NoNsN ♚ Adminansökan

This topic contains 2 replies, has 3 voices, and was last updated by  Cyroze 1 month ago. This post has been viewed 196 times

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Profile photo of NoNsN
    NoNsN
    Member
    • Topics started: 1
    • Replies: 0
    • Total posts: 1
    • PM user

#Förnamn: Oscar Johansson
    #Ålder / Age(15+): 18
    # Full STEAM ID: STEAM_0:0:11101
    # Steam Profil: https://steamcommunity.com/id/NoNsN/
    # Vilket “nickname” du använder: NoNsN ♚

*1. Vilket spel och server ansöker du som administratör för?

Counter-strike: Global Offensive, Surfburken.se #4 Arena [Multi-1v1]

*2. Anledning till varför du vill bli administratör:

varför jag söker till Admin är för att jag känner att det finns för mycket folk som inte följer reglerna och som trakasserar varandra, jag tycker inte att det finns Admins inne på server så ofta vilket kommer att ändras om jag blir admin då detta är det jag spelar mest när jag lirar CS, Jag är en som respekterar alla oavsett och tolererar absolut ingen mobbning/trakasserier. Jag vill vara den admin som folk vänder sig till när det är något som hänt eller bara dem undrar över.

*3. Har du arbetat med (eller administrerat) spelservrar tidigare? Hur länge i så fall? Och varför slutade du/varför blev du avskedad?

Nej tyvärr har jag inte det.

*4. Kan du Sourcemod commands? Kan du inga så lär vi dig!

Kan några men skulle behöva lära mig. Vilket inte är några problem alls 🙂

*5. Vet du hur Sourcemod menyn fungerar? Vet du inte hur den fungerar så lär vi dig!

Nej tyvärr då jag knappt använt den.

*6. Anser du att du är lämplig som administratör och varför i så fall?

Jag tycker att jag är lämplig som admin då jag känner att jag kan hantera situationer lugnt och sansat och att jag kan styra upp situationen.

*7. Hur länge tror du att du kan vara inne och spela på våra servrar? Kan du vara mycket aktiv i veckan/veckorna? Man behöver inte alltid vara aktiv. 

Just på veckodagarna kan jag inte vara inne så mycket men en stund då jag har väldigt mycket plugg men på helgerna blir det att man sitter framför datorn så då har jag möjlighet att vara inne några timmar 🙂

*8. Förklara noga vad du skulle göra om du såg:

*8a) Två spelare argumentera på servern, det ser inte ut som om de ska sluta snart. –

Jag skulle be dem ta detta utanför servern då det är irriterande att folk spammar i chat/voice chat men skulle dem inte lyssna då skulle jag get dem en voice/chat mute i ca 5 minuter

*8b) Spelaren Player förolämpar dig (Du är Admin). –

Jag skulle ge han en varning då inga förolämpningar ska förekomma och om han inte lyssnar skulle jag ge han en mute i ca 10 min

*8c) Någon fuskar på servern. –

Jag skulle ge han ban direkt då fusk absolut inte ska förekomma på servern

*9. Var bor du någonstans? – (Ange endast stad)

Borås

*9a) Hur många timmar anser du ha spelat på servern som du ansöker till?

Har enkelt 50 timmar eller mer men när jag checkar på eran sida står det 10h vilket inte kan stämma ;(

*9b) Berätta lite om dig själv:

Jag heter Oscar och är 18 år och jag bor i  Borås 🙂 På fritiden brukar jag sitta framför datorn eller vara ute med polarna.

*9c) Har du erfarenhet och intresse i något som skulle kunna vara till hjälp för SURFBURKEN utöver administrering (till exempel serverhantering eller Photoshop)?

Tyvärr har jag inte det, men kan hjälpa till med eran Steam grupp med att hålla den ren från onödiga kommentarer/trolls

*10. Har du något övrigt att tillägga?

Nej har nog fått med allt 🙂

*11. Förstår du och kommer du att respektera/följa våra regler?
    (Reglerna kan du läsa här på sidan).

Ja det kommer jag att göra

*12. Kommer du vara aktiv på forumet?

Ja det kommer att vara, tycker att det ingår när man söker till admin att vara aktiv på forumet

• This topic was modified 1 month ago by  Cyroze.

nICKEE
    Member
    • Topics started: 1
    • Replies: 1
    • Total posts: 2
    • PM user

Sett dig inne på servrarna och har sett att du har uppfört dig väldigt bra mot mig och andra oxå.

Lycka till =D

- Nicke Nyfiken ,

Cyroze
    Moderator
    • Topics started: 2
    • Replies: 85
    • Total posts: 87
    • PM user

Hej Oscar, jag har kollat över din ansökan nu. Jag kommer att neka den på grundande anledningar:

–Du har inte uppnått 48 timmar speltid på servern du ansöker till vilket är ett krav.

Jag hoppas att du fortfarande kommer vara kvar och spela med oss på våran community och servrar.

Du är välkommen att ansöka igen om tre månader d.v.s 2018-01-14

OBS! Ansökan innan det uppmanade datumet kommer att tas bort utan att bli läst.

Status: Nekad

Cyroze, Admin Responsible.

My Tasks Are;

Administrator Applications, Admin Responsible & Bans / Mutes / Gags

Contact;

julia@surfburken.se
    http://steamcommunity.com/id/jullelol/

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)

The forum ‘Denied Applications’ is closed to new topics and replies.