adminansökan

This topic contains 3 replies, has 3 voices, and was last updated by  Enzyoo 4 months ago. This post has been viewed 225 times

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author

sneffz
    Member
    • Topics started: 2
    • Replies: 2
    • Total posts: 4
    • PM user

Ålder: 16 år gammal.
    Steam id: 76561198059037891
    Steam profil: http://steamcommunity.com/profiles/76561198059037891/
    Nickname: Sneffz.
    1. surf.surfburken.se:27019
    2. Jag har innan varit aktiv i servern, men slutade pga brist av intresse. Nu har jag kommit igång igen och tycker att det är jätteroligt. Jag vill gärna hjälpa till så att alla spelare vet om reglerna på servern och se till att fuskare sätts dit.
    3. Jag har inte arbetat med en server innan, men skulle tycka att det var roligt om jag fick vara administratör.
    2. jag har mycket tid över eftersom mitt huvudintresse är att spela spel på datorn.
    4. Nej, men jag skulle gärna vilja lära mig!
    5. -II-
    6. Jag anser mig som högst lämplig som administratör då jag dels har mycket tid över, eftesom så som nämnde innan så är att spela datorspel ett stort fritidsintresse, och dels för att jag är en väldigt social person som gillar att prata med folk om allt möjligt, och jag vill se till att reglerna följs. Jag pratar också flytande engelska, som kan vara nödvändigt om det är en engelsktalande person i servern som behöver hjälp.
    7. Som jag nämnt har jag mycket tid till att hantera en server, och kan vara mycket aktiv i veckorna. Jag skulle i princip kunna vara inne minst en halvtimme om dagen, men det kan bli längre timmar om dagen.
    8.a) Jag skulle i första hand försöka lösa bråket, ge dem en varning att om de inte slutar snart så blir dem temporärt bannade. Om de inte slutar skulle jag kicka dem båda, om dem kommer tillbaka och fortsätter bråka blir det permanent ban på de båda.
    8. b) Jag skulle fråga spelaren varför hen förolämpade mig, om det kanske inte var illa menat. Om förolämpningarna fortsätter skulle jag ge en varning, och sedan kicka/temporär ban. Om förolämpningarna fortsätter i server eller utanför blir det en permanent ban på spelaren.
    8. c) spela in och sen perma ban.
    9. Stockholm.
    9. a) Jag har minst 5 timmar på just denna server, men har spelat på en liknande server för cirka 1 år sedan då jag spelade en hel del
    9. b) Jag heter Teo och kallas för Ekarn pga av mitt efternamn. jag gick precis ut 9an och ska börja lira cs igen. Fritidsintressen är att spela dator spel och att snacka med vänner och familj, men även att lära känna nya människor för att det är alltid kul att lära känna ny personer. Jag har lätt att prata om allting och att titta på vad som helst. Till exp någon vill visa mig en vidrig video då har jag inga problem att kolla på sånt.
    10. Nope
    11. Till punkt och prickat !!!!

• This topic was modified 4 months ago by  Enzyoo.

sneffz
    Member
    • Topics started: 2
    • Replies: 2
    • Total posts: 4
    • PM user

Oj missa sista frågan och ja

Ethical
    Senior Admin
    • Topics started: 12
    • Replies: 90
    • Total posts: 102
    • PM user

Var snäll och använd mallen för att du ska ha chans att bli accepterad

Läs detta innan ni ansöker!

Tack för mig och lycka till.

This comment was brought to you by Ethical

- Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

- My therapist told me the way to achieve true inner peace is to finish what I start. So far I’ve finished two bags of M&Ms and a chocolate cake. I feel better already.

*DEAD* Smurferino Cappuccino : My mom said that if she sees me on the computer again she will
    Player INNOCENT Smurferino Cappuccino left the game (Disconnect)

Enzyoo
    Moderator
    • Topics started: 0
    • Replies: 203
    • Total posts: 203
    • PM user

Hej, jag har kollat över din ansökan nu. Jag kommer att neka den på grundande anledningar:

– Din ansökan är rörig och svårläst, och följer ej våran mall.
    – Du har totalt 14 Commblocks och totalt 4 bans vilket tyder på att du inte följer våra regler.

Jag hoppas att du fortfarande kommer vara kvar och spela med oss på våran community och servrar.

Du är välkommen att ansöka igen om tre månader d.v.s 2017-09-16
    OBS! Ansökan innan det uppmanade datumet kommer att tas bort utan att bli läst.

Status: Nekad

Head Admin / Server Manager
    Steam: http://steamcommunity.com/profiles/76561198073261902
    Contact me: enzyoo@surfburken.se

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)

The forum ‘Denied Applications’ is closed to new topics and replies.