BaNaNa FrAg'Z ansökan

This topic contains 7 replies, has 8 voices, and was last updated by  Cyroze 2 months, 2 weeks ago. This post has been viewed 323 times

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • Author

★ BaNaNa FrAgZ ★
    Member
    • Topics started: 1
    • Replies: 1
    • Total posts: 2
    • PM user

#Förnamn: Alida
    #Ålder / Age(15+): 22 (23 i oktober)
    # Full STEAM ID: STEAM_1:1:58748033
    # Steam Profil: http://steamcommunity.com/profiles/76561198077761795/
    # Vilket “nickname” du använder: ★ BaNaNa FrAgZ ★ eller Ally

*1. Vilket spel och server ansöker du som administratör för? Arena servrarna.

*2. Anledning till varför du vill bli administratör: Känner att jag har inget att göra på dagarna då jag är sjukskriven och sitter på servrarna nästan dag ut och dag in. Och känner för att prova på det. 🙂

*3. Har du arbetat med (eller administrerat) spelservrar tidigare? Hur länge i så fall? Och varför slutade du/varför blev du avskedad? Nej det har jag inte faktiskt. Eller om man kan anse co-admin / mod på stor facebook grupp så har jag men annars inte.

*4. Kan du Sourcemod commands? Kan du inga så lär vi dig! Ja en del kan jag.

*5. Vet du hur Sourcemod menyn fungerar? Vet du inte hur den fungerar så lär vi dig! Som jag skrev innan en del kan jag men jag lär mig gärna mer 🙂

*6. Anser du att du är lämplig som administratör och varför i så fall? Ja det gör jag, försöker se till att alla trivs på servern som vip om ingen admin är inne. Är trevlig och försöker att ha så skoj som möjligt och se till att alla mår bra och blir behandlade med respekt och kärlek.

*7. Hur länge tror du att du kan vara inne och spela på våra servrar? Kan du vara mycket aktiv i veckan/veckorna? Man behöver inte alltid vara aktiv. Jag är oftast inne minst 3 timmar om dagen i olika omgångar och jag är iallafall alltid inne minst en gång om dagen. Så varje dag i veckorna kan jag. Så vida jag är hemma och har tillgång till datorn.

*8. Förklara noga vad du skulle göra om du såg:

*8a) Två spelare argumentera på servern, det ser inte ut som om de ska sluta snart. – Försöka förstå situationen och be dem att försöka reda ut det utanför servern. Ge dem 1 eller 2 varningar och fortsätter dem muta/gaga fortsätter dem så får jag kolla med någon högre admin och se vad dem säger om vad jag ska göra.

*8b) Spelaren Player förolämpar dig (Du är Admin). – Ifrågasätta varför personen säger som han/hon säger och ge en varning. Slutar inte personen så muta/gaga en kort stund och be personen bete sig och tänka över sitt beteende/språk. Funkar inte det så får jag göra som jag skrev ovan = kolla med en högre Admin om vad jag ska/kan göra.

*8c) Någon fuskar på servern. – Recorda och Banna.

*9. Var bor du någonstans? – (Ange endast stad) Örebro.

*9a) Hur många timmar anser du ha spelat på servern som du ansöker till? På arena #4 tror jag att jag har spelat runt 50 timmar kanske och på #8 har jag nog spelat lite mer på. Sen dem andra har jag inte spelat någonting på alls tror jag.

*9b) Berätta lite om dig själv: Jag är en sjukskriven 22 årig tjej som bor ensam med min hund, har alltför mycket fritid och sitter väldigt mycket på arena servrarna.
    Är väldigt organiserad och omtänksam av mig och vill att alla ska ha det bra och trivas i min omgivning. Umgås en del med vänner, men för det mesta sitter jag och spelar då det är något jag älskar att göra.
    2 positiva saker om mig – Kommer alltid i tid, bryr mig väldigt mycket om andra.
    2 negativa saker om mig – Väldigt envis och kan bli rätt arg ibland (kan hantera det)

*9c) Har du erfarenhet och intresse i något som skulle kunna vara till hjälp för SURFBURKEN utöver administrering (till exempel serverhantering eller Photoshop)? Jag har använt mig utav Photoshop för dryga 3-4 år sen när jag gick gymnasiet då jag gick som “tillval” foto och då fick vi lära oss men det är ingenting jag kommer ihåg idag och skulle gärna kunna lära mig mer om det.

*10. Har du något övrigt att tillägga? Jag har inte den bästa datorn men CS fungerar helt okej, men kan inte ha flera program igång samtidigt så sitter jag på teamspeaken sitter jag oftast via telefonen.

