Bannad utan någon förklaring?

Home Forums Counter-Strike Source/Global Offensive Protest a ban Bannad utan någon förklaring?

This topic contains 4 replies, has 3 voices, and was last updated by  ST-Michel 1 week, 1 day ago. This post has been viewed 238 times

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Profile photo of Cx
    Cx
    Member
    • Topics started: 2
    • Replies: 6
    • Total posts: 8
    • PM user

STEAM_0:0:33141245

Om det är på grund av stafe är det bara en reflex men jag fick ingen nån förklaring.

Mvh,

Cx^

• STEAM ID: example: STEAM_0:0:33141245
    • Nickname you used when you got banned : Cx^
    • The nickname of the admin who banned you : Michal.
    • The date of the ban: example: 11/8/2017.
    • Your version of the event(s) that led to the ban : vaknade upp och det regnar, så jag gick inte ut.
      Jag satt mig på datan, Mamma kommer in och frågar om jag vill ha frukost, sa nej tack.
      Datan start upp, långsamt det tog ungefär 10 minuter men medans jag vänta så borsta jag tänderna, fina tänder får man när man bosta två gånger on dagn sa tandläkaren som jag var på förra veckan,trevlig kille.
      Äntligen! starter up steam och börja speala counter strike source, inte stor fan utav global.Jag såg att några var inne på min favorit server så jag joina och efter några några rundor så ser jag admin micheal, glad jag blev.
      På andra rundan efter jag har fått några headhots, typ 3,4,5 vanligt när jag kör så blev jag bannad,vad gjorde jag nu då – tänkte jag.
      jag gick till mamma och sa vad som hände, hon förstog inte heller.
      Ledsen blev jag, ingen spel för jag är tydligen inte vällkommen hor er.
      jag frågade även om ni vill ha nånting på max, för jag var på väg dit förra veckan men blev ignorerad utav admins och spelerna.Jag är en trevlig kille som vill bara spela hörs min favorit server.
    • This topic was modified 1 week, 2 days ago by Profile photo of Cx Cx.
    • This topic was modified 1 week, 2 days ago by Profile photo of Cx Cx.
    Profile photo of Cx
    Cx
    Member
    • PM user

Jag lade till några saker och detaljerad händelse om vad som hände, hoppas jag får svar snart.

zitzit
    Moderator
    • Topics started: 5
    • Replies: 48
    • Total posts: 53
    • PM user

Kolla dina messeges här på sidan. Tror Michel skickade svar där igår. Högst uppe på sidan ser du meddelande symbol.

Profile photo of Cx
    Cx
    Member
    • PM user

Jag förstår vad jag gjorde och jag ber om ursäkt för det.

Men 1 vecka ban för nånting så liten,känns som en överreaktion

ST-Michel
    Server Admin
    • Topics started: 0
    • Replies: 7
    • Total posts: 7
    • PM user

Ge mig din mammas nr så ska jag förklara för henne så hon kan förklara på sitt sätt för dig.

jag har vid flera tillfällen sett mellan fingrarna på saker du gjort och sagt på servern utan att agera,och då är det inte bara nåt b hop utan andra sakr med,men nuär det b hop du har fått ban för och jag pratar om det,inte om hur dina tänder ser ut eller vad din tandläkare har sagt.

Jag har bannat dig tidigare för b hop och även hävt den ban.

1veckas ban för b hop är normalt till råga på allt så är du en “stammis” alltså SKALL du följa reglerna till punkt och pricka för du känner till dom!

Din ban står kvar och du är välkommen efter det!

Mvh

SB@ ST:Michel

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)

You must be logged in to reply to this topic.