Då var man tbx :) (Ansökning om admin)

Home Forums Counter-Strike Source/Global Offensive Accepted Applications Då var man tbx :) (Ansökning om admin)

This topic contains 3 replies, has 2 voices, and was last updated by  StappLin 3 weeks, 3 days ago. This post has been viewed 291 times

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author

Waleee
    Server Admin
    • Topics started: 4
    • Replies: 1
    • Total posts: 5
    • PM user

Namn: Tim

Ålder: 16 år.

Steam ID: STEAM_0:0:82884216

Steam profil: http://steamcommunity.com/id/BlGshaq

Nickname: Waleee

1. Vilket spel och server ansöker du som administratör för?

Jag ansöker om admin på CS:GO och specifikt på Scoutknives #3

2. Anledning till varför du vill bli administratör:

Jag ansöker eftersom jag tycker det inte finns så mycket admins just på denna server men även eftersom jag tycker att det kan bli lite stökigt när det inte alltid finns admins inne.

3. Har du arbetat med (eller administrerat) spelservrar tidigare? Hur länge i så fall? Och varför slutade du/varför blev du avskedad?

Jag har varit admin på Surfburken innan och det var i ca 2-3 år och slutade p.g.a att jag slutade spela cs ett tag och då det rätta var att sluta med det men eftersom jag börjat spela mer nu och specielt på SK så saknar jag admin rollen en del. Har även varit admin på en surfserver som stängdes ner.

4. Kan du Sourcemod commands? Kan du inga så lär vi dig!

Jag kan sourcemods hyfsat bra men om det finns något nytt skulle jag nog behöva lära mig det.

5. Vet du hur Sourcemod menyn fungerar? Vet du inte hur den fungerar så lär vi dig!

Samma här så kan jag det som funnits men om det tillkommit något så kan jag nog inte det.

6. Anser du att du är lämplig som administratör och varför i så fall?

Jag anser mig själv som lämplig för admin eftersom jag varit admin så pass länge och vet vart gränserna går men även hur man hanterar allt från micspammare till fuskare. Jag har även aldrig missbrukat admin rollen och har hört genom åren att man är uppskattad och tycker att jag gjort bra jobb innan också.

7. Hur länge tror du att du kan vara inne och spela på våra servrar? Kan du vara mycket aktiv i veckan/veckorna? Man behöver inte alltid vara aktiv.

Jag brukar vara väldigt aktiv på servern och om det är någon gång jag inte är inne så brukar det bero på plugg eller att man är med sina polare men annars så är det ofta SK jag är inne på.

8. Förklara noga vad du skulle göra om du såg:

8a) Två spelare argumentera på servern, det ser inte ut som om de ska sluta snart. –

Om jag ser att några argumenterar med varandra så skulle jag låta dom argumentera till den gräns där reglerna bryts eller tills andra spelare tycker det är jobbigt och jag tycker den gränsen brukar gå när rösten höjs eller svordommar, rassism m.m börjar nämnas och i det fallet så ber jag dom att sluta och om inte muta personerna eller personen som uppför sig dåligt.

8b) Spelaren Player förolämpar dig (Du är Admin). –

När det kommer till om någon förolämpar mig så brukar det oftast ske när någon blir arg på spelet och jag brukar inte ta illa upp men om det är något allvarligt som igen bryter mot reglerna eller om jag tycker det går över gränsen blir det mute direkt och om personen fortsätter i chatten brukar jag bara silenca personen från chatt och voice.

8c) Någon fuskar på servern. –

Om det är säkert att någon fuskar på servern så kommer jag banna personen med anledning att personen fuskat, Jag tycker det är väldigt viktigt att personen inte t.ex får en kick bara eftersom det inte löser problemet oftast så jag brukar banna fuskare.

9. Var bor du någonstans? – (Ange endast stad)

Jag bor i götet

9a) Hur många timmar anser du ha spelat på servern som du ansöker till?

Jag har ju spelat en hel del på servern eftersom jag varit väldigt aktiv innan och även nu är jag väldigt aktiv och kan faktiskt inte gissa men kanske 250+ timmar genom åren.

9b) Berätta lite om dig själv:

Lite smått om mig då, jag går första året på gymnasiet och går ekonomi linjen. Jag älskar musik och att hänga med polare. Sen så är jag lite av en expert på matlagning om man får säga det själv och det händer ofta att jag lagar till något gott en fredag. Inte så mycket mer än så, gillar musik och att festa men det var nog allt.

9c) Har du erfarenhet och intresse i något som skulle kunna vara till hjälp för SURFBURKEN utöver administrering (till exempel serverhantering eller Photoshop)?

Jag tycker surfburken har en av de bästa communitierna och tycker det inte finns något specielt som borde förbättras.

10. Har du något övrigt att tillägga?

Inget specielt att tilläga.

11. Förstår du och kommer du att respektera/följa våra regler?
    (Reglerna kan du läsa här på sidan).

jag respekterar alla regler till 100% och kommer följa dom.

12. Kommer du vara aktiv på forumet?

är inte jätteaktiv på forumet om det inte behövs men har inget emot att vara inne mer på forumet framöver.

Tack för mig och ha d gött

//Tim

• This topic was modified 3 weeks, 5 days ago by  Steelshield.
    • This topic was modified 3 weeks, 5 days ago by  Waleee. Reason: Med frågor denna gång
    • This topic was modified 3 weeks, 3 days ago by  StappLin.

StappLin
    Moderator
    • Topics started: 7
    • Replies: 72
    • Total posts: 79
    • PM user

Hej Tim! Du har inte med frågorna på din ansökan.

Gör om gör rätt 🙂

(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧

Admin Responsible StappLin

Waleee
    Server Admin
    • Topics started: 4
    • Replies: 1
    • Total posts: 5
    • PM user

Fixat, hoppas det blev bättre nu 🙂

StappLin
    Moderator
    • Topics started: 7
    • Replies: 72
    • Total posts: 79
    • PM user

Hej Tim. Jag har kollat över din ansökan och det ser bra ut och jag kommer därför att acceptera din ansökan på grundande anledningar:

–Du har skrivit en generellt sett bra ansökan med tillräckligt mycket information.
    –Du har även erfarenhet av att vara administratör förut vilket är bra då det är mycket trafik på våra servrar för tillfället.
    –Du har mer än 3 dagars speltid på servern du ansöker till vilket är bra för då vet du hur saker och ting går till.

Jag kommer sätta dig på en 3-4 veckors trial för att se hur det går, om du passar som admin till Surfburken. Om allt går bra så kommer jag därefter befordra dig till admin.

Hur som helst så vill jag att du kontaktar mig så att vi kan gå igenom din nya position.
    Steam: http://steamcommunity.com/id/StappLin
    Teamspeak: teamspeak.surfburken.se:10027.

Här är även fyra guider jag vill att du kollar igenom (du måste vara inloggad för att kunna läsa dem). Naturligtvis kommer vi gå igenom det mesta som står i dessa, men om du någon gång blir osäker och jag inte är tillgänglig så finns det information här.

How to record a player
    Sourcemod /Sourcebans
    Information for admins
    Guideline for general rules

Status: Accepterad Trial Admin

(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧

Admin Responsible StappLin

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)

The forum ‘Accepted Applications’ is closed to new topics and replies.