Ny musik på server 3?

Home Forums Counter-Strike Source/Global Offensive Suggestions Ny musik på server 3?

This topic contains 6 replies, has 6 voices, and was last updated by Profile photo of Nomad Nomad 1 week, 3 days ago. This post has been viewed 158 times

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author

SquiXee
    Server Admin
    • Topics started: 3
    • Replies: 1
    • Total posts: 4
    • PM user

Vet att många har stängt av musiken i slutet av varje runda på SK servern men själv skulle det hjälpa om vi uppdaterade spellistan, kan jobba på det om ni går med på det. Om någon med mer erfarenhet inom ljud redigering osv. skulle vilja hjälpa till skulle det uppskattas om detta går igenom. skulle också hjälpa om man kunde redigera volymen på musiken, vet ej om detta är möjligt men skulle tycka om det.

//MvH SquiXee

maskot
    Server Admin
    • Replies: 2
    • Total posts: 5
    • PM user

round end music eller menar du radion?

★ Steamprofile - http://steamcommunity.com/profiles/76561198333329324/
    ★ Mail - m-askot@hotmail.com

★ Talk shit get hit √ ★

R!P
    Senior Admin
    • Topics started: 12
    • Replies: 193
    • Total posts: 205
    • PM user

Tror han menar round end musiken då vi haft samma spellista ett bra tag vad jag vet. Jag måste även hålla med om att det borde finnas ett alternativ att kunna sänka den musiken då den är extremt hög, inte bara för att den blåser exakt allt annat ljud på datorn utan vissa spelare kan även passa på att säga olämpliga saker medans den musiken spelas.

/En som inte spelar mycket på SK´n längre

@SB R!P

SkippY
    Member
    • Topics started: 26
    • Replies: 475
    • Total posts: 501
    • PM user

Hej!

Det är bara att klippa lite ljudfiler och sänka volymen och posta dem här så fixar jag det! 🙂 Vet inte tiden men det kan ni ju kolla på dem som ni laddat ner som vi redan använder.

SURFBURKEN Founder
    Email: jonatan.andersson@surfburken.se
    Steam profile: http://steamcommunity.com/id/SkippYftw/

SquiXee
    Server Admin
    • Replies: 1
    • Total posts: 4
    • PM user

Ska börja jobba på det! Om nån har nya musik förslag redan nu så år det bara PMa mig eller mejla :kallejenefors@gmail.com

FreakshoW
    Moderator
    • Topics started: 6
    • Replies: 319
    • Total posts: 325
    • PM user

Så länge alla gamla inte försvinner är jag för att det kommer en ny lista, vissa av låtarna som finns är fortfarande bra! Lycka till och jag hoppas du får ihop en bra lista med låtar.

~ Admin responsible / Senior administrator responsible / Game server rules ~
    ~ Steam: http://steamcommunity.com/id/Lodbroke/ ~
    ~ Contact Email: FreakshoW@surfburken.se ~
    Profile photo of Nomad
    Nomad
    Server Admin
    • Topics started: 4
    • Replies: 14
    • Total posts: 18
    • PM user

Kanske vore en idé att välja ut en massa låtar, både från den existerande listan och nya och sen låta alla rösta på t.ex sina 3 favorit låtar.

Eller iallafall något liknande. Det gör att staff kan kontrollera vilka låtar som finns för att stoppa trolls men inkluderar spelarna.

• This reply was modified 1 week, 3 days ago by Profile photo of Nomad Nomad.
Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)

You must be logged in to reply to this topic.