord, hot osv)

*8b) Spelaren Player förolämpar dig (Du är Admin). –

Jag ber med god ton Player lägga ner med förolämpningarna och ger en direkt varning om mute/kick/ban beroende på hur grov jag anser att förolämpningen var.

*8c) Någon fuskar på servern. –

1. Om det råder tvivel om att personen fuskar så spelar jag in i spectate (Jag använder shadowplay) och delar sen med mig av “beviset” till eventuella andra Admins och så vi tillsammans kan komma till en slutsats.
    2. Om det inte råder några som helst tvivel om att personen fuskar (spinbot t.ex) så spelar jag in i spectate och bannar personen permanent för allas trivsel. Anledningen till att jag spelar in är för att
    ha bevis ifall någon skulle ifrågasätta min permban på spelaren.

*9. Var bor du någonstans? – (Ange endast stad)

Uppsala

*9a) Hur många timmar anser du ha spelat på servern som du ansöker till?

Någonstans runt 100 timmar skulle jag gissa på.

*9b) Berätta lite om dig själv:

25 år (född 1991).
    Jobbar inom ett större logistikföretag (fast anställning).
    Spenderar min fritid mest vid datorn.

Mina största intressen är väl givetvis datorer men även mat, dryck och musik. Dock så värdesätter jag ganska mycket annat här i livet också.

*10. Har du något övrigt att tillägga?

Nej.

*11. Förstår du och kommer du att respektera/följa våra regler?
    (Reglerna kan du läsa här på sidan).

Ja, det har jag gjort sen jag började spela på Surfburkens servrar (nästan uteslutande bara på #4 Arena)

*12. Kommer du vara aktiv på forumet?

Inte lika aktiv som på spelservrar men det händer ju att man kikar in här då och då, jag är ju här nu t.ex 🙂

• This topic was modified 4 months, 3 weeks ago by  Cyroze.

OlleS
    Member
    • Topics started: 1
    • Replies: 4
    • Total posts: 5
    • PM user

+rep Riktigt skön grabb!

• Väldigt aktiv på servern
    • Kan reglerna mycket väl
    • Har aldrig sett han göra något dåligt
    • This reply was modified 4 months, 3 weeks ago by  OlleS.

SiouX
    Server Admin
    • Topics started: 4
    • Replies: 49
    • Total posts: 53
    • PM user

+Rep

• Väldigt aktiv.
    • Trevlig & skötsam.
    • bra årgång.

SG>ALL

Cyroze
    Moderator
    • Topics started: 2
    • Replies: 76
    • Total posts: 78
    • PM user

Hej Rasmus. Jag har kollat över din ansökan och det ser bra ut och jag kommer därför att acceptera din ansökan på grundande anledningar:

–Du har mer än 3 dagars speltid på servern du ansöker till vilket är bra för då vet du hur saker och ting går till.
    –Du har skrivit en bra ansökan. Lite korta svar dock.
    –Har hört bra om dig av andra admins.

Jag kommer sätta dig på en 3-4 veckors trial för att se hur det går, om du passar som admin till Surfburken. Om allt går bra så kommer jag därefter befordra dig till admin.

Hur som helst så vill jag att du kontaktar mig så att vi kan gå igenom din nya position.
    Steam: http://steamcommunity.com/id/jullelol/
    Teamspeak: teamspeak.surfburken.se:10027.

Här är även två guider jag vill att du kollar igenom. Naturligtvis kommer vi gå igenom det mesta som står i dessa, men om du någon gång blir osäker och jag inte är tillgänglig så finns det information här.

How to record a player http://surfburken.se/?topic=admin-guide-how-to-record-a-player
    Sourcemod / Sourcebans http://surfburken.se/?topic=admin-guide-sourcemod-sourcebans

Status: Accepterad Trial Admin

Cyroze Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ.•.•❤•.¸✿¸.•❤•Oº

(っ◔◡◔)っ "Vad är det för datum den 7 juni?" - Julia 2k17

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ My tasks Administrator applications, Administrator responsible and Bans/Mutes/Gags.

Contact
    ✿ julia@surfburken.se
    ✿ http://steamcommunity.com/id/jullelol/

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)

The forum ‘Accepted Applications’ is closed to new topics and replies.