admin ansökan

This topic contains 6 replies, has 6 voices, and was last updated by  Cyroze 1 month, 1 week ago. This post has been viewed 265 times

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author

Big G (SNUS)
    Member
    • Topics started: 3
    • Replies: 1
    • Total posts: 4
    • PM user

#Förnamn: Simon
    #Ålder / Age(15+): 17
    # Full STEAM ID: (Exempel: STEAM_0:1:30974481) STEAM_0:0:126534212
    # Steam Profil: (Exempel: http://steamcommunity.com/id/TUSK3N ) http://steamcommunity.com/id/undelman1/
    # Vilket “nickname” du använder: ✰Big✰G✰(✰SNUS✰)

*1. Vilket spel och server ansöker du som administratör för?

CS:GO. #4 arena

*2. Anledning till varför du vill bli administratör: 

Tycker att era admins har blivit sämre och bara kommer in på serven o leker och inte bryr sig.

*3. Har du arbetat med (eller administrerat) spelservrar tidigare? Hur länge i så fall? Och varför slutade du/varför blev du avskedad? 

Nej det har jag inte

*4. Kan du Sourcemod commands? Kan du inga så lär vi dig!

Ja några men vill lära mig mer!

*5. Vet du hur Sourcemod menyn fungerar? Vet du inte hur den fungerar så lär vi dig!

Ja på ett ungefär!

*6. Anser du att du är lämplig som administratör och varför i så fall?

Jo för att jag vill hålla ordning och reda på eran server så att man kan va inne och ta det lugnt och inte bli anfallen med massa hat och skrik såfort man joinar

*7. Hur länge tror du att du kan vara inne och spela på våra servrar? Kan du vara mycket aktiv i veckan/veckorna? Man behöver inte alltid vara aktiv.

minst 5 dagar i veckan!

*8. Förklara noga vad du skulle göra om du såg:

*8a) Två spelare argumentera på servern, det ser inte ut som om de ska sluta snart. –

be dom prata på eran discord eller någon annan “chatt plattform”

*8b) Spelaren Player förolämpar dig (Du är Admin). –

Varnar honom att sluta förolämpa mig! och även om han förolämpar andra spelare och inte bara mig!

*8c) Någon fuskar på servern. –

spela in så jag har bevis och sen bana honom

*9. Var bor du någonstans? – (Ange endast stad) 

Nyköping

*9a) Hur många timmar anser du ha spelat på servern som du ansöker till?

Mer än 48 H (vad jag vet)

*9b) Berätta lite om dig själv:

Rolig kille, håller ordning och reda, seriös och väldigt tydlig med regler. Alla ska behandlas lika oavsett kön och sexuell läggning.

*9c) Har du erfarenhet och intresse i något som skulle kunna vara till hjälp för SURFBURKEN utöver administrering (till exempel serverhantering eller Photoshop)?

Nej

*10. Har du något övrigt att tillägga?

skaffa bättre admins som bryr sig om eran server! jag är en av dom som bryr sig! är inne varje dag men hör alltid någon som blir mobbad/nertryckt på eran server när det är admins inne men dom bryr sig inte!

*11. Förstår du och kommer du att respektera/följa våra regler?
    (Reglerna kan du läsa här på sidan).

Ja det kommer jag.

*12. Kommer du vara aktiv på forumet?

Ja då jag har tid till det!

• This topic was modified 1 month, 1 week ago by  Alpha.
    • This topic was modified 1 month, 1 week ago by  Big G (SNUS). Reason: bytte titel
    • This topic was modified 1 month, 1 week ago by  Big G (SNUS). Reason: uppdaterade mina timmar

Hype :’D
    Server Admin
    • Topics started: 4
    • Replies: 17
    • Total posts: 21
    • PM user

Tjenare, jag har sett dig en del på arena och jag kommer inte att rekommendera dig till admin av ett par anledningar:

1. du pratar en hel del när jag sett dig spela och har även fått säga till dig ett par gånger.
    2. tycker inte din ansökan innehåller så mycket annat än att du inte tycker att vi admins gör vårt jobb och att vi inte bryr oss om servern.

