Oskar admin ansökan

This topic contains 4 replies, has 5 voices, and was last updated by  Steelshield 1 month ago. This post has been viewed 280 times

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Profile photo of oskar
    oskar
    Server Admin
    • Topics started: 1
    • Replies: 0
    • Total posts: 1
    • PM user

#Förnamn: Edvin
    #Ålder / Age(15+): 18 år
    # Full STEAM ID: STEAM_0:0:15493555
    # Steam Profil: https://steamcommunity.com/id/hahaller
    # Vilket “nickname” du använder: Oskar

*1. Vilket spel och server ansöker du som administratör för?

CS:GO, SURFBURKEN.se #7 DM|SURF|SM:RPG 24/7 by MaxGaming.se 

*2. Anledning till varför du vill bli administratör:

Känner att jag vill göra mitt bästa att upprätthålla reglerna på serverna  med det så menar jag att dem inte ska bryts, samt att kunna ha roligt med dem andra spelarna även fast man är admin! kanske finns det spelare som känner ett viss lugn när en admin är inne på servern vilket jag garanterat kan bidra med men även ha trevlig och kunna skoja med spelarna!

*3. Har du arbetat med (eller administrerat) spelservrar tidigare? Hur länge i så fall? Och varför slutade du/varför blev du avskedad?

Nej det har jag inte gjort och känner att jag skulle vilja passa på något nytt, då jag spelat på just denna surf servern ett tag så kan jag märka att många personer inte håller sej till reglerna när inga admins är inne, då jag går sista året på gymnasiet så har jag det otroligt lugnt och mycket fritid och jag känner att jag vill vara inne så mycket på servern som möjligt för att förhindra just detta.

*4. Kan du Sourcemod commands? Kan du inga så lär vi dig!

Nej jag är otroligt ny till alla dessa commands och liknande men lär mej gärna, lär mej ganska snabbt så det skulle inte vara något problem.

*5. Vet du hur Sourcemod menyn fungerar? Vet du inte hur den fungerar så lär vi dig!

Samma som jag skrev ovan väldigt ny på detta men lägger gärna ner tid och energi för att lära mej att bemästra dessa menyer samt kommands.

*6. Anser du att du är lämplig som administratör och varför i så fall?

JA! Jag känner att jag är en mogen person som vill bibehålla en lugn men även en trevlig stämning inne på servern. samt respektera andra spelare oavsett vad. dock tycker jag att om en person ej sköter sej ska dem få en varning men om dem ej lyssnar så får det bli kick, och om dem fortsätter efter kick så slutgiltigt en ban.

*7. Hur länge tror du att du kan vara inne och spela på våra servrar? Kan du vara mycket aktiv i veckan/veckorna? Man behöver inte alltid vara aktiv.

Jag går som sagt sista året på gymnasiet och det är inte mycket som händer men minst 3 timmar om dagen på vardagar kan jag vara online, sen helger är det inga som helst problem!

*8. Förklara noga vad du skulle göra om du såg:

*8a) Två spelare argumentera på servern, det ser inte ut som om de ska sluta snart. –

Jag hade först tagit reda på vad det handla om, om jag lägger märke till att dem inte lyssnar eller svär och säger rasistiska saker så kommer jag givetvis ge personen/personerna en varning som senare kan leda till kick/ban, dock om dem hade fortsätt efter varning hade jag givit mutat dem om dem ej slutar sen kick eller ban.

*8b) Spelaren Player förolämpar dig (Du är Admin). –

Samma sak där jag varnar personen, om den inte lyssnar så mutar jag han eller hon eller så kickar jag personen för att hen inte visar respekt för admin efter varning.

*8c) Någon fuskar på servern. –

Då blir det direkt ban! fusk tolereras ej!

*9. Var bor du någonstans? – (Ange endast stad)

Falköping

*9a) Hur många timmar anser du ha spelat på servern som du ansöker till?

