Adminansökan elles シ

This topic contains 5 replies, has 6 voices, and was last updated by  Cyroze 4 months, 1 week ago. This post has been viewed 256 times

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author

elles
    Member
    • Topics started: 2
    • Replies: 3
    • Total posts: 5
    • PM user

#Förnamn: Elias
    #Ålder / Age(15+):19
    # Full STEAM ID: STEAM_0:0:27352248
    # Steam Profil: steamcommunity.com/profiles/76561198014970224/
    # Vilket “nickname” du använder: elles シ

*1. Vilket spel och server ansöker du som administratör för? CS:GO – arena #4 am

*2. Anledning till varför du vill bli administratör: De flesta av mina vänner är admins och jag är aktiv på era servrar, ville därmed ansöka.

*3. Har du arbetat med (eller administrerat) spelservrar tidigare? Hur länge i så fall? Och varför slutade du/varför blev du avskedad? Jag har inte arbetat som admin tidigare.

*4. Kan du Sourcemod commands? Kan du inga så lär vi dig! Jag kan några.

*5. Vet du hur Sourcemod menyn fungerar? Vet du inte hur den fungerar så lär vi dig! Jag vet hur den fungerar hyfsat bra.

*6. Anser du att du är lämplig som administratör och varför i så fall? Ja, det tror jag. Är väldigt dedikerad när det kommer till ansvarsfulla sammanhang.

*7. Hur länge tror du att du kan vara inne och spela på våra servrar? Kan du vara mycket aktiv i veckan/veckorna? Man behöver inte alltid vara aktiv. Jag är inne i princip varje dag.

*8. Förklara noga vad du skulle göra om du såg:

*8a) Två spelare argumentera på servern, det ser inte ut som om de ska sluta snart. – Jag skulle prata med de båda spelarna och säga till att de ska lugna ner sig, om det inte funkar så lägger jag en mute. Jag varnade trottsallt.

*8b) Spelaren Player förolämpar dig (Du är Admin). – Varnar och säger till att han får en varning, slutar han inte förolämpa mig blir han mutad/kickad. Hade gjort likadant om det var någon annan också.

*8c) Någon fuskar på servern. – Spelar in via konsolen, bannar honom och sen lägger in demot i Sourcebans.

*9. Var bor du någonstans? – (Ange endast stad) Ljungby

*9a) Hur många timmar anser du ha spelat på servern som du ansöker till? Har nog spelat lite mer än 2 dagar sammanlagt på servern.

*9b) Berätta lite om dig själv: Jag är 19 bast, gick Vård och Omsorg på gymnasiet men arbetar nu som brevbärare. Tycker om att fiska, lira cs och prata med mina vänner.

*10. Har du något övrigt att tillägga? Nej

*11. Förstår du och kommer du att respektera/följa våra regler?
    (Reglerna kan du läsa här på sidan). Förstår helt och hållet. Ni kommer inte att ångra er!

*12. Kommer du vara aktiv på forumet? När jag inte spelar med andra eller är inne på arena kommer jag nog vara inne på forumet.

• This topic was modified 4 months, 1 week ago by  Cyroze.

Le Kyq

Satfläsk
    Server Admin
    • Topics started: 4
    • Replies: 1
    • Total posts: 5
    • PM user

+Rep, aldrig drygat när jag har sett han inne på arena. Alltid bra attityd!

@SB Satfläsk

SiouX
    Server Admin
    • Replies: 49
    • Total posts: 53
    • PM user

+rep!

• Väldigt många timmar (3+ dagar på bara arena 4)
    • Använder mikrofonen
    • Trevlig
    • Skötsam

SG>ALL

StappLin
    Moderator
    • Topics started: 7
    • Replies: 51
    • Total posts: 58
    • PM user

+ rep väldigt trevlig kille

• använder mic
    • aldrig miss skött sig vad jag vet om
    • Väldigt härlig kille i övrigt
    • många speltimmar
    • använder teamspeak mycket + I kanten tycker jag

Kort ansökan tyvärr men tycker du fått med mycket.

Lycka till Elles !!

// Senior Admin Stapplin

(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧

Admin Responsible StappLin

EMPTY
    Server Admin
    • Replies: 13
    • Total posts: 17
    • PM user

+rep

*Mogen för det mesta

*Använder mic

*Använder inte mic i överflöd

*Kan reglerna

*Allmänt trevlig

Cyroze
    Moderator
    • Topics started: 2
    • Replies: 76
    • Total posts: 78
    • PM user

Hej Elias, jag har kollat över din ansökan nu. Jag kommer att neka den på grundande anledningar:

–Vi har nu ett överflöd av admins på Arena #4 och känner att vi inte behöver flera där just nu.

Du är välkommen med att skicka in en ny utförligare ansökan där du ansöker till de andra arenorna istället för #4.

Cyroze Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ.•.•❤•.¸✿¸.•❤•Oº

(っ◔◡◔)っ "Vad är det för datum den 7 juni?" - Julia 2k17

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ My tasks Administrator applications, Administrator responsible and Bans/Mutes/Gags.

Contact
    ✿ julia@surfburken.se
    ✿ http://steamcommunity.com/id/jullelol/

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)

The forum ‘Denied Applications’ is closed to new topics and replies.