jb?

This topic contains 8 replies, has 6 voices, and was last updated by  frippe 2 weeks, 5 days ago. This post has been viewed 493 times

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • Author

frippe
    Member
    • Topics started: 17
    • Replies: 27
    • Total posts: 44
    • PM user

tjena är det fortfarande någon som spelar på jb servern?

contact me here: http://steamcommunity.com/profiles/76561198805131602/

Jag har inga fördomar, jag hatar alla lika mycket.

Vad gör tandläkaren på lunchen? – Käkar.

Vad kallas en skilsmässa i Göteborg? – Päronsplitt.

Hur vet man att ett fiskenät är från Grekland? – Det satt sik i.

Vilket djur flyger rakast? – Antiloop.

Vilka är mest aktiva i skogen? – Träna.

snapchat är ingen app det är tidsfördriv...

Torch
    Member
    • Topics started: 7
    • Replies: 61
    • Total posts: 68
    • PM user

Vad hände med JB? Normalt sett vare ju 20-30 spelare online på belastningstimmarna! Tänkte själv börja lira lite igen men det finns aldrig nån online.. finns det nåt sätt som SB kan få folk att spela JB igen?

Ungefär som med Broder Daniel o deras låt Shoreline om ni förstår..

frippe
    Member
    • PM user

Ja det vore väldigt kul om det började spela folk på jb igen men dom flesta har gått över till andra servrar eller börjat köra minigames.

P4NDA
    Moderator
    • Topics started: 6
    • Replies: 14
    • Total posts: 20
    • PM user

Hej Frippe, vi har pratat om Jailbreak servern för ett litet tag sedan och tyvärr kommit överens om att Jailbreak servern kommer att läggas ner om aktiviteten ska fortsätta i denna tackt. Jag har själv en del Jailbreak system och tillägg som kanske skulle uppskattas. Som sagt så har jag ingen aning om det skulle förbättra aktiviteten genom att byta ut Jailbreak systemet och andra funktioner.

Skriv gärna er åsikt så får vi i ledningen snacka ihop oss om hur vi ska gå till väga.

Mvh

^^

LiM3
    Server Admin
    • Topics started: 6
    • Replies: 28
    • Total posts: 34
    • PM user

Hej Frippe, vi har pratat om Jailbreak servern för ett litet tag sedan och tyvärr kommit överens om att Jailbreak servern kommer att läggas ner om aktiviteten ska fortsätta i denna tackt. Jag har själv en del Jailbreak system och tillägg som kanske skulle uppskattas. Som sagt så har jag ingen aning om det skulle förbättra aktiviteten genom att byta ut Jailbreak systemet och andra funktioner. Skriv gärna er åsikt så får vi i ledningen snacka ihop oss om hur vi ska gå till väga. Mvh

Jag själv ser jättegärna en ändring i systemet, tycker det funkar bra som det är nu, men en ändring skulle kanske locka fler och nya spelare till servern vilket bara kan vara positivt. Själv spelar jag gärna jb men pga att servern är så inaktiv så blir det oftast inte så.

Pallar inte ens bry mig.

Det uttalas "lajm" tack.

Hoes be like "hoes be like" but they be the hoes that be like.

http://steamcommunity.com/profiles/76561198121999179/

swefelle
    Server Admin
    • Topics started: 3
    • Replies: 22
    • Total posts: 25
    • PM user

Tjenare, tänkte säga mina egna tankar kring detta.

Spelare på servern är ett problem men det är lite mer specifikt från vad jag har sett. Vi har spelare på servern lite då och då till exempel så var det 5-8 personer inne på servern bara igår vid olika tillfällen. Problemet är att de som joinar stannar inte och går med i andra istället. Jag håller med att en ändring skulle vara positiv så man får nya spelare att stanna när de joinar. Jag tror också om vi är en grupp som vill ha igång JB servern igen är inne samtidigt så joinar fler. Iallafall för min del så tycker jag det är roligt med mycket personer inne än att det är få och tror att andra tycker så också. Iallafall problemet är att vi behöver folk som stannar  inte att vi inte har spelare för det har vi. Jag ser gärna JB blomstra igen så som den har gjort tidigare.

Med stannar menar jag folk som kommer tillbaka nästa dag inte är kvar längre.

Det med att den ska läggas ner håller jag delvis med om för vi behöver inte ha 2 JB servrar. Men att om båda ska tas bort håller jag inte med om då vi har en Deathrun server som jag aldrig ser spelare på. Om servrar ska tas bort så tycker jag att JB #2 och Deathrun ska tas bort före.

Men ändringar i systemet skulle vara positivt då vi skulle sticka ut jämfört med andra JB servrar så det ser jag gärna i framtiden.

Trollet
    Server Admin
    • Topics started: 9
    • Replies: 56
    • Total posts: 65
    • PM user

Man kanske kan sätta upp vissa tider under ett litet tag som man har bestämt att under den här tiden så  ska alla som har intresset försöka komma in på servern. Som sagt, det är inte riktigt så många som finner nöjet i att sitta inne ensam på en JB server utan man vill oftast ha lite folk som sitter där med en. Detta kan  då hjälpa med att få folk se en server med en bra mängd spelare så att de lockas till att joina våran server och kanske stanna kvar. Angående att byta plugin så tycker jag att vi borde ha sett ett mönster vid det här laget om vad som händer. Första plugin bytet för typ ett år sen+ gjorde att vi tappade massa aktiva spelare men då gick det okej. Däremot om vi kollar på vad som hände efter vi bytte/uppdaterade pluginet igen för bara ett litet tag sen så ser man nog att majoriteten som spelade på JB försvann. Ändra inte på pluginet är mitt förslag, det har äntligen börjat fungera som det ska!

M.V.H /Tr0llet

Torch
    Member
    • Topics started: 7
    • Replies: 61
    • Total posts: 68
    • PM user

Låter som en bra ide Trollet, tror det skulle öka risken att fler spelar på JB!

frippe
    Member
    • PM user

bra ide trollet.

btw tack till alla som har skrivit

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)

You must be logged in to reply to this topic.