JB #2

This topic contains 2 replies, has 3 voices, and was last updated by  SkippY 1 month, 4 weeks ago. This post has been viewed 283 times

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author

Lithlet
    Server Admin
    • Topics started: 9
    • Replies: 37
    • Total posts: 46
    • PM user

Tjena, Lithlet här!

Jag tänkte bara nämna att det finns en annan Jb. Jag vet att många vet att den finns men dom är aldrig där, eller tänker inte på den. Jag sitter oftast själv eller med folk som inte kan regler och liknande där inne, det skulle vara kul om fler kollar lite mer på den då det är samma maps och liknande där också. Enda skillnaden är att det inte är lika många inne på den. Så jag kom på ett sätt man skulle kunna få den mer aktiv. “Hur då?” kanske ni frågar. Tävlingar, det skulle vara kul om man gjorde olika tävlingar om t.ex. credits eller liknande. Att t.ex. den/dom mest aktiva personen/personerna under veckan får typ 1000 credits var eller liknande. Jag tror verklingen att detta skulle få den mer jämnlik med den andra Jbn då det ibland är fullt och personer kan sitta och vänta på att det finns en ledig plats. Hoppas ni tyckte om idén och kan komma med förslag till andra tävlingar. Jag hjälper gärna till att fixa credits om det behövs!

Tack för mig!

~ Admin ~
    ~ Steam: http://steamcommunity.com/id/Lithlet/ ~

N1bble
    Member
    • Topics started: 2
    • Replies: 1
    • Total posts: 3
    • PM user

Tror dock inte detta skulle funka för att många skulle stå afk hela dagar //N1bble

SkippY
    Member
    • Topics started: 26
    • Replies: 474
    • Total posts: 500
    • PM user

Tjena!

Ber om ursäkt för sen respons på den här tråden.

I nuläget är det tyvärr inget som är aktuellt med någon utdelning av krediter för sådana här ändamål. Fler och fler har börjat spela på den nya Jailbreak spelservern och vi hoppas att den efter hand får en bättre spelarbas.

Ha det bra!

SURFBURKEN Founder
    Email: jonatan.andersson@surfburken.se
    Steam profile: http://steamcommunity.com/id/SkippYftw/

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)

You must be logged in to reply to this topic.