PmP's admin ansökan

This topic contains 1 reply, has 2 voices, and was last updated by  StappLin 1 week, 1 day ago. This post has been viewed 197 times

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author

PmP
    Member
    • Topics started: 1
    • Replies: 0
    • Total posts: 1
    • PM user

ADMIN ANSÖKAN/ADMIN APPLICATION

#Förnamn: Sebastian
    #Ålder / Age:  23
    # Full STEAM ID: STEAM  0:1:33549701
    # Steam Profil:  https://steamcommunity.com/id/pmpin/
    # Vilket “PmP”

*1. Vilket spel och server ansöker du som administratör för?

Ansöker om administratör på arena 4/8 då det är dom jag har spelat mest på av era servrar.

*2. Anledning till varför du vill bli administratör:

Anledningen jag ansöker till administratör är för att jag är lugn och samlad med mycket erfarenhet i cs (ca 14 år) Skulle vara trevligt att få hjälpa er att få servrarna växa och bli ännu mer populära än vad dom redan är. Sen vet jag inte vad ni bryr er om Rank etc, men har varit Global sen Csgo’s release. Tror jag även kan vara en bra guide till de spelarna som vill ha lite tips.

*3. Har du arbetat med (eller administrerat) spelservrar tidigare? Hur länge i så fall? Och varför slutade du/varför blev du avskedad?

Jag har aldrig varit admin för en spelserver förut men är just nu Manager och Coach för Esport laget NitroGenius, som jag själv spelade för förut men var tvungen att börja som Coach då jag bytte jobb och inte hade tiden för praccs och turneringar.

*4. Kan du Sourcemod commands? Kan du inga så lär vi dig!

Har väl snappat upp en del commands men långt ifrån alla så kommer behöva bli lite upplärd i denna sektorn.

*5. Vet du hur Sourcemod menyn fungerar? Vet du inte hur den fungerar så lär vi dig!

Inte helt.

*6. Anser du att du är lämplig som administratör och varför i så fall?

Anser att jag skulle vara en perfekt administratör då jag behandlar alla lika och anser att regler och värderingar är väldigt viktigt för en fungerande och rolig miljö för alla.

*7. Hur länge tror du att du kan vara inne och spela på våra servrar? Kan du vara mycket aktiv i veckan/veckorna? Man behöver inte alltid vara aktiv.

Kan vara aktiv från 2-4 Timmar om dagen utan problem. Men nu när jag inte aktivt spelar Cs som en Esport längre så kommer jag spendera mycket av min tid på era servrar AM/SURF.

*8. Förklara noga vad du skulle göra om du såg:

*8a) Två spelare argumentera på servern, det ser inte ut som om de ska sluta snart. –

Skulle först be dom att ta sitt argumenterande utanför servern, och om dom inte slutar så får dom en varning. Funkar inte det så blir det en kort Mute för alla andras skull som är inne på servern. Och om dom skulle fortsätta även efter det och beroende på vad argumentet handlar om så kan det bli en längre mute eller en kort ban.

*8b) Spelaren Player förolämpar dig (Du är Admin). –

Låta det rinna av mig och bemöta den här personen med en bra attityd och ge ett skämtsamt svar tillbaka och en varning för att inte låta personens angrepp påverka resterande människor på servern. Sen beroende på vad hen säger så kan det bli mutes eller en kortare ban. Eftersom det spelar ingen roll vem personen i fråga attackerar verbalt utan vad som sägs.

*8c) Någon fuskar på servern. –

Går till spec och tar upp consolen och börjar spela in ett demo av den misstänkte fuskaren.

*9. Var bor du någonstans? – (Ange endast stad)

Göteborg

*9a) Hur många timmar anser du ha spelat på servern som du ansöker till? 

Svårt att säga men jag är säker på att jag har mer timmar än vad som behövs.

*9b) Berätta lite om dig själv:

Personligbrev.. hmm Lugn kille som bor tsm med sin dotter som är 2,5år. Bor i ett litet hus som jag hyr ute på landet. Jobbar som Montör på ABB på heltid, Spenderar eftermiddagarna med min dotter de veckorna jag har henne, och spelar efter hon har somnat. Veckorna jag inte har henne så är det datorn eller kompisarna som gäller. Intressen är Design allt i 3D, 2D och bilen min.

*9c) Har du erfarenhet och intresse i något som skulle kunna vara till hjälp för SURFBURKEN utöver administrering (till exempel serverhantering eller Photoshop)?

Har en 3års utbildning inom design så som Photoshop, Maya, 3Ds MAX, Cinema 4D, Blender. etc

*10. Har du något övrigt att tillägga?

Vi syns på arena 4 😉

*11. Förstår du och kommer du att respektera/följa våra regler?
    (Reglerna kan du läsa här på sidan).

Alltid

*12. Kommer du vara aktiv på forumet?

Så mycket jag kan kommer jag vara aktiv på forumet.

• This topic was modified 1 week, 3 days ago by  PmP.

StappLin
    Moderator
    • Topics started: 7
    • Replies: 85
    • Total posts: 92
    • PM user

Hej Sebastian, jag har kollat över din ansökan nu. Jag kommer att neka den på grundande anledningar:

–Du har inte uppnått 48 timmar speltid på servern du ansöker till vilket är ett krav.

Jag hoppas att du fortfarande kommer vara kvar och spela med oss på våran community och servrar.

Du är välkommen att ansöka igen om tre månader d.v.s 2018-07-14

OBS! Ansökan innan det uppmanade datumet kommer att tas bort utan att bli läst.

Status: Nekad

• This reply was modified 1 week, 1 day ago by  StappLin.

(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)

The forum ‘Denied Applications’ is closed to new topics and replies.