Bhop förslag

This topic contains 4 replies, has 5 voices, and was last updated by Profile photo of James James 3 weeks, 5 days ago. This post has been viewed 196 times

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author

swefelle
    Server Admin
    • Topics started: 3
    • Replies: 17
    • Total posts: 20
    • PM user

Hej!

Jag har lite önskemål till våran bhop server som jag skulle uppskatta om det lades till. Först så skulle jag vilja att när det ska bytas mapp och man ska rösta på en ny att det alltid finns en extend map förslag som man kan rösta på om man vill fortsätta spela den mappen. Det är inte roligt när man har kommit långt på en mapp och så byts det när man nästan klarar den.  Vi har en kort tid per mapp jämfört med andra servrar och jag vet att det skulle uppskattas om man kunde få valet om att göra mappen längre.

Det andra jag skulle vilja lägga till är !glock eller !usp command för att kunna få en ny pistol med mera skott. Detta är nästan ett måste till mappen bhop_autobadges_csgo_b2 då det är näst intill omöjligt att klara mappen med dom skotten man får. På mappen finns vissa blocks som ska egentligen få en ny pistol om man går på dom och det fungerar inte. Det är väldigt frustrerande att komma långt på den mappen och så tar skotten slut så att man inte kan komma längre. Det är en väldigt lång mapp som är svår men samtidigt är det en av de mappar som spelas mycket.

/swefelle

• This topic was modified 1 month ago by  swefelle.

MrBOP
    Member
    • Topics started: 2
    • Replies: 5
    • Total posts: 7
    • PM user

Håller med om allt

Nigel Thornberry
    Moderator
    • Replies: 33
    • Total posts: 35
    • PM user

Vi har fixat så man har unlimited ammo på servern. Men vi kan oturligt nog inte få extend att fungera atm. Vi återkommer när det blir fixat 🙂

Mvh Server Manager Crew

Steamprofile: http://steamcommunity.com/id/fishyasfuck/
    My tasks: Game server manager, Game server maps, Game server systems.
    If you have any questions or suggestions you can contact me on steam or teamspeak.

SkippY
    Moderator
    • Topics started: 26
    • Replies: 491
    • Total posts: 517
    • PM user

Vi pilla lite mer med extend + fixat !guns om man vill lira med något annat vapen än default. Återkoppla gärna om bra/dåligt.

God jul!

SURFBURKEN Founder
    Email: jonatan.andersson@surfburken.se
    Steam profile: http://steamcommunity.com/id/SkippYftw/

Profile photo of James
    James
    Member
    • Replies: 5
    • Total posts: 7
    • PM user

Håller med

• This reply was modified 3 weeks, 5 days ago by Profile photo of James James.
    • This reply was modified 3 weeks, 5 days ago by Profile photo of James James.
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)

You must be logged in to reply to this topic.