Ansökan av DunKz (Till Admin) V2

Home Forums Counter-Strike Source/Global Offensive Denied Applications Ansökan av DunKz (Till Admin) V2

This topic contains 1 reply, has 2 voices, and was last updated by  FreakshoW 3 weeks, 4 days ago. This post has been viewed 152 times

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author
    Profile photo of DunKz
    DunKz
    Member
    • Topics started: 4
    • Replies: 2
    • Total posts: 6
    • PM user

ADMIN ANSÖKAN/ADMIN APPLICATION

#Förnamn: Emil
    #Ålder / Age(15+): 14
    # Full STEAM ID: STEAM_1:1:197803064
    # Steam Profil: http://steamcommunity.com/profiles/76561198355871857/
    # Vilket “nickname” du använder: DunKz

*1. Vilket spel och server ansöker du som administratör för?

Jag ansöker till administratör för Surfburken Jailbreak #15

*2. Anledning till varför du vill bli administratör:

Jag vill bli administratör för att kunna hjälpa folk och säga till om dem gör fel, så inte VIP´s blir jättesura och mutear/gagar eller ctbannar då jag skulle kunna säga till dem att inte skriva/säga eller göra sånt. Jag vill också bli administratör för att kunna hjälpa servern att bli av med hackers och kunna mutea/gaga eller då ctbanna folk som gör fel. Jag gillar att hjälpa till. Jag kanske kan bli lite sur ibland men det är inte så farligt. Ofta när jag kommer in är det VIP´s som står afk som ct och inte så kan man inte ctbanna den. Jag vill kunna göra det rätta genom att ctbanna VIP´s som står AFK som ct, jag vill även stoppa freekilling och abuse.

*3. Har du arbetat med (eller administrerat) spelservrar tidigare? Hur länge i så fall? Och varför slutade du/varför blev du avskedad?

Jag har varit staff på en CS:GO server tidigare men dem tog ner servern för att folk hatade på communityt, skaparen och massa staffs så dem tog ner servern. Jag har även varit staff på väldigt många Minecraft serverar men jag slutade med Minecraft för att jag tycker det vart tråkigt och då började jag spela CS:GO

*4. Kan du Sourcemod commands? Kan du inga så lär vi dig!

Jag kan nästan alla Sourcemod commands då jag ser när VIPs och Admins använder dem och jag har själv varit VIP

*5. Vet du hur Sourcemod menyn fungerar? Vet du inte hur den fungerar så lär vi dig!

Ja! Jag vet hur hela Sourcemod menyn funkar!

*6. Anser du att du är lämplig som administratör och varför i så fall?

Jag tycker jag är lämplig som administratör för jag svär inte så ofta och jag är ganska mogen för att vara admin till skillnad från andra spelare. Jag tycker även att jag är lämplig som administratör för att jag brukar vara snäll mot folk.

*7. Hur länge tror du att du kan vara inne och spela på våra servrar? Kan du vara mycket aktiv i veckan/veckorna? Man behöver inte alltid vara aktiv.

Jag kommer kunna vara inne ganska mycket, runt 1-2 timmar om dagen om inte mer.

*8. Förklara noga vad du skulle göra om du såg:

*8a) Två spelare argumentera på servern, det ser inte ut som om de ska sluta snart. –

Jag skulle be dem sluta och ta det utanför servern så inte andra spelare stör sig på det. Om dem fortsatte skulle jag gett dem båda en 15-30 minuters gag/mute

*8b) Spelaren Player förolämpar dig (Du är Admin). –

Jag skulle sagt till den att sluta och om den inte slutade skulle jag sagt åt den att prata med mig utanför servern så vi inte stör andra spelare på servern som försöker spela Jailbreak. Om han fortsatte skulle jag get honom 15-30 minuters gag/mute för att alla ska behandlas lika. Så jag kan inte lägga en mute/gag på någon för jag tycker jag är värd mer (jag tycker inte det men det var ett exempel).

*8c) Någon fuskar på servern. –

Om jag tyckte någon såg ut att fuska skulle jag satt mig i spectator och börja spela in och sedan skulle jag kolla väldigt noga om det verkligen såg ut som fusk. Om den personen fuskade i mina ögon skulle jag skickat videon/be en högre uppsatt admin eller nån admin som har varit admin längre komma in och ta beslut om det är fusk eller om det är legit.

*9. Var bor du någonstans? – (Ange endast stad)

Stockholm

*9a) Hur många timmar anser du ha spelat på servern som du ansöker till?

Jag har totalt runt 14-15 dagars speltid på servern vilket är runt 360 timmar.

*9b) Berätta lite om dig själv:

Jag heter Emil jag är 14 år. På fritiden gillar jag att leka med min hundvalp och spela fotboll, ishockey och innebandy. Jag brukar gå på träningar på Måndagar- fotboll Tisdagar- Innebandy Onsdagar- Inget Torsdagar- Fotboll Fredagar- Innebandy. Min bästa vän är min hundvalp som heter Troya och är 4 månader, vi brukar leka och jag brukar rasta henne.

*9c) Har du erfarenhet och intresse i något som skulle kunna vara till hjälp för SURFBURKEN utöver administrering (till exempel serverhantering eller Photoshop)?

Jag kan lite om Photoshopping men det är inte min grej. Jag kan inte heller något om serverhantering.

*10. Har du något övrigt att tillägga?

Nej, tror inte det.

*11. Förstår du och kommer du att respektera/följa våra regler?
    (Reglerna kan du läsa här på sidan).

Jag kommer respektera och följa Surfburkens regler till 100%

*12. Kommer du vara aktiv på forumet?

Jag kommer vara så aktiv som möjligt.

FreakshoW
    Moderator
    • Topics started: 6
    • Replies: 319
    • Total posts: 325
    • PM user

Hej Emil, jag har kollat över din ansökan nu. Jag kommer att neka den på grundande anledningar:

–Du har gjort 2 tidigare ansökningar som är nekade under 2 olika namn.

Gör du en till ansökan före du får ansöka igen så kommer du inte någonsin få chansen att bli admin här.

Jag hoppas att du fortfarande kommer vara kvar och spela med oss på våran community och servrar.

Du är välkommen att ansöka igen om ett år d.v.s 2018-11-18

OBS! Ansökan innan det uppmanade datumet kommer att tas bort utan att bli läst.

Status: Nekad

~ Admin responsible / Senior administrator responsible / Game server rules ~
    ~ Steam: http://steamcommunity.com/id/Lodbroke/ ~
    ~ Contact Email: FreakshoW@surfburken.se ~
Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)

The forum ‘Denied Applications’ is closed to new topics and replies.