Adminansökan elles シ

This topic contains 3 replies, has 4 voices, and was last updated by  Cyroze 4 months, 2 weeks ago. This post has been viewed 296 times

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author

elles
    Member
    • Topics started: 2
    • Replies: 3
    • Total posts: 5
    • PM user

#Förnamn: Elias
    #Ålder / Age(15+):19
    # Full STEAM ID: STEAM_0:0:27352248
    # Steam Profil: steamcommunity.com/profiles/76561198014970224/
    # Vilket “nickname” du använder: elles シ

*1. Vilket spel och server ansöker du som administratör för? CS:GO – 1v1 Arena servrar.

*2. Anledning till varför du vill bli administratör: Mitt mål med det är att kunna hjälpa till med att hålla servrarna rena, ha bra gemenskap med de andra och vara en del av Surfburken.

*3. Har du arbetat med (eller administrerat) spelservrar tidigare? Hur länge i så fall? Och varför slutade du/varför blev du avskedad? Tyvärr har jag inte varit någon slags admin förut.

*4. Kan du Sourcemod commands? Kan du inga så lär vi dig! Jag kan några stycken!

*5. Vet du hur Sourcemod menyn fungerar? Vet du inte hur den fungerar så lär vi dig! Jag vet hur det fungerar hyfsat bra.

*6. Anser du att du är lämplig som administratör och varför i så fall? Ja, det tror jag. Är väldigt dedikerad när det kommer till ansvarsfulla sammanhang.

*7. Hur länge tror du att du kan vara inne och spela på våra servrar? Kan du vara mycket aktiv i veckan/veckorna? Man behöver inte alltid vara aktiv. Jag är inne i princip varje dag. Spelar alltid med vänner och om jag är inte är inne så är jag ute – vilket inte är så mycket.

*8. Förklara noga vad du skulle göra om du såg:

*8a) Två spelare argumentera på servern, det ser inte ut som om de ska sluta snart. – Jag skulle prata med de båda spelarna och säga till att de ska lugna ner sig, om det inte funkar så lägger jag en mute. Jag varnade trottsallt.

*8b) Spelaren Player förolämpar dig (Du är Admin). – Varnar och säger till att han får en varning, slutar han inte förolämpa mig blir han mutad/kickad. Hade gjort likadant om personen förolämpade någon annan också.

*8c) Någon fuskar på servern. – Spelar in via konsolen, bannar honom och sen lägger in demot i Sourcebans.

*9. Var bor du någonstans? – (Ange endast stad) Ljungby

*9a) Hur många timmar anser du ha spelat på servern som du ansöker till? Jag skulle kunna tro att jag har spelat runt 3 dagar sammanlagt.

*9b) Berätta lite om dig själv: Jag är 19 bast, gick Vård och Omsorg på gymnasiet men arbetar nu som brevbärare. Tycker om att fiska, lira cs och prata med mina vänner. Jag är en go’ kille som är väldigt omtänksam och är glad mot alla.

*10. Har du något övrigt att tillägga? Jag kommer göra det bästa jag kan.

*11. Förstår du och kommer du att respektera/följa våra regler?
    (Reglerna kan du läsa här på sidan). Förstår helt och hållet. Ni kommer inte att ångra er!

*12. Kommer du vara aktiv på forumet? När jag inte spelar med andra eller är inne på arena kommer jag nog vara inne på forumet då och då.

• This topic was modified 4 months, 2 weeks ago by  Cyroze.

Le Kyq

SiouX
    Server Admin
    • Topics started: 4
    • Replies: 49
    • Total posts: 53
    • PM user

+rep.

• Aktiv
    • Använder ofta mikrofonen
    • Trevlig
    • Skötsam

SG>ALL

StappLin
    Moderator
    • Topics started: 7
    • Replies: 53
    • Total posts: 60
    • PM user

håller med sioux på dessa punkter samt eb mkt härlig kille som jag aldrig haft bekymmer med

+rep

(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧

Admin Responsible StappLin

Cyroze
    Moderator
    • Topics started: 2
    • Replies: 76
    • Total posts: 78
    • PM user

Hej Elias. Jag har kollat över din ansökan och det ser bra ut och jag kommer därför att acceptera din ansökan på grundande anledningar:

–Du har mer än 3 dagars speltid på servern du ansöker till vilket är bra för då vet du hur saker och ting går till.
    –Har hört bra om dig av andra admins.

Jag kommer sätta dig på en 3-4 veckors trial för att se hur det går, om du passar som admin till Surfburken. Om allt går bra så kommer jag därefter befordra dig till admin.

Hur som helst så vill jag att du kontaktar mig så att vi kan gå igenom din nya position.
    Steam: http://steamcommunity.com/id/jullelol/
    Teamspeak: teamspeak.surfburken.se:10027.

Här är även två guider jag vill att du kollar igenom. Naturligtvis kommer vi gå igenom det mesta som står i dessa, men om du någon gång blir osäker och jag inte är tillgänglig så finns det information här.

How to record a player http://surfburken.se/?topic=admin-guide-how-to-record-a-player
    Sourcemod / Sourcebans http://surfburken.se/?topic=admin-guide-sourcemod-sourcebans
    [ADMIN GUIDE] – GUIDELINES FOR ADMINS

[ADMIN GUIDE] – GUIDELINES FOR ADMINS

Status: Accepterad Trial Admin

Cyroze Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ.•.•❤•.¸✿¸.•❤•Oº

(っ◔◡◔)っ "Vad är det för datum den 7 juni?" - Julia 2k17

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ My tasks Administrator applications, Administrator responsible and Bans/Mutes/Gags.

Contact
    ✿ julia@surfburken.se
    ✿ http://steamcommunity.com/id/jullelol/

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)

The forum ‘Accepted Applications’ is closed to new topics and replies.