Adminansökan Misses Cheeks

Home Forums Counter-Strike Source/Global Offensive Accepted Applications Adminansökan Misses Cheeks

This topic contains 5 replies, has 6 voices, and was last updated by  Steelshield 3 months, 2 weeks ago. This post has been viewed 385 times

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author

Misses Cheeks
    Member
    • Topics started: 2
    • Replies: 5
    • Total posts: 7
    • PM user

#Förnamn: Jonathan
    #Ålder / Age(15+): 22
    # Full STEAM ID: STEAM_0:0:49630897
    # Steam Profil: http://steamcommunity.com/id/shaidiuadih
    # Vilket “nickname” du använder: Misses Cheeks

*1. Vilket spel och server ansöker du som administratör för? SURFBURKEN.se #1 SS2|DM|SURF|SM:RPG by SwedishHost.se

*2. Anledning till varför du vill bli administratör: Gillar servern skarpt och när jag har varit inne så är det otrevliga personer och hackers med spinbots. Vill att detta ska ta ett slut då jag är inne väldigt ofta.

*3. Har du arbetat med (eller administrerat) spelservrar tidigare? Hur länge i så fall? Och varför slutade du/varför blev du avskedad? Nej, inte på global offensive. Ägt egen server på Garry’s mod men inte mer än så, stängde ner den servern på grund utav att det tog mer pengar än vad det gav

*4. Kan du Sourcemod commands? Kan du inga så lär vi dig! Lär mig oftast väldigt snabbt då det är något jag är intresserad av.

*5. Vet du hur Sourcemod menyn fungerar? Vet du inte hur den fungerar så lär vi dig! Nej det vet jag tyvärr inte

*6. Anser du att du är lämplig som administratör och varför i så fall? Jag tycker att jag är lämplig då jag anser mig själv vara rolig och få andra på gott humör och samt allvarlig om så behövs. Personer i ett community uppskattar när dem har roligt samtidigt som dem spelar och det är det jag tycker är kul.

*7. Hur länge tror du att du kan vara inne och spela på våra servrar? Kan du vara mycket aktiv i veckan/veckorna? Man behöver inte alltid vara aktiv. Kan vara rätt så aktiv då jag söker efter jobb nu men ingenting jag ser mig kunna få på ett tag annars hör jag ju självklart av mig till er.

*8. Förklara noga vad du skulle göra om du såg:

*8a) Två spelare argumentera på servern, det ser inte ut som om de ska sluta snart. – Varna dem och be dem lägga av en eller två gånger och gör dom inte det så kickar jag ena/båda och fortsätter dem så ber jag dem lägga av igen eller så vidtar jag hårdare åtgärder villket resulterar i en ban på ena/båda spelare.

*8b) Spelaren Player förolämpar dig (Du är Admin). – Varnar (Player) att förolämpningar är ett regelbrott på servern och man får helt enkelt inte göra det emot någon spelare, admin som spelare. slutar (Player) inte så mutar jag, om så (player) kommer tillbaka och fortsätter efter att ha blivit mutad så är det en ban beroende på hur grovt förolämpande (player) gjort.

*8c) Någon fuskar på servern. – Instant ban och kanske t.om IP Ban.

*9. Var bor du någonstans? – (Ange endast stad) Stockholm

*9a) Hur många timmar anser du ha spelat på servern som du ansöker till? 48.

*9b) Berätta lite om dig själv: Jag är en 22 årig snubbe som blivit av med sitt jobb på grund utav att jag blivit sjukskriven för depression och panikångest, jag använder nu denna server för att få chansen att komma tillbaka till en depression fri och ångestfri tid i mitt liv och det går framåt. Jag gillar att spela datorspel och tv spel, även brädspel och bord spel. Spenderar den mesta av min tid att spela surf banan eller kolla film samt andra spel. Brukade jobba som snickare/möbelreparatör samt cykelreparatör innan jag fick sparken och tyckte jobbet var ett roligt ställe att vara på då jag jobbade ihop med en gammal barndomsvän.

