Kan inte göra en ban appeal

Home Forums Counter-Strike Source/Global Offensive Protest a ban Kan inte göra en ban appeal

This topic contains 7 replies, has 5 voices, and was last updated by  Cyroze 1 week, 5 days ago. This post has been viewed 417 times

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • Author
    Profile photo of BlackWidow
    BlackWidow
    Member
    • Topics started: 1
    • Replies: 3
    • Total posts: 4
    • PM user

Hejsan! Jag skulle vilja göra en banappeal men de står att mitt steamid inte är bannat! Skulle någon admin kunna hjälpa mig? //Mvh Noah

BlackWidow
    Member
    • PM user

Tjenare Noah här! Spelade på eran server för över ett år sedan och var en väldigt aktiv spelare! Blev bannad på grund av att jag hade skrivit något rasistiskt och nu i efterhand har jag sett hur fel de var. Har växt på mig nu och blivit 17 år och mognat ganska rejält. Skulle gärna vilja vara en del av eran community igen och skulle gärna se att ni skulle se över min bann och ge mig en andra chans! Har väldigt många polare på eran server och skulle gärna se att jag kunde få lira med de igen! Har ni några frågor eller något ni skulle vilja diskutera så skriv till mig på min email eller lägg till mig på steam så ska jag svara! STEAM_0:1:95894514

Email: Noahfbk23@gmail.com//Mvh Noah

Nigel Thornberry
    Moderator
    • Topics started: 2
    • Replies: 48
    • Total posts: 50
    • PM user

http://bans.surfburken.se/sourcebans/index.php?p=banlist&advSearch=STEAM_1:1:95894514&advType=steamid Har har du 🙂

Steamprofile: http://steamcommunity.com/id/fishyasfuck/
    My tasks: Game server manager, Game server maps, Game server systems, FiveM Whitelist.Jobb applications.
    If you have any questions or suggestions you can contact me on steam or teamspeak.

BlackWidow
    Member
    • PM user

De går fortfarande inte eller vad menar du? 🙂

Hype :’D
    Server Admin
    • Topics started: 4
    • Replies: 24
    • Total posts: 28
    • PM user

Tjenare, Det var jag som bannade dig permanent förra året, jag la till dig på steam så kan vi prata där.

Mvh Hype :’D

success is the ability to go from one failure to the next without any loss of enthusiasm

"Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics, even if you win you're still retarded"

"Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results" Albert Einstein

BlackWidow
    Member
    • PM user

Bump

Nomad
    Moderator
    • Topics started: 4
    • Replies: 36
    • Total posts: 40
    • PM user

Hej BlackWidow!

Problemet som uppstått här är i samband med hur steam hanterar sina ID, det finns olika versioner till samma profil. Det du säkerligen försökt använda är detta: STEAM_0:1:95894514 (Notera nollan)
    Den version som registrerats av SourceBans är dock STEAM_1:1:95894514 (Notera ettan)

Testa att göra en appeal med detta id: STEAM_1:1:95894514 och återkom om det inte funkar!

Mvh Nomad | Server Manager Team

Server Manager
    Message me on steam or send an email if you need help or have found a bug.
    Steam
    nomad@surfburken.se

Cyroze
    Moderator
    • Topics started: 2
    • Replies: 118
    • Total posts: 120
    • PM user

Hej.

Du kan även göra en ny tråd här på forumet där du gör en ban appeal
    enligt länken nedan.

Read this before you make a protest on the forums!

Mvh

Cyroze

Head Admin Responsible.

My Tasks Are;

Administrator Applications, Administrator Meetings & Bans / Mutes / Gags

Contact;

julia@surfburken.se
    http://steamcommunity.com/id/jullelol/

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)

You must be logged in to reply to this topic.