Ansökan

This topic contains 2 replies, has 3 voices, and was last updated by  FreakshoW 2 weeks, 5 days ago. This post has been viewed 268 times

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author

☜☆☞♛BABE♛☜☆☞
    Member
    • Topics started: 2
    • Replies: 0
    • Total posts: 2
    • PM user

#Förnamn / First Name: Sebastian
    #Efternamn / Last Name: Beltrán
    #Ålder / Age(15+): 21 år
    # Full STEAM ID: STEAM_1:1:188592825
    # Steam Profil: http://steamcommunity.com/id/babethebabe/
    # Vilket “nickname” du använder: ☜☆☞♛BABE♛☜☆☞
    *1. Vilket spel och server ansöker du som administratör för?
    Ansöker för att vara admin på aim 1v1 serversarna på CSGO.
    *2. Anledning till varför du vill bli administratör:
    Anledningen till att jag skulle vilja vara admin är att jag tycker det är en bra community. Jag spelar även en hel del på servern och har vip just nu, men skulle vilja göra mer saker än att bara muta t.ex folk som fuskar eller inte lyssnar på en p.ga att dom vet att jag bara är V.I.P som bara kan muta. Jag vill även att det ska vara mer lugn och ro på serverna genom att hjälpa till med att det finns fler aktiva admins.
    *3. Har du arbetat med (eller administrerat) spelservrar tidigare? Hur länge i så fall? Och varför slutade du/varför blev du avskedad?
    Nej. har bara varit vip på surfburkens servrar. Men har erfarenhet av att säga till folk när dem inte följer regler osv.
    *4. Kan du Sourcemod commands? Kan du inga så lär vi dig!
    bara för v.i.p.
    *5. Vet du hur Sourcemod menyn fungerar? Vet du inte hur den fungerar så lär vi dig!
    bara för v.i.p.
    *6. Anser du att du är lämplig som administratör och varför i så fall?
    Jag anser att jag skulle bli en lämplig adming p.ga att jag är allmänt trevlig och snackar med folket på servern, jag säger även till folk om dem skriker osv, ber även folk ta bort länkar i deras namn och är aktiv på serverna.
    *7. Hur länge tror du att du kan vara inne och spela på våra servrar? Kan du vara mycket aktiv i veckan/veckorna? Man behöver inte alltid vara aktiv.
    jobbar från 7-4 men loggar in direkt efter jobbet så sitter jag i ett flertal timmar under kvällen.
    *8. Förklara noga vad du skulle göra om du såg:
    *8a) Två spelare argumentera på servern, det ser inte ut som om de ska sluta snart. –
    Jag skulle först be dom ta sin argument på ett annat ställe eller be dom vara tysta med en trevlig ton, om dem inte skulle lyssna så skulle jag lägga en 30 min mute på båda två, och om dom fortsätter spamma i chatten om det skulle jag gaga båda två.
    *8b) Spelaren Player förolämpar dig (Du är Admin). –
    Skulle så klart börja med att be den personen sluta förolämpa mig. Om denna personen skulle fortsätta så skulle jag börja fråga varför och fortsätta tills jag får ett svar, om hen blir triggad av det och börjar använda olämpligt språk så skulle jag varna den personen. Om den personen fortfarande höll på så skulle jag muta och gaga om den personen börjar kränka mig via chatten.
    *8c) Någon fuskar på servern. –
    Jag skulle gå in i spectate och börjat spela in denna personen så jag har bevis på att denna personen fuskade, sen skulle jag lägga en permaban på fuskaren.
    *9. Var bor du någonstans? – (Ange endast stad)
    kungsbacka (halland)
    *9a) Hur många timmar anser du ha spelat på servern som du ansöker till?
    Runt 200 timmar.
    *9b) Berätta lite om dig själv:
    Jag heter Sebastian, jag är 20år och kommer ifrån kungsbacka. jag är målare och jobbar ifrån 7-4 men jag lirar även rätt mycket CSGO på fritiden. är också mycket med mina vänner och har såklart en brud som är världens bästa 😉 gillar och resa och panga hs.
    *10. Har du något övrigt att tillägga?
    Nej har inget övrigt att tillägga
    *11. Förstår du och kommer du att respektera/följa våra regler?
    (Reglerna kan du läsa här på sidan).
    absolut.
    *12. Kommer du vara aktiv på forumet?
    kommer antagligen titta till då och då.

★ BaNaNa FrAgZ ★
    Member
    • Topics started: 1
    • Replies: 1
    • Total posts: 2
    • PM user

+Rep!

– Trevlig och bemöter folk på ett bra sätt.
    – Följer alltid reglerna.
    – Aktiv på servrarna.

FreakshoW
    Moderator
    • Topics started: 6
    • Replies: 356
    • Total posts: 362
    • PM user

Hej Sebastian. Då vi har beslutat att inte driva vidare detta community så tar vi inte in fler administratörer just nu. Jag kommer därför att neka din ansökan.

Du är välkommen att ansöka igen ifall vi väljer att driva vidare communityt.

~ Admin responsible / Senior administrator responsible / Game server rules ~
    ~ Steam: http://steamcommunity.com/id/Lodbroke/ ~
    ~ Contact Email: FreakshoW@surfburken.se ~
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)

The forum ‘Denied Applications’ is closed to new topics and replies.