*9c) Har du erfarenhet och intresse i något som skulle kunna vara till hjälp för SURFBURKEN utöver administrering (till exempel serverhantering eller Photoshop)? Kan lite Photoshop, brukar leka runt lite med det då och då men ingenting jag är superbra på. Men man kan ju alltid fortsätta och se vart det tar en.

*10. Har du något övrigt att tillägga? Enda sen min vän Free Hugs For Everyone bjöd in mig för att spela på eran server är det de jag gjort, haft hur kul som helst och nu har resan börjat om ifrån början och det ska bli lika kul att försöka ta mig till top 10

*11. Förstår du och kommer du att respektera/följa våra regler? Ja, självfallet.
    (Reglerna kan du läsa här på sidan).

*12. Kommer du vara aktiv på forumet? Om så krävs så kommer jag vara det ja.

The Regulator
    Server Admin
    • Topics started: 3
    • Replies: 9
    • Total posts: 12
    • PM user

+ Rep for being polite and nice to other players while playing.
    + Rep for always reminding other players about our rules.

"If they gave me wings and no gravity towards earth, wasnt I meant to fly with Revolvo?"

TuvaPinkHorse
    Server Admin
    • Topics started: 1
    • Replies: 17
    • Total posts: 18
    • PM user

Hej Jonathan,

Jag kommer ge dig +rep på grund av följande anledningar:
    +Tillför god stämning till servern och får folk på bra humör
    +Hjälpsam mot andra spelare
    +Bra svar på fråga 8a och 8b
    +Inga tidigare mutes/gags eller bans

Då jag inte har varit inne på servern mycket, vet jag då inte heller hur du annars beter dig på servern eller hur du har betett dig. Men av vad jag har sätt så beter du dig bra och jag tror att du skulle passa bra som admin. Du får en stor +rep av mig.

Lycka till, Tuva.

Nomad
    Moderator
    • Topics started: 4
    • Replies: 37
    • Total posts: 41
    • PM user

Tjena! Tänker ge dig en go +rep

+ Trevlig, livar upp stämningen och rolig att spela med
    + Hjälpsam, hjälper gärna spelare med diverse commands och liknande
    + Bra ansökan    (- dock något kort)
    + Du är mogen, tror dessutom andra spelare hade lyssnat på dig.

Lycka till!

Server Manager
    Message me on steam or send an email if you need help or have found a bug.
    Steam
    nomad@surfburken.se

Maj.Frost
    Server Admin
    • Topics started: 7
    • Replies: 31
    • Total posts: 38
    • PM user

+rep friendly

– you know the rules

– never had any trouble with you

– you tell People what the rules are if they ask

Steelshield
    Moderator
    • Topics started: 4
    • Replies: 152
    • Total posts: 156
    • PM user

Hej Jonathan. Jag har kollat över din ansökan och det ser bra ut och jag kommer därför att acceptera din ansökan på grundande anledningar:

–Du har mycket speltid på servern vilket är bra för då vet du hur saker och ting går till.
    –Du har bra svar på fråga 8a, b & c.
    –Du har skrivit en bra ansökan.
    – Du har många +rep från andra admins och jag vet själv att du har skött dig på servern.

Jag kommer sätta dig på en 3-4 veckors trial för att se hur det går, om du passar som admin till Surfburken. Om allt går bra så kommer jag därefter befordra dig till admin.

Hur som helst så vill jag att du kontaktar mig så att vi kan gå igenom din nya position.
    Steam: http://steamcommunity.com/steelshield
    Teamspeak: teamspeak.surfburken.se:10027.

Här är även fyra guider jag vill att du kollar igenom innan du kontaktar mig (du måste vara inloggad för att kunna läsa dem). Naturligtvis kommer vi gå igenom det mesta som står i dessa, men om du någon gång blir osäker och jag inte är tillgänglig så finns det information här.
    How to record a player
    Sourcemod /Sourcebans
    Information for admins
    Guideline for general rules
    Status: Accepterad Trial Admin

Head Admin / Admin Application Responsible
    Steam: http://steamcommunity.com/id/SteelShield/
    Contact Email: SteelShield@surfburken.se

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)

The forum ‘Accepted Applications’ is closed to new topics and replies.