Administratöransökan – OheligaGåsen

Home Forums Counter-Strike Source/Global Offensive Accepted Applications Administratöransökan – OheligaGåsen

This topic contains 5 replies, has 6 voices, and was last updated by  Julia 1 month, 2 weeks ago. This post has been viewed 277 times

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author

OheligaGåsen
    Server Admin
    • Topics started: 1
    • Replies: 0
    • Total posts: 1
    • PM user

ADMIN ANSÖKAN/ADMIN APPLICATION

#Förnamn: Jonas
    #Ålder / Age(15+): 23
    # Full STEAM ID: STEAM_0:1:78144431
    # Steam Profil: <a href="http://steamcommunity.com/profiles/76561198116554591" target="_blanl">http://steamcommunity.com/profiles/76561198116554591</a>
    # Vilket “nickname” du använder: ☆OheligaGåsen™☆

*1. Vilket spel och server ansöker du som administratör för?

Counter-Strike: Global Offensive, Arena servers.

*2. Anledning till varför du vill bli administratör:

Jag vill hjälpa Surfburkens community att hålla en bra standard på servrarna samt att jag har sett många verbala och skriftliga förolämpningar som varit ytterst äckliga. Jag vill inte att spelare ska bli utsatt för sådant för det har jag blivit under mina år.

*3. Har du arbetat med (eller administrerat) spelservrar tidigare? Hur länge i så fall? Och varför slutade du/varför blev du avskedad?

Nej, det har jag inte. Tänkte att det skulle vara intressant och testa!

*4. Kan du Sourcemod commands? Kan du inga så lär vi dig!

Kan dem för VIP, men lär mig snabbt!

*5. Vet du hur Sourcemod menyn fungerar? Vet du inte hur den fungerar så lär vi dig!

Bara VIP, men lär mig snabbt!

*6. Anser du att du är lämplig som administratör och varför i så fall?

Jag är alltid glad samt jag är rättvis och jag lyssnar alltid på båda sidors histora om vad som hänt. Jag har ett bra beteende samt respekt för spelare och andra admins.

*7. Hur länge tror du att du kan vara inne och spela på våra servrar? Kan du vara mycket aktiv i veckan/veckorna? Man behöver inte alltid vara aktiv.

1-2 gånger per dag, helt beroende på hur jag jobbar. men är annars inne varje kväll.

*8. Förklara noga vad du skulle göra om du såg:

*8a) Två spelare argumentera på servern, det ser inte ut som om de ska sluta snart. –

Först skulle jag säga åt dem att ta det privat i Ts3 eller dylikt. Om dom fortsätter ger jag en muntlig samt en skriftlig varning och om dom fortsätter efter det får dom en kortare mute/gag och hoppas att det lugnar ner sig. I värsta fall lägga 1 dags ban på båda.

*8b) Spelaren Player förolämpar dig (Du är Admin). –

Säger till personen i fråga om att det inte passar på servern oavsett om jag är admin eller ej. Man ska inte förolämpa någon. Fortsätter personen i fråga så ger jag en mute, ifall personen inte slutar ger jag 1 dags ban.

*8c) Någon fuskar på servern. –

Hoppar in i spectator och tittar ifall personen som är anklagad för fusk verkligen gör det. Gör han det så recordar jag och sedan permanent bannar jag personen med bra anledning.

*9. Var bor du någonstans? – (Ange endast stad)

Stockholm

*9a) Hur många timmar anser du ha spelat på servern som du ansöker till?

runt 100 timmar.

*9b) Berätta lite om dig själv:

Glad och trevlig kille på 23 år från Stockholm! Jobbar som kock i Stockholm, älskar att spela och äta samt sova!

*10. Har du något övrigt att tillägga?

Hoppas jag får chansen att göra detta!

*11. Förstår du och kommer du att respektera/följa våra regler?
    (Reglerna kan du läsa här på sidan).

Absolut!

*12. Kommer du vara aktiv på forumet?

Kan titta in då och då med gott mellanrum för att se ändringar etc!

• This topic was modified 1 month, 2 weeks ago by  Julia.

Hype :’D
    Server Admin
    • Topics started: 4
    • Replies: 8
    • Total posts: 12
    • PM user

+rep

+Mycket aktiv på servrarna

+Har bra mycket speltid

+Håller alltid en god ton och är alltid på bra humör.

Tycker absolut att ☆OheligaGåsen™☆ ska bli admin och tror även att fler admins kommer lägga +rep på han.

Hoppas vi snart ser dig som admin!

success is the ability to go from one failure to the next without any loss of enthusiasm

"Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics, even if you win you're still retarded"

"Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results" Albert Einstein

Fudgy
    Member
    • Topics started: 8
    • Replies: 61
    • Total posts: 69
    • PM user

+rep

+alltid trevlig

+tror inte jag har sett ☆OheligaGåsen™☆ någonsin bryta mot en regel

jag tycker att ☆OheligaGåsen™☆ skulle passa väldigt bra som admin på surfburken.

Typed on tiny keys, just for you

Xyles
    Moderator
    • Topics started: 3
    • Replies: 48
    • Total posts: 51
    • PM user

+Rep

• Trevlig kille som är extremt seriös.
    • Är mogen överlag och vet vad som är okej och inte okej
    • Följer de regler vi har.

Current role: Surfburkens System Administrator
    Working with: All systems around Surfburken, Server managment along with BamseMaster & Skippy.

blurryface96
    Server Admin
    • Topics started: 2
    • Replies: 6
    • Total posts: 8
    • PM user

+rep

Han har varit väldigt trevlig, mogen och seriös dom få gånger jag har pratat med honom så tror jag att han skulle passa in som en av oss admins här hos surfburken.

Lycka till kompis! 😀

Julia
    Moderator
    • Topics started: 1
    • Replies: 32
    • Total posts: 33
    • PM user

Hej Jonas. Jag har kollat över din ansökan och det ser bra ut och jag kommer därför att acceptera din ansökan på grundande anledningar:

–Du har mer än 3 dagars speltid på servern du ansöker till vilket är bra för då vet du hur saker och ting går till.
    –Har hört bra om dig av andra admins.
    –Du har skrivit en bra ansökan. Lite korta svar dock.

Jag kommer sätta dig på en 3-4 veckors trial för att se hur det går, om du passar som admin till Surfburken. Om allt går bra så kommer jag därefter befordra dig till admin.

Hur som helst så vill jag att du kontaktar mig så att vi kan gå igenom din nya position.
    Steam: http://steamcommunity.com/id/jullelol/
    Teamspeak: teamspeak.surfburken.se:10027.

Här är även två guider jag vill att du kollar igenom. Naturligtvis kommer vi gå igenom det mesta som står i dessa, men om du någon gång blir osäker och jag inte är tillgänglig så finns det information här.

How to record a player http://surfburken.se/?topic=admin-guide-how-to-record-a-player
    Sourcemod / Sourcebans http://surfburken.se/?topic=admin-guide-sourcemod-sourcebans

Status: Accepterad Trial Admin

/ juliA

"Jag är tråkigt, jag tycker inte om något"

' My tasks Administrator applications and Administrator responsible.

Contact
    julia@surfburken.se
    http://steamcommunity.com/id/jullelol/

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)

The forum ‘Accepted Applications’ is closed to new topics and replies.