Englundz admin abuser

This topic contains 7 replies, has 3 voices, and was last updated by Profile photo of xccapman xccapman 2 months, 4 weeks ago. This post has been viewed 211 times

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • Author
    Profile photo of felaktigbann
    felaktigbann
    Member
    • Topics started: 1
    • Replies: 3
    • Total posts: 4
    • PM user

Han bannade mig för att han trodde jag rdm fast jag inte gjorde det, korrupt admin

Profile photo of Englundz
    Englundz
    Server Admin
    • Topics started: 3
    • Replies: 22
    • Total posts: 25
    • PM user

jag banna aldrig dig för det första du lämna utan att säga något när jag frågade och som sagt jag bannade aldrig dig det var pman som gjorde det jag sa till han gör vad du vill sa jag till pman genom att du lämnar utan att säga varför du döda han eller hur du visste att han var t

Mvh Englundz

du behöver inte veta

felaktigbann
    Member
    • PM user

Okej ett så kom jag åt strömknappen så hela datorn dog så då kan det vara ganska svårt att svara, men vad vet jag. Jag såg honom skjuta mot folk och jag var bakom honom hela tiden så jag hade koll. Så det är bara att ta bort bannen. Tack!

Englundz
    Server Admin
    • PM user

jag kan inte göra det det får pman göra genom att det var han som la den

• This reply was modified 2 months, 4 weeks ago by Profile photo of Englundz Englundz.

du behöver inte veta

felaktigbann
    Member
    • PM user

Då kan du be honom att ta bort den eftersom det va du i första hand som såg till att denna felaktiga bann uppstog.

Englundz
    Server Admin
    • PM user

inte direkt genom att det vi båda som pratade med dig. men ska prata med pman nu så nu kan du väl tagga ner lite tack 🙂 ^^

du behöver inte veta

felaktigbann
    Member
    • PM user

tack

Profile photo of xccapman
    xccapman
    Server Admin
    • Topics started: 2
    • Replies: 6
    • Total posts: 8
    • PM user

din ban är nu upphävd MEN jag kollade på dej halva rundan och jag såg inte han döda någon alls, såg bara dej springa rakt fram och skjuta han OCH du skannade inte kroppen efter han du sprang bort och lekte på rampen en stund SEN gick du dit och skannade, och det där med och vi bannade dej för du lämnade dirrekt efter du dödade vilket kan ses som smitning och du måste tagga ner ganska rejält då vi alla admins gör vårt bästa och alla gör misstag hur ska vi veta att du råkarde komma åt din knapp när vi varje dag ser smitningar men du är välkommen in igen men jag kommer hålla ett öga på dej.

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)

You must be logged in to reply to this topic.