adminansökan på Cs:go arena maps

Home Forums Counter-Strike Source/Global Offensive Denied Applications adminansökan på Cs:go arena maps

This topic contains 1 reply, has 2 voices, and was last updated by  Cyroze 6 months, 3 weeks ago. This post has been viewed 173 times

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author
    Profile photo of mathaf@qinghalf
    mathaf@qinghalf
    Member
    • Topics started: 1
    • Replies: 0
    • Total posts: 1
    • PM user

#Förnamn: André Eriksson
    #Ålder / Age(15+):20
    # Full STEAM ID: (STEAM_0:1:98445099)
    # Steam Profil: (http://steamcommunity.com/id/halfbaked999/)
    # Vilket “nickname” du använder:☭ Half
    *1. Vilket spel och server ansöker du som administratör för?csgo arena maps server
    *2. Anledning till varför du vill bli administratör:vill hålla servern borta servern från folk som abusar micen och håller på att tjabba om onödiga saker
    *3. Har du arbetat med (eller administrerat) spelservrar tidigare? Hur länge i så fall? Och varför slutade du/varför blev du avskedad?Nej men förstår var det innebär
    *4. Kan du Sourcemod commands? Kan du inga så lär vi dig!nej de kan jag tyvärr inte men lär mig fort fort fort
    *5. Vet du hur Sourcemod menyn fungerar? Vet du inte hur den fungerar så lär vi dig!
    *6. Anser du att du är lämplig som administratör och varför i så fall? jag är väldigt lugn och tycker alla ska behandlas lika och
    *7. Hur länge tror du att du kan vara inne och spela på våra servrar? Kan du vara mycket aktiv i veckan/veckorna? Man behöver inte alltid vara aktiv. dagligen spelar väldigt mycket cs
    *8. Förklara noga vad du skulle göra om du såg:
    *8a) Två spelare argumentera på servern, det ser inte ut som om de ska sluta snart. – be dem knipa igen i all chatten och även i voice chatten om inte så lägger jag en mute på dem båda i ungefär 20 min och om de fortsätter så leder det till en dags ban
    *8b) Spelaren Player förolämpar dig (Du är Admin). – skrattar åt han och lägger en mute i ca 10-20 min fortsätter det så 1 dags ban
    *8c) Någon fuskar på servern. –speccar killen kollar om något av det han gör är lustigt recordar medans jag speccar sedan skickar filen till eventuellt en annan admin också så de får ge en “utvärdering” av det med
    *9. Var bor du någonstans? – (Ange endast stad)växjö
    *9a) Hur många timmar anser du ha spelat på servern som du ansöker till? venne men iaf runt 100 timmar på mina båda kontot
    *9b) Berätta lite om dig själv:20 år lirar cs som bara den trevlig och uppskattar alltid nya spelkamrater
    *10. Har du något övrigt att tillägga? Mina hs är Crisp clean 🙂
    *11. Förstår du och kommer du att respektera/följa våra regler? självklart
    (Reglerna kan du läsa här på sidan).
    *12. Kommer du vara aktiv på forumet? förmodligen så blir jag aktiv här med

• This topic was modified 6 months, 3 weeks ago by  Cyroze.

Cyroze
    Moderator
    • Topics started: 2
    • Replies: 87
    • Total posts: 89
    • PM user

Hej André, jag har kollat över din ansökan nu. Jag kommer att neka den på grundande anledningar:

–Du har skrivit en kort och slarvig ansökan. Varje fråga kräver tid och utförliga svar.
    –Du har inte uppnått 48 timmar speltid på servern du ansöker till vilket är ett krav.

Jag hoppas att du fortfarande kommer vara kvar och spela med oss på våran community och servrar.

Du är välkommen att ansöka igen om tre månader d.v.s 2017-08-23

OBS! Ansökan innan det uppmanade datumet kommer att tas bort utan att bli läst.

Status: Nekad

Cyroze

Admin Responsible.

My Tasks Are;

Administrator Applications, Admin Responsible & Bans / Mutes / Gags

Contact;

julia@surfburken.se
    http://steamcommunity.com/id/jullelol/

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)

The forum ‘Denied Applications’ is closed to new topics and replies.