Bannad av en konstig anledning

Home Forums Counter-Strike Source/Global Offensive Protest a ban Bannad av en konstig anledning

This topic contains 2 replies, has 2 voices, and was last updated by  Hylken 2 months, 2 weeks ago. This post has been viewed 284 times

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Profile photo of WoLfie1337
    WoLfie1337
    Member
    • Topics started: 1
    • Replies: 1
    • Total posts: 2
    • PM user

STEAM_1:0:145198401

WoLfie

Missescheeks

03-11-18

Det började med att jag joinade bhop servern jag är head admin på, så var missescheeks och tuvapinkhorse inne där. Missescheeks satt och admin disrespecta mig så jag permabanna han. 4 dagar efter så skulle jag joina er minigames course server så stod det att jag var bannad. Då såg jag i sourcebans att missescheeks hade bannat mig för Nazistisk propaganda via voicechat med disrespect mot admin. När jag inte hade varit inne på er minigames server på 4 dagar ungefär. Jag tänker att det är en påhittad ban för jag har inte sagt ngt nazistiskt eller ngt elakt mot missescheeks även om han satt och admin disrespectade mig. Om ni inte tror mig så får ni fråga tuva, för jag säger iallafall hur jag upplevde det. Det är en webban också om det är något bevis på att jag inte varit inne på de senaste dagarna.

• This topic was modified 2 months, 2 weeks ago by Profile photo of WoLfie1337 WoLfie1337.
    Profile photo of WoLfie1337
    WoLfie1337
    Member
    • Topics started: 1
    • Replies: 1
    • Total posts: 2
    • PM user

Jag glömde skriva att det är en webban också om det är något bevis på att jag inte sagt något

Hylken
    Moderator
    • Topics started: 11
    • Replies: 155
    • Total posts: 166
    • PM user

Hej, har kollat på din ban och du är nu unbannad.

Surfburken CEO
    Steam: http://steamcommunity.com/id/Hylken
    Email: Hylken@surfburken.se

"How the little piglets would grunt if they knew how the old boar suffered"

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)

You must be logged in to reply to this topic.