Only De_dust2 css servern, Lite mera Spelarantal.

Home Forums Counter-Strike Source/Global Offensive Suggestions Only De_dust2 css servern, Lite mera Spelarantal.

This topic contains 4 replies, has 2 voices, and was last updated by  TampongPunkarn 1 week ago. This post has been viewed 117 times

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author

TampongPunkarn
    Member
    • Topics started: 3
    • Replies: 4
    • Total posts: 7
    • PM user

Att öka Spelar antalet på Only de_d2 Css, vore en liten lösning för att dra mera spelare till css också, när jag själv anser SB är ett av dem bättre Communitys, Jag själv som slutar jobbet sent och vill dra ett litet game på senan kväll och ej slipper in där.

vet ej om jag är endast som har denna åsikt, men det är mitt tycke.

om ni är emot det, Vill jag ha en förklaring ^^ //TampongPunkarn

Liberty
    Server Admin
    • Replies: 7
    • Total posts: 10
    • PM user

Hej!

Härligt att du är intresserad av att spela på våra servrar och att du
    delar med dig av din åsikt, det uppskattas alltid!

För tillfället finns det totalt 24 platser på servern, varav 4 är reserverade för VIP och admin. Min åsikt är att det funkar bra med det antalet. Jag tycker till exempel att det, för en utomstående, ser betydligt bättre ut med en server som är full jämfört med en som är halvfull, oavsett vad max spelarantal är.

10 mot 10 på D2 är sweetspot enligt mig, fler än så och det blir lätt rörigt. Men är det så att man kommer in vid en tid då det är högt tryck på servern så är mitt tips att bli VIP. Du har betydligt lättare att komma
    in på servern samtidigt som du stödjer ett härligt community 😀

//Liberty, admin på CSS

• This reply was modified 1 week, 1 day ago by  Liberty.

"The only legitimate use of a computer is to play games." - Eugene Jarvis

TampongPunkarn
    Member
    • PM user

Förstår det och helt sant som du säger, Full satt skall det va. (Pölsa in Smala sussie: Fyra bara?? Fan, det ska ju va fullsatt!) Rolig citat man kom ihåg ^^

Grunnat på att bli Vip som du också säger, men det är tyvärr det, Tänkte ej skaffa Paypal för att kunna pröjsa för det, Swish finns inte i finland… om jag inte skulle kunna få ett undantag på något sätt och sätta över cash via bank? 🙂

Kanske man borde ändra ” [SWE] Rotation [GameMe] by SURFBURKEN.se ” Till en De_dust2 server då också eller om man skulle sätta något annat där, Tror jag bara sett max 2-3 spelare där under min tid som SB användare, En liten tanke bara.. För finns det folk som vill spela Dd2 borde man ha så folk kan spela, Minns ett Community jag spelade på mycket hade 1:an och 2:an Dd2, Full satta servrar, typ 1:an där höll man sig när man ville Ranka upp sig, 2:an mest Socialt och även lite Rank ^^ Vet ej hur mycket folk spelar för Rank längre eller är det bara ett intresse för att panga in game.//TampongPunkarn

Liberty
    Server Admin
    • Replies: 7
    • Total posts: 10
    • PM user

Det finns möjlighet att föra över pengar via bank, all info finns under Donate

Uppgifterna ligger mellan Swish och PayPal alternativen 🙂

Att ändra den servern till en extra D2 only är absolut ett alternativ och något man kan ha i åtanke för framtiden. Det beslutet är dock inte upp till mig men ska föra det vidare. Hör av dig på forumet om det är något annat, finns alltid någon som har ett svar!

//Liberty

"The only legitimate use of a computer is to play games." - Eugene Jarvis

TampongPunkarn
    Member
    • PM user

Jypp, Redan kl 7 har jag problem att komma in på servern så, kanske det vore en hit att ha två st, Japp skall se över Donate frågan så höres vi, märkte just nu också de där med banken ^^ //Tampoon

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)

You must be logged in to reply to this topic.