Administratörsansökan

This topic contains 2 replies, has 3 voices, and was last updated by  Steelshield 2 weeks ago. This post has been viewed 120 times

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Profile photo of zaz
    zaz
    Member
    • Topics started: 1
    • Replies: 0
    • Total posts: 1
    • PM user

*Förnamn:tobias
    #Ålder / Age(15+):15
    # Full STEAM ID: (http://steamcommunity.com/id/Evilkingkorv/
    # Steam Profil: (Exempel:http://steamcommunity.com/id/Evilkingkorv/ )
    # Vilket “nickname” du använder:ZaZ
    *1. Vilket spel och server ansöker du som administratör för?Csgo Bhop och mg
    *2. Anledning till varför du vill bli administratör: jag känner  att jag vill att det ska va bättre miljö på servrarna
    *3. Har du arbetat med (eller administrerat) spelservrar tidigare? Hur länge i så fall? Och varför slutade du/varför blev du avskedad? Jag va admin på bananparty jag. Jag avgick för att jag sluta spela
    *4. Kan du Sourcemod commands? Kan du inga så lär vi dig! Jag vet hur man bannar men inte så mycket mer.
    *5. Vet du hur Sourcemod menyn fungerar? Vet du inte hur den fungerar så lär vi dig! jag vet inte längre
    *6. Anser du att du är lämplig som administratör och varför i så fall? jag tycker det för att jag behandlar alla med samma respekt oavsett ålder och hudfärg
    *7. Hur länge tror du att du kan vara inne och spela på våra servrar? Kan du vara mycket aktiv i veckan/veckorna? Man behöver inte alltid vara aktiv.jag kan vara aktiv hela dagarna om jag inte har lektion
    *8. Förklara noga vad du skulle göra om du såg:
    *8a) Två spelare argumentera på servern, det ser inte ut som om de ska sluta snart. – jag skulle säga till dom att sluta och hade dom inte slutat hade jag muteat dom i cirka 30 min
    *8b) Spelaren Player förolämpar dig (Du är Admin). – jag skulle nog säga att det e admindisrespekt och skulle  nog ge mute ifall det inte var grovt och hade det varit väldigt grovt skulle jag nog banna
    *8c) Någon fuskar på servern. – permanent ban
    *9. Var bor du någonstans? – Norrtälje
    *9a) Hur många timmar anser du ha spelat på servern som du ansöker till?20
    *9b) Berätta lite om dig själv:e 15 år kommer från Norrtälje brukar spela csgo och fotboll. favorit mat pizza och jag spelar mer en gärna på ett scysst och trevligt community
    *9c) Har du erfarenhet och intresse i något som skulle kunna vara till hjälp för SURFBURKEN utöver administrering (till exempel serverhantering eller Photoshop)? tyvärr inte
    *10. Har du något övrigt att tillägga?nej
    *11. Förstår du och kommer du att respektera/följa våra regler? Ja
    (Reglerna kan du läsa här på sidan).
    *12. Kommer du vara aktiv på forumet? Ja

Zippiit
    Senior Admin
    • Topics started: 3
    • Replies: 25
    • Total posts: 28
    • PM user

Tjena Zaz!

Kommer ge dig -Rep pga 3 enkla anledningar

• Du har skrivit en kort och tråkig ansökan som även är väldigt rörig, du har även missat länka Steam ID
    • Du säger att du spelat 20h och kravet ligger på 48h
    • Det känns inte som grammatik och sånt stämmer helt 100 samt några svar jag ogillade, så osäker på om du är mogen nog

Steelshield
    Moderator
    • Topics started: 4
    • Replies: 146
    • Total posts: 150
    • PM user

Hej Tobias, jag har kollat över din ansökan nu. Jag kommer att neka den på grundande anledningar:

– Du använder dig av ganska dålig grammatik vilket inte är bra för det behövs att man behärskar det svenska OCH engelska språket väldigt bra för att bli admin här på surfburken.
    -Du har inte det kravet 48 timmar spelat som vi har.
    -Du har skrivit en tråkig och kort ansökan.

Jag hoppas att du fortfarande kommer vara kvar och spela med oss på våran community och servrar.

Du är välkommen att ansöka igen om tre månader d.v.s 2018-05-04

OBS! Ansökan innan det uppmanade datumet kommer att tas bort utan att bli läst.

Status: Nekad

Head Admin / Admin Application Responsible
    Steam: http://steamcommunity.com/id/SteelShield/
    Contact Email: SteelShield@surfburken.se

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)

The forum ‘Denied Applications’ is closed to new topics and replies.