F0NT admin ansökan. (varit admin innan) 2018-02-17

Home Forums Counter-Strike Source/Global Offensive Accepted Applications F0NT admin ansökan. (varit admin innan) 2018-02-17

This topic contains 1 reply, has 2 voices, and was last updated by  Cyroze 4 months, 1 week ago. This post has been viewed 296 times

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author
    Profile photo of font
    font
    Member
    • Topics started: 2
    • Replies: 0
    • Total posts: 2
    • PM user

#Ålder: jag är 19 bast. fyller 20 i september!
    Full STEAM ID: STEAM_0:0:176925917
    Steam Profil: Har 3 olika  konton. smurfs etc.  men länkar kontot jag använder mest! Har använt detta konto förut(när jag var admin)  http://steamcommunity.com/profiles/76561198340826078/

men använder detta nu. http://steamcommunity.com/id/tok1g/

Vilket “Nickname” använder du: F0NT_

*1. Vilket spel och server ansöker du som administratör för? Egentligen spelar det ingen större roll för mig vilka eller vilket spel jag ska sköta om. Men CSGO är det spelet jag spelar mest och har mest erfarenhet av!

angående server så vill jag helst att 1V1 server #4 skulle bli en “main station”. har connectat med väldigt många individer på just den servern. men självklart så tar jag hand om flera om det är i behov

*2. Anledning till varför du vill bli administratör:  Jag har ett par anledningar till att jag vill vara Admin. En av anledningarna är att jag personligen vet att jag kommer bli en bra Admin. varför? läs nedan

Vad menar jag med en “bra” admin?: Att vara admin för mig handlar inte om att jag tycker det är kul att banna folk eller dylikt. Utan för mig handlar administratörskapet om att skapa tillit mellan mig och Individen själv (i det här fallet spelaren). Personen i fråga ska kunna berätta saker för mig som han/hon vet till 1000% att jag kommer hålla inom Surfburkens styrelse. Personen i fråga ska kunna känna sig trygg på Surfburkens serverar utan att bli mobbad, hakkad på eller bli kränt. Jag som admin kommer även lägga mycket energi på att nya samt gamla spelare  ska känna sig välkomna och bemötas med respekt och att kunna knyta nya relationer.

Som admin tillhör det självklart att kunna vara rättvis och hård när det väl behövfs!

*3. Har du arbetat med (eller administrerat) spelservrar tidigare? Hur länge i så fall? Och varför slutade du/varför blev du avskedad? Jag har varit Admin hos surfburken innan. men var tvungen att avbryta prövotiden pga privata saker, samt att jobb kom imellan. men nu är jag sjukskriven 1år framöver så har all tid i världen att lägga hos era servrar.  jag varit guild ledare i world of warcraft under en längre tid! En guild i world of warcraft är som en mindre community. handlar i princip om samma saker jag beskrivit ovan.

*4. Kan du Sourcemod commands? Kan du inga så lär vi dig! Jag kan några få! ber ni mig att lära mig alla då fixar jag det skämt och sido. Kan även vara värt att nämna på denna punkt är att jag är väldigt snabblärd inom allt med teknik, spel, nätverk, datorer, databaser osv.

*5. Vet du hur Sourcemod menyn fungerar? Vet du inte hur den fungerar så lär vi dig! Yes jag vet hur menyn fungerar!

*6. Anser du att du är lämplig som administratör och varför i så fall? Jag anser verkligen att jag skulle vara en lämpig admin. Med risk för att låta lite “hybris” men jag är en lätt person att lära känna och komma överens med! Som person är jag inte ett dugg konflikträdd. jag säger vad jag tycker i alla lägen. tycker jag något är fel eller att någon får onödig skit så säger jag i från. Samma sak om någon vill diskutera om något ämne så kan jag gärna ta det samtalet!

Om jag har ett förslag på möten eller dylikt så säger jag det!

Värt att lägga på minnetJag går efter detta gamla talesätt. “behandla mig som du själv vill bli behandlad”. Såg att ni skrev någon dylikt i reglerna(eller om det var “läs detta innan du ansöker”.

*7. Hur länge tror du att du kan vara inne och spela på våra servrar? Kan du vara mycket aktiv i veckan/veckorna? Man behöver inte alltid vara aktiv. ja gud ja! Jag har inget jobb, ingen skola, inget att göra på dagarna så jag sitter för det mesta och spelar på min fritid!

Hur sent jag kan vara aktiv på servrarna beror på hur trött jag är. men normalt brukar jag lägga mig Mellan 23-24 och vakna vid 9-10.

