MIN ADMIN ANSÖKAN TILL (MG) servern.

Home Forums Counter-Strike Source/Global Offensive Denied Applications MIN ADMIN ANSÖKAN TILL (MG) servern.

This topic contains 2 replies, has 3 voices, and was last updated by  Cyroze 2 months, 1 week ago. This post has been viewed 188 times

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Profile photo of Tim
    Tim
    Member
    • Topics started: 2
    • Replies: 0
    • Total posts: 2
    • PM user

Ålder / Age(15+) : Jag är 14 fyller snart 15.

Förnamn : Jag heter Tim.

Full STEAM ID : STEAM_0:1:114582257

Steam Profil  :  https://steamcommunity.com/profiles/76561198189430243

Vilket “nickname” du använder : ツXstepXツ

*1. Vilket spel och server ansöker du som administratör för?

Jag ansöker till CS:GO och till MG servern.

*2. Anledning till varför du vill bli administratör:

Jag vill bli administratör för att dom flesta gångerna jag har varigt inne på SURFBURKENS MG server har det varigt någon som kränker eller säger fula ord/ rasistiska saker till någon annan och jag vill typ få stop på detta så jag kan stoppa dom genom mute/kick/gag/ban.

*3. Har du arbetat med (eller administrerat) spelservrar tidigare? Hur länge i så fall? Och varför slutade du/varför blev du avskedad?

Jag har inte arbeta som Administratör men vill gärna

*4. Kan du Sourcemod commands? Kan du inga så lär vi dig!

ja jag vet hur man använder Sourcemod commands det är exempel: !mute 120 (namn).

*5. Vet du hur Sourcemod menyn fungerar? Vet du inte hur den fungerar så lär vi dig!

nej men jag kan lära mig för har några admins på MG servern som vänner på steam.

*6. Anser du att du är lämplig som administratör och varför i så fall?

jag anser att jag är lämplig för att när det är någon som håller på om admin / vip inte är inne försöker jag stoppa han/hon oavsett ålder och det är många som säger att jag ska ansöka till admin för det dom flesta är Vip någon admin.

*7. Hur länge tror du att du kan vara inne och spela på våra servrar? Kan du vara mycket aktiv i veckan/veckorna? Man behöver inte alltid vara aktiv.

jag kan var aktiv typ 2/3 gånger per dag om jag inte är på semestaer på hotel eller om jag inte kan komma åt datorn

*8. Förklara noga vad du skulle göra om du såg:

*8a) Två spelare argumentera på servern, det ser inte ut som om de ska sluta snart. –

jag skulle säga till dom / ge en varning och sen om dom fortsätter ge dom mute/gag om det är för rasistiskt eller väldigt illa beteende skulle jag get hon eller han en ban kanske inte säkert.

*8b) Spelaren Player förolämpar dig (Du är Admin). –

jag tycker ju att alla är lika mycket värda så skulle get han/hon en varning och sedan skulle jag om han/hon fortsätter skulle jag gen han/hon en mute/gag om det är för rasistiskt eller väldigt illa beteende skulle jag get hon eller han en ban kanske inte säkert

*8c) Någon fuskar på servern. –

jag skulle get han eller hon en permanentban direkt.

*9. Var bor du någonstans? – (Ange endast stad)

Jag bor i Falköping

*9a) Hur många timmar anser du ha spelat på servern som du ansöker till?

Jag anser jag har spelat i kanske 150 timmar jag spelade väldigt mycket förr men slutade och nu har jag börjat.

*9b) Berätta lite om dig själv:

Jag heter Tim är 14 snart 15 år har spelat CS:GO i 2213 timmar och är enligt mig och mina närmaste vänner så är jag väldig rättvis och jag är inte en toxic player på varken Gemenskapsservrarna elle i ett Game på CS:GO jag går i en sport det är volleyboll.

*9c) Har du erfarenhet och intresse i något som skulle kunna vara till hjälp för SURFBURKEN utöver administrering (till exempel serverhantering eller Photoshop)?

Jag är intresserad av att kunna hjälpa till men har ej någon erfarenhet av så mycket av hantering eller Photoshop.

*10. Har du något övrigt att tillägga?

Nej jag har inget övrigt att tillägga.

*11. Förstår du och kommer du att respektera/följa våra regler?
    (Reglerna kan du läsa här på sidan).

jag förstå och jag kommer att respektera era regler.

*12. Kommer du vara aktiv på forumet?

jag kommer vara aktiv så mycket jag kan på ert forum.

• This topic was modified 2 months, 1 week ago by Profile photo of Tim Tim.
    • This topic was modified 2 months, 1 week ago by  Cyroze.

swefelle
    Server Admin
    • Replies: 12
    • Total posts: 14
    • PM user

+rep

Trevlig kille som alltid är positiv till allt och alla.

Mycket aktiv (iallafall när jag är inne på servern).

Sköter sig alltid på servern utifrån vad jag har sett.

Mogen och skötsam.

Skulle passa bra som admin!

Kom bara ihåg att det alltid är bra att ha bevis när någon fuskar och att det är Permanent ban direkt.

Lycka till!!!

Cyroze
    Moderator
    • Replies: 76
    • Total posts: 78
    • PM user

Hej Tim, jag har kollat över din ansökan nu. Jag kommer att neka den på grundande anledningar:

–Du är inte 15 år ännu. Vilket inte uppfyller kravet vi har här.
    –Du har gjort en kort och tråkig ansökan. Varje fråga kräver tid och att man svarar noggrant och utförligt på dem.

Jag hoppas att du fortfarande kommer vara kvar och spela med oss på våran community och servrar.

Du är välkommen att ansöka igen om tre månader d.v.s 2017-11-13

OBS! Ansökan innan det uppmanade datumet kommer att tas bort utan att bli läst.

Status: Nekad

Cyroze Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ.•.•❤•.¸✿¸.•❤•Oº

(っ◔◡◔)っ "Vad är det för datum den 7 juni?" - Julia 2k17

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ My tasks Administrator applications, Administrator responsible and Bans/Mutes/Gags.

Contact
    ✿ julia@surfburken.se
    ✿ http://steamcommunity.com/id/jullelol/

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)

The forum ‘Denied Applications’ is closed to new topics and replies.