*11. Förstår du och kommer du att respektera/följa våra regler? Klart jag kommer göra och gör det redan 🙂
    (Reglerna kan du läsa här på sidan).

*12. Kommer du vara aktiv på forumet? Det kan jag försöka vara, aldrig direkt varit aktiv på ett forum men någon gång ska ju vara den första 🙂

• This topic was modified 2 months, 2 weeks ago by  Cyroze.

R!P
    Server Admin
    • Topics started: 12
    • Replies: 201
    • Total posts: 213
    • PM user

Kan starkt rekommendera Banana. Väldigt aktiv spelare med ett glatt humör som enligt mig verkar få bra kontakt med andra spelare på servern.

Följer alltid reglerna och har visat tecken på att vara tillräckligt mogen för att bli admin. Har även som jag förstått det skött sig väldigt bra som VIP när ingen admin varit online.

Lycka till!

/R!P

@SB R!P

Trollet
    Member
    • Topics started: 9
    • Replies: 57
    • Total posts: 66
    • PM user

+rep

-Trevlig på servern.

-Sköter sig bra så vitt jag vet.

-Verkar vara mogen nog att vara admin.

Lycka till med din ansökan! M.V.H //Tr0llet

Nomad
    Moderator
    • Topics started: 4
    • Replies: 41
    • Total posts: 45
    • PM user

Kommer ge dig en +rep på följande punkter

• Alltid trevlig mot alla spelar och skapar en bra stämning
    • Aldrig behövt säga till dig, du sköter dig bra och du kan reglerna
    • Verkar mogen och ödmjuk

Lycka till!

Server Manager
    Message me on steam or send an email if you need help or have found a bug.
    Steam
    nomad@surfburken.se

P4NDA
    Member
    • Topics started: 6
    • Replies: 15
    • Total posts: 21
    • PM user

Så som jag ser på det hela så vore det toppen med en extra administratör för just arenorna, det finns administratörer men knappast synliga om vi ska säga så. Har själv inte sett dig spela men utifrån din ansökan så verkar du vara en toppen människa som skulle hjälp servern väldigt mycket.

Får hoppas att din beskrivning om dig är sann så att du inte grundlurat mig, hehe.

Dig rekommenderas!

^^

Misses Cheeks
    Member
    • Topics started: 2
    • Replies: 5
    • Total posts: 7
    • PM user

Kommer ge dig en +rep på grund av
    * Väldigt mogen och snäll emot andra på servern.
    * Dem gångerna jag varit inne har du skött dig bra och varit en go medspelare som höjer stämningen
    Hoppas det går bra!

OheligaGåsen
    Server Admin
    • Topics started: 4
    • Replies: 4
    • Total posts: 8
    • PM user

+Rep

Har spelat på servern ett bra tag och har koll på reglerna.

Mogen samt snäll mot andra spelare. Hon säger också ifrån på att bra sätt ifall någon spelare beter sig dåligt.

Peace out från The one and only OheligaGåsen.

Cyroze
    Moderator
    • Topics started: 2
    • Replies: 119
    • Total posts: 121
    • PM user

Hej Alida. Jag har kollat över din ansökan och det ser bra ut och jag kommer därför att acceptera din ansökan på grundande anledningar:

–Jag har hört väldigt gott om dig på servern och sett dig med gott beteende.
    –Du har skrivit en generellt sett bra ansökan med tillräckligt mycket information.
    –Du har mer än 5 dagars speltid på servern du ansöker till vilket är bra för då vet du hur saker och ting går till.

Jag kommer sätta dig på en 4 veckors trial för att se hur det går, om du passar som admin till Surfburken. Om allt går bra så kommer jag därefter befordra dig till admin.

Hur som helst så vill jag att du kontaktar mig så att vi kan gå igenom din nya position.
    Steam: http://steamcommunity.com/id/jullelol/

Här är även guider jag vill att du kollar igenom. Naturligtvis kommer vi gå igenom det mesta som står i dessa, men om du någon gång blir osäker och jag inte är tillgänglig så finns det information här. ( Du måste vara inloggad för att kunna läsa de. )

How to record a player
    Sourcemod / Sourcebans ← 2 länkar 
    https://docs.google.com/document/d/1qLIDnz6KH5P7Nu9XKECoAHgGkviNvOxRTXc6SuaknGc/edit
    [ADMIN GUIDE] – GUIDELINES FOR ADMINS

Cyroze

Head Admin Responsible.

My Tasks Are;

Administrator Applications, Administrator Meetings & Bans / Mutes / Gags

Contact;

julia@surfburken.se
    http://steamcommunity.com/id/jullelol/

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)

The forum ‘Accepted Applications’ is closed to new topics and replies.