Administratörsansökan

This topic contains 2 replies, has 3 voices, and was last updated by  FreakshoW 1 week ago. This post has been viewed 104 times

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author

Zenz
    Server Admin
    • Topics started: 2
    • Replies: 0
    • Total posts: 2
    • PM user

#Förnamn: jesper
    #Ålder / Age: 21år
    # Full STEAM ID:STEAM_0:1:125333816
    # Steam Profil: http://steamcommunity.com/profiles/76561198210933361/
    # Vilket “nickname” du använder: Zenz

*1. Vilket spel och server ansöker du som administratör för?

Spel: CS:GO

Servers: Arena servrarna

*2. Anledning till varför du vill bli administratör:

Känner att jag spelar den tiden ibland då det inte finns admins tillgängliga så kan ju vara bra att ha en som spela för det mesta varje dag som kan stå till tjänst om det behövs.

*3. Har du arbetat med (eller administrerat) spelservrar tidigare? Hur länge i så fall? Och varför slutade du/varför blev du avskedad?

Ja, jag va admin kanske ett halv år eller mer min inte riktigt hur länge det va. Jag sa upp min admin för jag tyckte jag inte spelade spelet lika mycket som jag gjorde när jag ansökte, men nu har jag fått tillbaka suget till att spela cs igen och gör det mer än förut.

*4. Kan du Sourcemod commands? Kan du inga så lär vi dig!

ja jag kan dom flesta.

*5. Vet du hur Sourcemod menyn fungerar? Vet du inte hur den fungerar så lär vi dig!

ja det vet jag mycket väl.

*6. Anser du att du är lämplig som administratör och varför i så fall?

Ja jag anser mig vara lämplig för som sagt varit admin förut och vet hur man ska hantera saker och ting.

*7. Hur länge tror du att du kan vara inne och spela på våra servrar? Kan du vara mycket aktiv i veckan/veckorna? Man behöver inte alltid vara aktiv.

Jag spelar cs varje dag och jag är alltid inne på surfburkens arenor och värmer upp innan jag spela vidare, så jag kan vara aktiv varje dag.

*8. Förklara noga vad du skulle göra om du såg:

*8a) Två spelare argumentera på servern, det ser inte ut som om de ska sluta snart. –

Jag skulle be dom sluta argumentera inne på servern och ta det någon annanstans istället T.ex Teamspeak eller discord. Skulle dom inte lyssna på min varning så skulle jag ge båda två en 30min mute.

*8b) Spelaren Player förolämpar dig (Du är Admin). –

Jag skulle ge dom en varning till att börja med beroende på hur grovt det är och skulle dom fortsätta så skulle jag ge dom en mute och om dom kommer tillbaka efter muten så skulle jag ge dom en kortare ban.

*8c) Någon fuskar på servern. – Jag skulle speca spelaren ett tag och se om det verkligen är så att dom personen verkligen fuskar, isåfall skulle jag rec personen och banna hon/han permanent från servern.

*9. Var bor du någonstans? – Västerås

*9a) Hur många timmar anser du ha spelat på servern som du ansöker till? på !statsme senast jag kollade så stod det 5 dagar och typ 7 h 50 min

*9b) Berätta lite om dig själv:

Heter Jesper och är 21 år gammal och kommer från Västerås, spelar för det mesta CSGO om dagarna, annars så jobbar jag och meckar med bilen. mitt liv är ganska simpelt inte så mycket att veta direkt faktiskt, spelar spel hela dagarna då jag inte är ute typ.

*9c) Har du erfarenhet och intresse i något som skulle kunna vara till hjälp för SURFBURKEN utöver administrering (till exempel serverhantering eller Photoshop)?

Nej tyvärr ingenting sånt, men kan ju komma i framtiden man vet ju aldrig.

*10. Har du något övrigt att tillägga?

Tycker jag fått med det allt som behövs.

*11. Förstår du och kommer du att respektera/följa våra regler?
    (Reglerna kan du läsa här på sidan).

Ja det kommer jag, gjort det förut och kommer göra det igen.

*12. Kommer du vara aktiv på forumet?

Man kan ju alltid bli bättre på saker och det kan ju vara en sak, så man kan ju försöka.

Hype :’D
    Server Admin
    • Topics started: 4
    • Replies: 17
    • Total posts: 21
    • PM user

Tjenare, ett tips är att lägga frågorna och svaren i olika fonter så det blir lättare för andra att läsa din ansökan.

success is the ability to go from one failure to the next without any loss of enthusiasm

"Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics, even if you win you're still retarded"

"Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results" Albert Einstein

FreakshoW
    Moderator
    • Topics started: 6
    • Replies: 340
    • Total posts: 346
    • PM user

Hej Jesper. Jag har kollat över din ansökan och det ser bra ut och jag kommer därför att acceptera din ansökan på grundande anledning:

–Du har erfarenhet av att vara administratör här förut vilket är bra då det är mycket trafik på våra servrar för tillfället.

Du har varit admin nyligen så jag kommer sätta dig som admin direkt efter vi har pratat.

Hur som helst så vill jag att du kontaktar mig så att vi kan gå igenom din nygamla position.
    Steam: http://steamcommunity.com/id/Lodbroke/
    Teamspeak: teamspeak.surfburken.se:10027.

Här är även fyra guider jag vill att du kollar igenom igen innan du kontaktar mig (du måste vara inloggad för att kunna läsa dem).

How to record a player
    Sourcemod /Sourcebans
    Information for admins
    Guideline for general rules

Status: Admin

~ Admin responsible / Senior administrator responsible / Game server rules ~
    ~ Steam: http://steamcommunity.com/id/Lodbroke/ ~
    ~ Contact Email: FreakshoW@surfburken.se ~
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)

The forum ‘Accepted Applications’ is closed to new topics and replies.