Banjax administratörsansökan

Home Forums Counter-Strike Source/Global Offensive Accepted Applications Banjax administratörsansökan

This topic contains 1 reply, has 2 voices, and was last updated by  FreakshoW 1 month ago. This post has been viewed 229 times

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author

Banjax
    Server Admin
    • Topics started: 11
    • Replies: 41
    • Total posts: 52
    • PM user

#Förnamn: Philip

#Ålder / Age(15+): 13

# Full STEAM ID: STEAM_0:1:37980126

# Steam Profil: http://steamcommunity.com/id/Banjax72/

# Vilket “nickname” du använder: Banjax

*1. Vilket spel och server ansöker du som administratör för?

Jag ansöker till Server #15 och Server #5 (JB servrarna)

*2. Anledning till varför du vill bli administratör:

Jag vill bli admin för att jag tror att jag är ett bra tillskott till erat community, jag har aldrig blivit mutad / gagad / bannad, vilket tyder på att jag följer reglerna på ett bra sätt. Det är också så att det är flera gånger det ej är admins inne på servern för att kunna hjälpa spelarna från regelbrytare, har även hänt att V.I.Ps använder sina rättigheter på fel sätt.

*3. Har du arbetat med (eller administrerat) spelservrar tidigare? Hur länge i så fall? Och varför slutade du/varför blev du avskedad?

Ja! Jag har ägt ett eget community, men har även varit admin på flera mindre community. Sen har jag också varit ägare / admin på flera Minecraft servrar.

*4. Kan du Sourcemod commands? Kan du inga så lär vi dig!

Ja, jag kan sourcemod commands.

*5. Vet du hur Sourcemod menyn fungerar? Vet du inte hur den fungerar så lär vi dig!

Då jag har varit admin innan så vet jag hur hela menyn ser ut.

*6. Anser du att du är lämplig som administratör och varför i så fall?

Jag anser att jag är lämplig då jag kan reglerna utan till, jag har bra connection till dom flesta spelarna på servern och liknande. Jag anser också att jag är lämplig administratör då jag varit admin för och vet hur man tar hand om svåra situationer. En annan anledning är för att jag vet hur jag ska kontrollera mig själv och inte börja bli arg, använda mig av fult språk och liknande.

*7. Hur länge tror du att du kan vara inne och spela på våra servrar? Kan du vara mycket aktiv i veckan/veckorna? Man behöver inte alltid vara aktiv.

Jag tror att jag kan vara inne mellan 2-3 timmar dagligen, lite längre under helgen och lov.

*8. Förklara noga vad du skulle göra om du såg:

*8a) Två spelare argumentera på servern, det ser inte ut som om de ska sluta snart. –

Först så skulle jag fråga de båda spelarna varför dem argumenterar, om det var något gällande Surfburken eller något annat. Var det något som ej har med servern att göra skulle jag be dem att ta det utanför servern då andra spelare kan bli störda utav deras “bråk”. Skulle de fortsätta att argumentera / bråka så skulle jag lägga en kortare mute / gag (på runt 30 min max). Skulle det hela börja eskalera till grövre språk så kommer det att bli en längre mute / gag (tiden beror på hur grova ord de använder). Skulle det gå så långt att det går till rasistiska, sexsistiska eller nazistiska ord så kommer det att kunna bli ban.

*8b) Spelaren Player förolämpar dig (Du är Admin). –

Jag skulle be Player att sluta då det ej är tillåtet att förolämpa andra spelare på servern. Skulle Player fortsätta skulle jag lägga en mute / gag (tid beror på hur grovt språk han / hon använder). Skulle Player då fortsätta i chatt (om han / hon blev mutad) så skulle jag lägga en längre gag. Är det så att spelaren efter det skulle fortsätta att kränka mig / andra spelare så skulle jag lägga en ännu längre mute / gag eller en kortare ban (beroende på grovhet).

*8c) Någon fuskar på servern. –

Skulle jag misstänka att en spelare fuskade så skulle jag först sätta mig i spectate, efter detta skulle jag spela in det hela och kolla på videoklippet, tycker jag att han / hon tydligt fuskar skulle jag lägga en permanent ban då fusk ej är tillåtet. Skulle det va så att spelaren spelar märkligt så skulle jag be en annan admin komma och hjälpa mig eller liknande för att kunna bedöma rätt.

*9. Var bor du någonstans? – (Ange endast stad)

Uppsala

*9a) Hur många timmar anser du ha spelat på servern som du ansöker till?

13 days 18:05:46 hours på server 15 och 01:42:48 hours på server 5

*9b) Berätta lite om dig själv:

Ja, vad ska man säga? Är en ganska normal person. Gillar att spela spel och hänga med vänner, men även leka med min katt och ha det trevligt med min familj. Jag spelar ingen sport (för att vara ärlig tycker jag inte om sport), dricka kaffe. Ganska basic som sagt.

*9c) Har du erfarenhet och intresse i något som skulle kunna vara till hjälp för SURFBURKEN utöver administrering (till exempel serverhantering eller Photoshop)?

Ja, jag kan en del om serverhantering då jag själv ägt ett community. Jag kan allt basic runt mappar, hur du lägger in plugins mm, jag kan även en i paint och liknande.

*10. Har du något övrigt att tillägga?

Jag valde att avgå förut då jag var tvungen att styra upp mitt liv runt olika privata saker. Jag trodde att det skulle ta mycket längre tid än vad det faktiskt gjorde, men med hjälp utav vänner och familj så gick allt hyfsat bra.

*11. Förstår du och kommer du att respektera/följa våra regler?

(Reglerna kan du läsa här på sidan).

Absolut, till 110%!

*12. Kommer du vara aktiv på forumet?

Ja, jag kommer att vara aktiv på erat forum.

FreakshoW
    Moderator
    • Topics started: 6
    • Replies: 347
    • Total posts: 353
    • PM user

Hej Philip. Jag har kollat över din ansökan och det ser bra ut och jag kommer därför att acceptera din ansökan på grundande anledning:

–Du har varit administratör här nyligen.

Jag kommer sätta dig som admin till Surfburken direkt då du nyligen varit admin här.

Hur som helst så vill jag att du kontaktar mig så att vi kan gå igenom din nya position.
    Steam: http://steamcommunity.com/id/Lodbroke/
    Teamspeak: teamspeak.surfburken.se:10027.

Status: Accepterad Admin

~ Admin responsible / Senior administrator responsible / Game server rules ~
    ~ Steam: http://steamcommunity.com/id/Lodbroke/ ~
    ~ Contact Email: FreakshoW@surfburken.se ~
Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)

The forum ‘Accepted Applications’ is closed to new topics and replies.