Administratöransökan – Morran

Home Forums Counter-Strike Source/Global Offensive Accepted Applications Administratöransökan – Morran

This topic contains 1 reply, has 2 voices, and was last updated by  FreakshoW 1 week, 2 days ago. This post has been viewed 197 times

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author

Morran
    Server Admin
    • Topics started: 1
    • Replies: 2
    • Total posts: 3
    • PM user

#Förnamn: Timothy Lind
    #Ålder / Age(15+): 15
    # Full STEAM ID: STEAM_0:1:73819430
    # Steam Profil:  http://steamcommunity.com/id/bluepatch
    # Vilket “nickname” du använder: Morran

*1. Vilket spel och server ansöker du som administratör för?

CSGO: SURFBURKEN #15 JailBreak

*2. Anledning till varför du vill bli administratör:

Jag har genom erfarenhet på servern har jag märkt en del saker som går fel till. Särskilt vissa tider om dygnet. Det är rätt skevt med admins sent på kvällen eller på morgonen då jag är inne och spelar runt dom tiderna och en del mitt på dagen också såklart. Då beter folk sig lite hur som helst och svär och så och abusar sin vip oerhört mycket. Jag har spelat mycket på denna server på olika konton. Men mest spelade jag på detta konto under namnet Joseph Carey. Men det var länge sedan och jag har mognat sedan sist jag ansökte. Jag anser att jag har bra moral och kan göra rätt val som admin. Jag har haft tidigare erfarenhet som admin på andra spel.

*3. Har du arbetat med (eller administrerat) spelservrar tidigare? Hur länge i så fall? Och varför slutade du/varför blev du avskedad?

Jag har vart admins på lite bhop servar och en del på Minecraft för länge sedan då jag spelade det. Jag har ägt server på Minecraft också.

*4. Kan du Sourcemod commands? Kan du inga så lär vi dig!

Ja jag kan source commands mycket bra och är väl bekant me dom.

*5. Vet du hur Sourcemod menyn fungerar? Vet du inte hur den fungerar så lär vi dig!

Ja som sagt i tidigare svar.

*6. Anser du att du är lämplig som administratör och varför i så fall?

Ja då jag anser att jag kan göra rätt val som admin och styra upp situationer när det blir för mycket.

*7. Hur länge tror du att du kan vara inne och spela på våra servrar? Kan du vara mycket aktiv i veckan/veckorna? Man behöver inte alltid vara aktiv.

Jag kan i princip vara aktiv hela veckan runt om jag så skulle vilja men man vet ju aldrig tidsmässigt. Särskilt på helgerna kan jag vara aktiv sent

*8. Förklara noga vad du skulle göra om du såg:

*8a) Två spelare argumentera på servern, det ser inte ut som om de ska sluta snart. – 

Jag skulle säga åt dom att ta diskussionen utanför servern då det är oerhört irriterande med spam i text eller voice chat. Slutar dom inte då och det går överstyr skulle jag ge voice mute på båda i ca 2 min om de går.

*8b) Spelaren Player förolämpar dig (Du är Admin). –

Jag varnar han att ha respekt inte bara mot mig som admin men överhuvud taget. Gör han något mer säger jag till på skarpen och räcker inte det blir det nog gag i passande tid eller ban i passade tidsperiod beroende på hur grovt han förolämpar mig.

*8c) Någon fuskar på servern. –

Noll tålerans. Ban

*9. Var bor du någonstans? – (Ange endast stad)

Hudiksvall

*9a) Hur många timmar anser du ha spelat på servern som du ansöker till?

Har noll koll. Men har inte bara spelat på detta konto. Men det har väl vart ganska många sena kvällar på severn om man säger så. Jag vet inte om servern räknar timmar vid liv eller överlag. Men totalt på servern har jag nog 20+ kanske om man säknar med spectate

*9b) Berätta lite om dig själv:

Jag är kille på 15 år. Moppe pojke. Växt upp fort och har haft mycket ansvar i tidig ålder. Jag tar bra ansvar och är rättvis. Vänlig och lätt att handskas med om det skulle vara nåt 🙂 Inte kaxig men står upp för mig själv

*9c) Har du erfarenhet och intresse i något som skulle kunna vara till hjälp för SURFBURKEN utöver administrering (till exempel serverhantering eller Photoshop)?

Ja de går an. Jag skulle kalla mig “Väldigt erfaren” men photoshop då det är lite av en hobby. Serverhantering är inte för svårt vad jag kommer ihåg men det beror väl på spel.

*10. Har du något övrigt att tillägga?

Jag tror jag fick med allt 🙂

*11. Förstår du och kommer du att respektera/följa våra regler?
    (Reglerna kan du läsa här på sidan).

Skulle inte tänka mig nåt annat. Är väl bekant med reglerna sedan ett år tillbaks.

*12. Kommer du vara aktiv på forumet?

Absolut om det nu blir så att jag blir admin annars beror det väl på syfte.

• This topic was modified 1 week, 6 days ago by  Morran.
    • This topic was modified 1 week, 6 days ago by  Morran.
    • This topic was modified 1 week, 5 days ago by  Morran.

Tempelhästen är fri

FreakshoW
    Moderator
    • Topics started: 6
    • Replies: 283
    • Total posts: 289
    • PM user

Hej Timothy. Jag har kollat över din ansökan och det ser bra ut och jag kommer därför att acceptera din ansökan på grundande anledningar:

–Du har skrivit en generellt sett bra ansökan med tillräckligt mycket information.
    –Du har bra svar på fråga 8a, b & c.

Jag kommer sätta dig på en 3-4 veckors trial för att se hur det går, om du passar som admin till Surfburken. Om allt går bra så kommer jag därefter befordra dig till admin.

Hur som helst så vill jag att du kontaktar mig så att vi kan gå igenom din nya position.
    Steam: http://steamcommunity.com/id/Lodbroke/
    Teamspeak: teamspeak.surfburken.se:10027.

Här är även fyra guider jag vill att du kollar igenom innan du kontaktar mig (du måste vara inloggad för att kunna läsa dem). Naturligtvis kommer vi gå igenom det mesta som står i dessa, men om du någon gång blir osäker och jag inte är tillgänglig så finns det information här.

How to record a player
    Sourcemod /Sourcebans
    Information for admins
    Guideline for general rules

Status: Accepterad Trial Admin

PS. Jag är borta imorgon, fredag, så vi kan tidigast höras på lördag.

~ Admin responsible / Senior administrator responsible / Game server rules ~
    ~ Steam: http://steamcommunity.com/id/Lodbroke/ ~
    ~ Contact Email: FreakshoW@surfburken.se ~
Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)

The forum ‘Accepted Applications’ is closed to new topics and replies.