Missförstånd snälla läs igenom

Home Forums Counter-Strike Source/Global Offensive Protest a ban Missförstånd snälla läs igenom

This topic contains 1 reply, has 2 voices, and was last updated by  Cyroze 3 months ago. This post has been viewed 183 times

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author
    Profile photo of Leldam
    Leldam
    Member
    • Topics started: 1
    • Replies: 0
    • Total posts: 1
    • PM user

STEAM ID: example: STEAM_0:0:92914464
    Nickname you used when you got banned : Leldam ツ
    The nickname of the admin who banned you : Sippiit
    The date of the ban: example: year/month/day – time : 08-14-17 22:43

Hej igår blev jag bannad igen för att jag citerade en kille till en admin på TTT. Det vad Gal1/Ishmed och TuvaPinkHorse online. Jag citerade då denna personen åt de eftersom jag helt enkelt inte orkar med att han går runt och förstör för andra och skriver fula saker. Så jag undrar bara om jag kan bli unbannad för detta är ett litet missförstånd. Det var inte jag som skrev “negerkuk” jag citerade bara till Gal1 så han skulle kunna banna honom, men det slutade med att jag blev bannad…

Cyroze
    Moderator
    • Topics started: 2
    • Replies: 85
    • Total posts: 87
    • PM user

Hej,

Du har fått en en dags ban för vad du har använt dig av för ordval på servern. Efter att ha kollat igenom din chatthistorik i sig så är den inget missförstånd. Jag förstår att just denna situationen kan ha varit ett missförstånd men om det är så att en annan spelare använder sig av ett sådant ord kan du påpeka det istället för att bara upprepa ordet då det lätt blir missförstånd.

Din ban kommer kvarstå.

Mvh,

Cyroze, Admin Responsible.

My Tasks Are;

Administrator Applications, Admin Responsible & Bans / Mutes / Gags

Contact;

julia@surfburken.se
    http://steamcommunity.com/id/jullelol/

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)

The topic ‘Missförstånd snälla läs igenom’ is closed to new replies.