Moved: j0s0Js adminansökan

Home Forums Counter-Strike Source/Global Offensive Denied Applications Moved: j0s0Js adminansökan

This topic contains 1 reply, has 2 voices, and was last updated by  Gargam3l 3 weeks, 3 days ago. This post has been viewed 87 times

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author
    Profile photo of j0s0j ♛
    j0s0j ♛
    Member
    • Topics started: 1
    • Replies: 0
    • Total posts: 1
    • PM user

#Milo

#14år

#http://steamcommunity.com/id/lol1276

j0s0j ♛ 乇ムらㄚ

1. Vilket spel och server ansöker du som administratör för? Jag ansöker till admin på JB.

*2. Anledning till varför du vill bli administratör: jag skulle vilja bli admin för att kunna träffa personer och kunna respektera andra så jag får respekt tillbaka. Vill också bli admin för att kunna hjälpa till.

*3. Har du arbetat med (eller administrerat) spelservrar tidigare? Hur länge i så fall? Och varför slutade du/varför blev du avskedad? jag har vart admin på thoraxgaming men vill ej va admin där längre eftersom jag börja med surfburken som är bästa servern<3

*4. Kan du Sourcemod commands? Kan du inga så lär vi dig! jag kan nästan alla förutom hur man unmutar eller unbannar.

*5. Vet du hur Sourcemod menyn fungerar? Vet du inte hur den fungerar så lär vi dig! jag vet hur Sourcemod menyn fungerar.

6. Anser du att du är lämplig som administratör och varför i så fall? Jag är lämplig som admin eftersom jag är bakom skärmen men är som vanligt ska kunna ge folk en andra chans och kunna säg åt VIP om de gör fel.

*7. Hur länge tror du att du kan vara inne och spela på våra servrar? Kan du vara mycket aktiv i veckan/veckorna? Man behöver inte alltid vara aktiv. jag skulle nog kunna vara inne minst 2 – 3 timmar varje dag.

*8. Förklara noga vad du skulle göra om du såg: om någon hade förolämpat mig hade jag tydligen mutat och gag om han skrev och både prata går hen in på fula ort tex hor* hade jag bannat honom eller hon.

*8c) Någon fuskar på servern. –om någon hade fuskat eller något hade jag gått in i spec och kollat på denna personen. Hade jag misstänkt något hade jag frågat om någon tycker att han fuskar eller om han bara sätter headshots tydligen bannat hen.

*9. Var bor du någonstans? – (Ange endast stad) Stockholm .

*9a) Hur många timmar anser du ha spelat på servern som du ansöker till? vet ej hur man kollar men karnske 200 timmar.

*9b) Berätta lite om dig själv:Är en grabb som fokuserar på skolan och vill ha bra betyg.Vill bli polis eller militär. går på fotboll som hobby. Gillar att göra intron till andra kompisar. Skulle lätt kunna göra en bild för surfburken.

*9c) Har du erfarenhet och intresse i något som skulle kunna vara till hjälp för SURFBURKEN utöver administrering (till exempel serverhantering eller Photoshop)? ja det har jag.

10. Har du något övrigt att tillägga? nej

*11. Förstår du och kommer du att respektera/följa våra regler?
    (Reglerna kan du läsa här på sidan). jag kommer respektera och förstå reglerna till 140 procent.

12. Kommer du vara aktiv på forumet? kommer skriva något varje dag.

Gargam3l
    Moderator
    • Topics started: 1
    • Replies: 29
    • Total posts: 30
    • PM user

Hej Milo, jag har kollat över din ansökan nu. Jag kommer att neka den på grundande anledningar:

–Du är inte 15 år ännu. Vilket inte uppfyller kravet vi har här.
    –Du har vissa stavfel i din ansökan och som admin måste du behärska både det svenska och engelska språket till 100%.
    –Din ansökan är rörig och svårläst.

Jag hoppas att du fortfarande kommer vara kvar och spela med oss på våran community och servrar.

Du är välkommen att ansöka igen om tre månader d.v.s 2018-01-24

OBS! Ansökan innan det uppmanade datumet kommer att tas bort utan att bli läst.

Status: Nekad

* Administrator applications and Administrator responsible *
    * Steam: http://steamcommunity.com/id/mummus/
    * If you have any questions or concerns, don't hesitate. I am just a PM away for whatever you are inquiring about! *

No offense Frank - Sudden (dom som vet, dom vet)

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)

The topic ‘Moved: j0s0Js adminansökan’ is closed to new replies.