AdminAnsökan!

This topic contains 5 replies, has 5 voices, and was last updated by  Julia 2 months, 2 weeks ago. This post has been viewed 256 times

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    Profile photo of ViktorK
    ViktorK
    Member
    • Topics started: 1
    • Replies: 1
    • Total posts: 2
    • PM user

#Förnamn: Viktor
    #Ålder 20
    # Full STEAM ID: copy to clipboard STEAM_0:1:29127574
    # Steam Profil: http://steamcommunity.com/profiles/76561198018520877/
    # Vilket “nickname” du använder: Viktor #Vote4Viktor

*1. Vilket spel och server ansöker du som administratör för?

Surfburken #1 Surf_Ski_2_Go

*2. Anledning till varför du vill bli administratör:

För att enligt mig så finns det för få som tar hand om rulebreakers inom servern.

Därför vill jag hjälpa till och se till så att alla andra får ha kul utan att någon förstör för dom.

*3. Har du arbetat med (eller administrerat) spelservrar tidigare? Hur länge i så fall? Och varför slutade du/varför blev du avskedad?

Har varit admins på flertal andra servrar fast inom andra spel till exempel Arma 3 servrar som KOTH och Wasteland,och blev avskedad på grund av  inaktivitet på grund av för mycket arbete!

*4. Kan du Sourcemod commands? Kan du inga så lär vi dig!

Nej.

*5. Vet du hur Sourcemod menyn fungerar? Vet du inte hur den fungerar så lär vi dig!

Vet inte tyvärr.

*6. Anser du att du är lämplig som administratör och varför i så fall?

Anser mig lämplig på grunderna att jag har mognat till nog för att inte larva mig så mycket, att jag vill spela med andra och låta dom ha kul utan att någon förstör för dom.

*7. Hur länge tror du att du kan vara inne och spela på våra servrar? Kan du vara mycket aktiv i veckan/veckorna? Man behöver inte alltid vara aktiv.

Kan vara aktiv 4/5 dagar i veckan varav då snackar vi 4/5 timmar på de dagarna!

*8. Förklara noga vad du skulle göra om du såg:

*8a) Två spelare argumentera på servern, det ser inte ut som om de ska sluta snart. –

Varna spelarna och om det forsätter på ett olämpligt sätt så mutar jag dom!

*8b) Spelaren Player förolämpar dig (Du är Admin). –

Beror på vad förolämpning är om eller om det är bara för att skoja med mig,

ifall det är väldigt vulgärt och inte direkt pg13 så varnar jag till att börja med, fortsätter det efter varningen så mutar jag hen.

*8c) Någon fuskar på servern. –

Spelar in med shadowplay och kollar så att de stämmer att dom fuskar isåfall permabannar jag dom, sedan snackar jag med huvud admins  om bannen och om jag är osäker så frågar jag någon av de andra mer erfarna admins.

*9. Var bor du någonstans? – (Ange endast stad)

Kungsbacka

*9a) Hur många timmar anser du ha spelat på servern som du ansöker till?

Runt 50+

*9b) Berätta lite om dig själv:

Jobbar inom byggar branschen som snickar inom Kungsbacka 🙂

Är väldigt glad av mig oftast (och om inte så håller jag mig undan)

*10. Har du något övrigt att tillägga?

Har varit med i surfburken tidigare med Skippy Varav honom jag har varit vän med sedan 2014

*11. Förstår du och kommer du att respektera/följa våra regler?

Ja, kommer att följa och respektera alla regler!

*12. Kommer du vara aktiv på forumet?

Så mycket som möjligt troligtvis 1/2 gånger i veckan.

• This topic was modified 2 months, 2 weeks ago by  Julia.

DJ Noodle
    Server Admin
    • Replies: 10
    • Total posts: 11
    • PM user

+rep

-Trevlig kille som jag tror kommer passa i adminrollen

-Vet reglerna bra

-Mogen

-Spelat länge på servern och vet hur saker och ting fungerar

Lycka till // Noodle

DJ Noodle

Sniped
    Server Admin
    • Replies: 3
    • Total posts: 4
    • PM user

First of all I want to say that I have not seen much to this player on the server, but that could be just me, or me not recognizing him around.

Last time I was online, I had a situation on the server were I basically told a player to remove a link which was not allowed to have (ad link to a site), and Viktor was the first person to ask why that was not allowed, which is perfectly fine! I told him why with the hope that he understood, unfortunately he did not, and were Argumentative/faultfinder in many ways. I did let that pass.

5min passed; A person started to play music on the server, and I told the person that he couldn’t play any songs on the server(the player did not listen, and got muted), Viktor decided to comment on that as well by saying “So it’s not even allowed to play any music on this server?”, I responded him by looking up the rules, and find out about em in depth, that did not happen, instead he called me out saying ” Sniped why be a mood killer, when players have fun on the server playing music?, If only, one does not like it they can mute him”. From this part, I redirected him to the site to read the rules again, but he kept going to find “faults” on how i administrated the server. At this point I muted him, and he kept going on typing which did lead to a gag.

Final thoughts from my side; He’s to busy being “right” and not using common sense, which is bad trait to have. He does not seem ready at least in my eyes.

-Sniped

StappLin
    Moderator
    • Topics started: 7
    • Replies: 46
    • Total posts: 53
    • PM user

är fullständigt med på snipeds kommentar ang viktor – rep från mig.

• Han har ingen respekt för tillsägelser.
    • han ifrågasätter ADMINS/HEAD ADMINS

– Viktor passar inte som admin för min del.

(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧

Admin Responsible StappLin

Profile photo of ViktorK
    ViktorK
    Member
    • Replies: 1
    • Total posts: 2
    • PM user

Towards sniped i have never been mouthing towards you ever because i have never even spoken to you in any server so far in that manner!

And i did not say mood killer that was Another guy since there was more than one speaking at once, and i already know the admins decision is final.

• This reply was modified 2 months, 2 weeks ago by Profile photo of ViktorK ViktorK.

Julia
    Moderator
    • Topics started: 2
    • Replies: 52
    • Total posts: 54
    • PM user

Hej Viktor, jag har kollat över din ansökan nu. Jag kommer att neka den på grundande anledningar:

–Jag tror inte att du i nuläget är mogen nog för att vara admin på våra servrar.
    –Du har gjort en kort och tråkig ansökan. Varje fråga kräver tid och att man svarar noggrant och utförligt på dem.

Jag hoppas att du fortfarande kommer vara kvar och spela med oss på våran community och servrar.

Du är tyvärr inte tillåten att ansöka till admin på våra servrar pågrund av ditt beteende efter din nekning.

OBS! Ansökan innan det uppmanade datumet kommer att tas bort utan att bli läst.

Status: Nekad

• This reply was modified 2 months, 2 weeks ago by  Julia.

/ juliA

"Vad är det för datum den 7 juni?" - Julia 2k17

' My tasks Administrator applications, Administrator responsible and Bans/Mutes/Gags.

Contact
    julia@surfburken.se
    http://steamcommunity.com/id/jullelol/

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)

The forum ‘Denied Applications’ is closed to new topics and replies.