Adminansökan Lithlet

This topic contains 1 reply, has 2 voices, and was last updated by  FreakshoW 5 months, 4 weeks ago. This post has been viewed 334 times

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author

Lithlet
    Senior Admin
    • Topics started: 10
    • Replies: 39
    • Total posts: 49
    • PM user

#Förnamn: Philip

#Ålder / Age(15+): 13

# Full STEAM ID: (Exempel: STEAM_0:1:30974481)

# Steam Profil: http://steamcommunity.com/profiles/76561198036225981/

Vilket “nickname” du använder: Lithlet

*1. Vilket spel och server ansöker du som administratör för?

Jag ansöker till JB #2 (CS:GO)

*2. Anledning till varför du vill bli administratör:

Jag vill väldigt gärna bli admin på Surfburkens JailBreak för att det är många gånger admins inte är inne och folk då passar på att bryta mot regler genom att till exempel mic abusa och liknande, detta förekommer nästan hela tiden när det är få inne då inte många har börjat på denna server och admins aldrig är inne typ.

*3. Har du arbetat med (eller administrerat) spelservrar tidigare? Hur länge i så fall? Och varför slutade du/varför blev du avskedad?

Ja det har jag. Jag har varit admin på ett flertal minecraft servrar och även någon CSGO och CS 1.6 server. Jag slutade då jag inte tyckte det var kul och deras community började försvinna. Detta gav mig mycket erfarenhet.

*4. Kan du Sourcemod commands? Kan du inga så lär vi dig!

Jag kan alla vad jag vet, tror det kan va någon enstaka jag inte kan.

*5. Vet du hur Sourcemod menyn fungerar? Vet du inte hur den fungerar så lär vi dig!

Jag vet och förstår hur sourcemod menyn fungerar. Möjligtvis att det är någon del av det jag inte vet, men jag tror jag vet allt.

*6. Anser du att du är lämplig som administratör och varför i så fall?

Jag anser att jag är lämplig då jag kan reglerna utan till, jag har bra connection till dom flesta spelarna på servern och liknande. Jag anser också att jag är lämplig administratör då jag varit admin för och vet hur man tar hand om svåra situationer. En annan anledning är för att jag vet hur jag ska kontrollera mig själv och inte börja bli arg, använda mig av fult språk och liknande!

*7. Hur länge tror du att du kan vara inne och spela på våra servrar? Kan du vara mycket aktiv i veckan/veckorna? Man behöver inte alltid vara aktiv.

Ja! Jag är inne väldigt mycket på denna server, kanske runt 2-3 timmar varje dag (beroende på hur många som är inne såklart, och vad jag känner för)

*8. Förklara noga vad du skulle göra om du såg:

*8a) Två spelare argumentera på servern, det ser inte ut som om de ska sluta snart. –

Först så skulle jag fråga vad som hade hänt och varför dom argumenterade från första början, efter detta skulle jag be dom ta detta utanför servern så att dom andra spelarna slipper höra detta. Fortsätter dom efter deras varning skulle jag lägga en kortare mute/gag på båda spelarna så dom lugnar ner sig. Skulle dom fortsätta efter detta så skulle jag ge dom en sista chans och sedan en längre mute/gag! Blir det så att dom använder grovt språk eller rasism kommer det kunna bli en ban också. Rasismen skulle dock direkt ge den personen en permanent ban.

*8b) Spelaren Player förolämpar dig (Du är Admin). –

Först skulle jag fråga varför “Player” förolämpar mig och sedan ge en varning över att man ska behandla alla på servern med respekt (inte bara admins). Om “Player” efteråt fortsätter att förolämpa skulle det bli en kortare mute/gag, fortsätter “Player” efter sin mute/gag så skulle det bli en längre mute/gag.

Skulle det dock vara så att denna “Player” använde sig av grovt språk och till och med rasism skulle jag ge en lång mute/ban direkt och en permanent ban om “Player” använder sig av rasism! Dock så skulle jag gärna försöka få bevis på rasism/grovt språk då det kan behövas om denna “Player” gör en “Ban protest” på erat forum, detta gör att det finns bevis på att hans/hennes ban inte är felaktig på något vis.

*8c) Någon fuskar på servern. –

Jag skulle först sätta mig i spec och inspektera denna person hela tiden, skulle jag tycka att denna person verkar vara misstänksam skulle jag spela in och sedan prata med högre uppsatt admin. Skulle dom då också tycka detsamma som mig skulle jag ge en permanent ban direkt då fusk inte är tolererat på något sätt.

*9. Var bor du någonstans? – (Ange endast stad)

Uppsala

*9a) Hur många timmar anser du ha spelat på servern som du ansöker till?

Jag har spelat runt 16 timmar, har dock spelat ungefär en och en halv dag på eran andra Jb server (#1) så totald ungefär 48 timmar med båda (ansöker bara till JB #2 dock)

*9b) Berätta lite om dig själv:

Ja, vad ska man säga? Jag är en person på 13 år, älskar att spela spel och hänga med vänner, ganska basic helt enkelt. Jag spelar framför allt Counter-Strike Global Offensive men även andra spel som OverWatch och ett gammalt spel vid namn “Dark Age Of Camelot”. När jag hänger med vänner så brukar vi oftast bara chilla lite eller spela spel, men vi brukar också gå på bio, ta en kaffe eller liknande. Jag går på en underbar skola med underbara lärare. Helt enkelt en normal person. Ett annat intressen jag har är katter. Jag har haft katter i hela mitt liv, speciellt perserkatte, min favorit. Detta var väl det “viktigaste” om mig.

*10. Har du något övrigt att tillägga?

Jag vet att jag antagligen inte kommer bli intagen. Men jag vill gärna veta om det endast är ålder som är problemet eller om det är något annat som det gäller. Det gör så att jag vet vad som kan förbättras och vad som man måste vänta på helt enkelt.

Jag vill även tacka er för att ni har tagit eran tid och läst denna ansökan, även fast ni inte läst allt än.

*11. Förstår du och kommer du att respektera/följa våra regler?

(Reglerna kan du läsa här på sidan).

Jag kommer följa och respektera era regler till 100%, precis som innan.

*12. Kommer du vara aktiv på forumet?

Absolut! Jag är inne på forumet varje dag redan nu, skillnaden kommer nog att bli att jag svarar på frågor eller saker som gäller mig och liknande.

• This topic was modified 5 months, 4 weeks ago by  Lithlet. Reason: Stavfel

~ Senior Admin ~
    ~ Steam: http://steamcommunity.com/id/Lithlet/ ~

FreakshoW
    Moderator
    • Topics started: 6
    • Replies: 319
    • Total posts: 325
    • PM user

Hej Philip
    Jag har kollat igenom din ansökan och den ser väldigt bra ut. Du har också fått ett godkännande från Hylken att få en chans att bli admin trots din ringa ålder.
    Dock så har vi just nu många trials på JailBreak så jag kommer lägga dig i kategorin “Pending Applications” och kommer att meddela dig när vi kan ta in fler trials.

Under tiden så kan du läsa dessa guider så att du är väl förberedd när det väl är dags:

How to record a player
    Sourcemod /Sourcebans
    Information for admins

Status: Pending

~ Admin responsible / Senior administrator responsible / Game server rules ~
    ~ Steam: http://steamcommunity.com/id/Lodbroke/ ~
    ~ Contact Email: FreakshoW@surfburken.se ~
Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)

The forum ‘Accepted Applications’ is closed to new topics and replies.