Så jag kommer lägg ett -rep på dig så får en av våra admin resp ta beslutet sen.

Ha det! // Hype :’D

success is the ability to go from one failure to the next without any loss of enthusiasm

"Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics, even if you win you're still retarded"

"Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results" Albert Einstein

OheligaGåsen
    Server Admin
    • Replies: 2
    • Total posts: 6
    • PM user

Tja! har sett dig på arenan. Det jag sett av dig så har du skött dig, iaf ur mitt perspektiv.

Vad jag också sett och hört så är du trevlig mot spelare, iaf när jag varit inne!

Men jag håller samtidigt med hype. För det mesta att du anser att vi som admins inte sköter oss på servern.

EMPTY
    Server Admin
    • Replies: 16
    • Total posts: 20
    • PM user

+rep aktiv spelare, aldrig haft några problem med

-rep har för mig att du pratade mycket, förr iallafall, vet inte riktigt hur du är på servern då jag inte lirar lika mycket själv längre 🙂

Banjax
    Server Admin
    • Topics started: 11
    • Replies: 40
    • Total posts: 51
    • PM user

Tjena Simon!

Då jag inte vet hur du är ingame så går jag efter det jag ser här. Jag kommer ge dig ett -rep på följande anledningar:

-Grammatiken är inte bra på alla ställen (stora bokstäver och punkt) vilket tyder på att du slängde ihop ansökan ganska fort.

– Du har skrivit en kort ansökan utan mycket info (men även slarvigt), en ansökan ska ta tid att göra.

-Du skriver bara att alla admins rentutav skiter i servrarna, du förklarar ej tydligt varför du skulle kunna förändra detta community på ett positivt sätt.

Jag ger dig all lycka,

M.V.H

Lithlet :3

Big G (SNUS)
    Member
    • Topics started: 3
    • Replies: 1
    • Total posts: 4
    • PM user

Pratar mycket med dom som spelar (vet att det är ett problem) och vad jag har hört så har du inte sagt till mig någon gång Hype.

Nej jag slängde inte ihop en slarvig ansökan men jag har problem med stor bokstav och punkt (har alltid haft).

Jag vet att jag skrivit en kort ansökan för jag har problem att skriva så mycket om mig själv och även i andra tillfällen det är för att jag har skriv svårigheter (går i min släkt).

Ja jag säger bara vad jag tycker om era nuvarande admins (inte alla admins). Har även skrivit med en av era admins som har varit admin ett tag och hen (vill inte nämna vem) tycker samma sak som jag.

Jag är rättvis men sträng och tycker att ni behöver en sån admin!

• This reply was modified 1 month, 1 week ago by  Big G (SNUS).

Cyroze
    Moderator
    • Topics started: 2
    • Replies: 100
    • Total posts: 102
    • PM user

Hej Simon, jag har kollat över din ansökan nu. Jag kommer att neka den på grundande anledningar:

–Du har skrivit en kort och slarvig ansökan. Varje fråga kräver tid och utförliga svar.
    –Du har inte erfarenhet som administratör på CS:GO vilket är viktigt nu när vi har mycket trafik.

Jag hoppas att du fortfarande kommer vara kvar och spela med oss på våran community och servrar.

Du är välkommen att ansöka igen om tre månader d.v.s 2018-03-12

OBS! Ansökan innan det uppmanade datumet kommer att tas bort utan att bli läst.

Status: Nekad

Cyroze

Admin Responsible.

My Tasks Are;

Administrator Applications, Admin Responsible & Bans / Mutes / Gags

Contact;

julia@surfburken.se
    http://steamcommunity.com/id/jullelol/

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)

The forum ‘Denied Applications’ is closed to new topics and replies.