Mute överklagning samt ifrågasättning av hur en av era admins utför sitt jobb.

Home Forums Counter-Strike Source/Global Offensive Protest a ban Mute överklagning samt ifrågasättning av hur en av era admins utför sitt jobb.

This topic contains 2 replies, has 3 voices, and was last updated by  klimpen 4 months, 2 weeks ago. This post has been viewed 331 times

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Profile photo of Link
    Link
    Member
    • Topics started: 1
    • Replies: 0
    • Total posts: 1
    • PM user

• STEAM ID:STEAM_0:0:22629387
    • Nickname you used when you got banned: Link
    • The nickname of the admin who banned you: Klimpen
    • The date of the ban: example: Runt 4 på morgonen idag?
    • Your version of the event(s) that led to the mute:
    • Först av allt så höll jag på och skälla ut två spelare från publiclir som kom in med syftet att trolla samt promotea deras community. Ge gav sig på en spelare vid namn Λ| ツ♛ jzndude♛ツ som hanterade situationen bra men jag anser att det inte är ok att ge sig på någon med ett destruktivt syfte. Jag skällde ut båda och en admin kom in samtidigt som det här uträffade. Han varnade oss båda som var i mitten av en diskussion och slängde in en 24h mute på oss båda för att han kände för det. Han påstår att han varnade oss båda men att vi fortfarande höll på vilket inte stämmer, vi båda tystnade ned direkt.  Även om det här skulle vara fallet så anser jag att 24h är alldeles för mycket för en sådan incident. Vi har spelare som hans kompis som raktav skriker könsord, ber en utföra sexuella handlingar på en “Sug min kuk” men han viftar bara bort det för att de är vänner. Jag syftar på hans kompis vid namn NICCI. Är det verkligen ok att särbehandla folk så där? Slänga in 24h mute för att man håller på och diskuterar med en annan spelare och är någorlunda högljudd? Jag har själv varit admin på flertals community när CSS var det som gällde och är inte ditt jobb som admin  att genomdriva reglerna samt deskalera en situation? Att han slänger ut så pass höga mutes utan en riktig anledning (vilket förresten inte är hans första gång) istället för att först försöka deskalera situationen känns väldigt fel, det hade räckt med 30 minuter eller en minut samt då försöka göra sig hörd om han kände att så var fallet. Men att välja ut vilka som bör bli bestraffade  och utan någon riktig guideline samt välja ut vilka som får ett fri pass känns verkligen som ett opassande beteende för någon vars jobb är så simpelt som att hålla freden inne på en server.

Enzyoo
    Member
    • Topics started: 0
    • Replies: 223
    • Total posts: 223
    • PM user

Hej,

Då bevis saknas på muten så kommer Jag lyfta den.

Mvh

Head Admin / Server Manager
    Steam: http://steamcommunity.com/profiles/76561198073261902
    Contact me: enzyoo@surfburken.se

klimpen
    Server Admin
    • Topics started: 2
    • Replies: 4
    • Total posts: 6
    • PM user

Hej jag blev tillsagd att komma in på servern för dom sa att folk satt och skrek så när jag kom in hörde jag dig och han andra sitta och skrika och säga massa otrevliga saker så jag sa åt er att sluta 3-4 gånger men ni slutade inte så jag la en mute på er 24 timmar var lite länge och jag ber om ursäkt för det men detta med nicci hon sa 1 ful mening för hon var sur jag gav henne en varning och hon slutade.

Sg553 är bättre än Ak47

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)

You must be logged in to reply to this topic.