*8. Förklara noga vad du skulle göra om du såg:

*8a) Två spelare argumentera på servern, det ser inte ut som om de ska sluta snart. –

Svar til 8a: Jag skulle hantera situationen olika beroende på vad dom argumenterar om, och om dom håller det till en mogen och rumsren nivå! Men om jag får känslan att det skulle bli en lång diskussion så skulle be dom reda ut eller prata om det private. Ts3 eller dylikt!

*8b) Spelaren Player förolämpar dig (Du är Admin). – 

Svar till 8b: Ingen på servern ska bli förolämpad eller mobbad. För mig så skiter jag i om det är en Administratör, VIP-medlem eller en gäst. Jag skulle ge personen en varning. fortsätter personen så leder det till bann. punkt slut. Om inte Surfburkens uppsatta regler säger något annat!

*8c) Någon fuskar på servern. – 

svar till 8c: Personen som använder fusk eller någon form av script kommer jag ta demo på. sedan banna från servrarna. efter det så lägger jag upp demo samt en kort kommentar på bannlistan!

*9. Var bor du någonstans?  Jag bor i eskilstuna! (södermanland)

*9a) Hur många timmar anser du ha spelat på servern som du ansöker till? Oj, ingen som helst aning! Jag har spelat CSGO till och från i flera år så jättesvårt att säga! Jag har tagit pauser från spelet i olika omgångar.  Har under en period Rankat upp cs konton sedan sålt. dvs använt det konto jag rankat upp som mainkonto för stunden!

*9b) Berätta lite om dig själv: jadu, är helt värdelös på att skriva såhär om mig själv men skriver ner det jag kommer på!

Mitt namn är alltså Jakob olsson, 19 år från Eskilstuna. Jag började lira dator och videospel i väldigt tidig ålder. Jag kommer starkt ihåg hur min storebror satt mig framför ett datorspel för allra första gången. Och sedan dess har jag varit fast. Under alla mina år i spelvärden har jag spelat alla olika möjliga spel som bland annat  Counterstrike, Call Of Duty (de flesta av spelen på olika alla olika konsoller), world of warcraft och massa annat!

Jag har under alla dessa år bildat mig ett väldigt stort intresse hos allt som har med IT att göra. Tex att bygga och laga datorer – invändigt och utvändigt-, spel, nätverk, photoshop, egentligen allt som har med it att göra! Allt kan i alla dessa områden har jag lärt mig själv genom att kolla på guider och info på internet! även lärt mig en del folk i min närhet! Ger du mig en dator som är trasig så ger jag mig inte förrän den är “upp and running”.

Utöver mina intressen så jag en väldigt trevlig, lojal och ärlig person. Jag är lojal till de personer som är lojala mot mig!

*10. Har du något övrigt att tillägga? Tips på någon salva mot skrivkramp? 😀

Vet personligen att jag är helt värdelös på grammatik och stava så ta texten med en nypa salt 😀

Jag tror jag fått med det mesta. vid fler frågor eller funderingar så är det bara att hojta.

*11. Förstår du och kommer du att respektera/följa våra regler?
    (Reglerna kan du läsa här på sidan).  ja, Jag kommer respektera och följa era regler!

*12. Kommer du vara aktiv på forumet? Ja!

Cyroze
    Moderator
    • Topics started: 2
    • Replies: 119
    • Total posts: 121
    • PM user

Hej F0nt. Jag har kollat över din ansökan och det ser bra ut och jag kommer därför att acceptera din ansökan på grundande anledningar:

–Du har erfarenhet av att vara administratör hos oss förut vilket är bra då det är mycket trafik på våra servrar för tillfället.

Jag kommer sätta dig på en 4 veckors trial för att se hur det går, om du passar som admin till Surfburken. Om allt går bra så kommer jag därefter befordra dig till admin.

Hur som helst så vill jag att du kontaktar mig så att vi kan gå igenom din nya position.
    Steam: http://steamcommunity.com/id/jullelol/
    Teamspeak: teamspeak.surfburken.se:10027.

Här är även guider jag vill att du kollar igenom. Naturligtvis kommer vi gå igenom det mesta som står i dessa, men om du någon gång blir osäker och jag inte är tillgänglig så finns det information här.

How to record a player http://surfburken.se/?topic=admin-guide-how-to-record-a-player
    Sourcemod / Sourcebans http://surfburken.se/?topic=admin-guide-sourcemod-sourcebans
    https://docs.google.com/document/d/1qLIDnz6KH5P7Nu9XKECoAHgGkviNvOxRTXc6SuaknGc/edit
    [ADMIN GUIDE] – GUIDELINES FOR ADMINS

Status: Accepterad Trial Admin

Cyroze

Head Admin Responsible.

My Tasks Are;

Administrator Applications, Administrator Meetings & Bans / Mutes / Gags

Contact;

julia@surfburken.se
    http://steamcommunity.com/id/jullelol/

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)

The forum ‘Accepted Applications’ is closed to new topics and replies.