Det är jag lite oklar angående, det står 48 timmar men är osäker om jag är nära just dem timmarna, ger detta ett försök och hoppas på det bästa, givetvis förstår jag om ni nekar mej då jag missar timmarna eller andra anledningar. men kände att jag ger detta ett försök då jag inte kunna finna min played på servern.

*9b) Berätta lite om dig själv:

Heter Edvin 18år går sista året på gymnasiet inriktning vård o omsorg, är en trevligt kille som har en rolig humor och inga alls problem att prata med nya människor, på fritiden så spelar jag antingen CS eller så är jag ute med polarna och hittar på något roligt. har ett intresse för jakt så förekommer oftast på helger att jag och farsgubben drar ut och jagar.

*9c) Har du erfarenhet och intresse i något som skulle kunna vara till hjälp för SURFBURKEN utöver administrering (till exempel serverhantering eller Photoshop)?

har alltid varit lite intresserad utav photoshop men har ingen erfarenhet angående det. men om ni behöver så kan jag alltid lägga ner tid till att lära mig och så ska jag göra mitt bästa så det blir så bra som möjligt!

*10. Har du något övrigt att tillägga?

Som jag skrev ovan så är jag otroligt tveksamt på mina timmar men hoppas att jag har spelat så många, har så att säga spenderat ett flertal timmar på surfburkens surf server.

*11. Förstår du och kommer du att respektera/följa våra regler?
    (Reglerna kan du läsa här på sidan).

JA absolut!

*12. Kommer du vara aktiv på forumet?

Det är en självklarhet, så ofta jag kan ska jag vara inne här.

• This topic was modified 1 month ago by  Steelshield.
    Profile photo of Nomad
    Nomad
    Server Admin
    • Topics started: 4
    • Replies: 14
    • Total posts: 18
    • PM user

Du har tyvärr bara 22h på servern. Hittat här: http://surfburken.gameme.com/playerinfo/1408820

Maj.Frost
    Server Admin
    • Topics started: 7
    • Replies: 14
    • Total posts: 21
    • PM user

+rep never seen him do anything wrong

Nice to talk to

know’s the rules

but you need more hr’s 🙂

R!P
    Senior Admin
    • Topics started: 12
    • Replies: 193
    • Total posts: 205
    • PM user

Tjena!

Tycker du har skrivit en helt okej ansökan i mina ögon med bra svar. Kan dock inte säga hur du är på servern som person då jag aldrig spelar på den angivna servern.

Dock så är det som de andra ovan mig skrivit att du uppnår inte tidskravet på 48 timmar (du har i skrivande stund 1 days 00:40:27 hours i connection time). Du har även en VAC-ban på kontot vilket kanske inte är superbra (dock är den 1500 dagar gammal så lär inte spelar någon roll).

Så utifrån min bedömning så kan jag varken ge ett – eller +rep då jag enbart läst din ansökan samt gått igenom din historik/profil på våra servrar.

Lycka till!

/R!P

@SB R!P

Steelshield
    Moderator
    • Topics started: 4
    • Replies: 130
    • Total posts: 134
    • PM user

Hej Edvin, Jag har kollat igenom din ansökan. Den ser generellt bra ut..
    Dock uppfyller du inte speltidskravet, då du endast har 28 timmar och 42 minuter på servern du söker till.
    Jag kommer alltså att neka din ansökan på grund av detta.

Jag kommer lägga dig i kategorin “Pending Applications” och välkomnar dig att meddela mig när du uppnått dina 48timmar på servern. (Inom 2 veckor.)

Du kan se hur många timmar du har spelat på en specifik surfburken server genom knappen ‘GAMEME STATS’ i menyn och därefter genom sökfunktionen i övre höger hörn kan du söka med ditt steam id eller steam nickname.

Status: Avvaktad

Head Admin / Admin Application Responsible
    Steam: http://steamcommunity.com/id/SteelShield/
    Contact Email: SteelShield@surfburken.se

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)

The forum ‘Accepted Applications’ is closed to new topics and replies.