Najkoo Admin Ansökan

This topic contains 1 reply, has 2 voices, and was last updated by Profile photo of  Anonymous 2 months, 1 week ago. This post has been viewed 177 times

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author

Najkoo
    Member
    • Topics started: 1
    • Replies: 0
    • Total posts: 1
    • PM user

#Förnamn: Nicolas
    #Ålder / Age :20
    # Full STEAM ID: STEAM_0:0:80071634
    # Steam Profil: http://steamcommunity.com/id/Najkoo/
    # Nick“Najko ♛”

*1. Vilket spel och server ansöker du som administratör för?

SURFBURKEN.se #8 Arena #2 [Multi-1v1] [128TICK]

*2. Anledning till varför du vill bli administratör:

Känns som det sällan är inne Admins och att det skulle vara skönt att kunna hålla undan allt trams som pågår på den.

*3. Har du arbetat med (eller administrerat) spelservrar tidigare? Hur länge i så fall? Och varför slutade du/varför blev du avskedad? Nej, har aldrig arbetat med det.

*4. Kan du Sourcemod commands? Kan du inga så lär vi dig!

Nope, tyvär inte

*5. Vet du hur Sourcemod menyn fungerar? Vet du inte hur den fungerar så lär vi dig!

Nej 🙂

*6. Anser du att du är lämplig som administratör och varför i så fall?

Ja, Jag har mycket speltid på servern och är inne på den nästan varje dag. Jag har sett hur andra admins på servern tar hand om olika situationer och jag anser mig själv som en lämplig Admin.

*7. Hur länge tror du att du kan vara inne och spela på våra servrar? Kan du vara mycket aktiv i veckan/veckorna? Man behöver inte alltid vara aktiv.

Varje dag, olika många timmar beroende på vad jag gör men oftast är jag inne ett antal timmar varje dag.

*8. Förklara noga vad du skulle göra om du såg:

*8a) Två spelare argumentera på servern, det ser inte ut som om de ska sluta snart. 

Ber dem sluta argumentera på servren och om sedan inte lyssnar ger jag dem en varning och om dem fortfarande inte lyssnar mutear jag båda två.

*8b) Spelaren Player förolämpar dig (Du är Admin). –

Skulle sagt till han att vi inte förolämpar varandra på servern och om han sedan fortsatt skulle jag muteat honom.

*8c) Någon fuskar på servern. 

Då hade jag filmat ett demo där han fuskar och sedan hade jag bannat honom.

*9. Var bor du någonstans? – (Stenungsund)

*9a) Hur många timmar anser du ha spelat på servern som du ansöker till?

minst 30 timmar

*9b) Berätta lite om dig själv:

Shysst kille på 20 år, jobbar på dagarna spelar och umgås med flickvän/vänner på helger o vardagar. spenderar mycket tid framför datorn. finns det något särskilt ni skulle vilja veta tar jag det helst i pm.

*9c) Har du erfarenhet och intresse i något som skulle kunna vara till hjälp för SURFBURKEN utöver administrering (till exempel serverhantering eller Photoshop)?

Kan en hel del inom Photoshop då jag hålt på med det ex antal år.

*10. Har du något övrigt att tillägga? 

Hoppas jag får chansen att göra eran server trevligare 🙂

*11. Förstår du och kommer du att respektera/följa våra regler?
    (Reglerna kan du läsa här på sidan).

Absolut. 100%

*12. Kommer du vara aktiv på forumet?

Ja

• This topic was modified 2 months, 1 week ago by  Najkoo.
    • This topic was modified 2 months, 1 week ago by  Najkoo.
    Profile photo of
    Anonymous
    • Topics started: 7
    • Replies: 86
    • Total posts: 93
    • PM user

Hej .
    Jag har kollat igenom din ansökan och den ser generellt bra ut.
    Dock uppfyller du inte speltidskravet, då du endast har 1 dag och 12timmar på servern du söker till.
    Jag kommer alltså att neka din ansökan på grund av detta.

Jag kommer lägga dig i kategorin “Pending Applications” och välkomnar dig att meddela mig när du uppnått dina 48 timmar på servern.

Du kan se hur många timmar du har spelat på en specifik surfburken server genom knappen ‘GAMEME STATS’ i menyn och därefter genom sökfunktionen i övre höger hörn kan du söka med ditt steam id eller steam nickname.

Status: Avvaktad

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)

The forum ‘Pending Applications’ is closed to new topics and replies.