Admin Ansökan/Admin Application

Home Forums Counter-Strike Source/Global Offensive Denied Applications Admin Ansökan/Admin Application

This topic contains 2 replies, has 3 voices, and was last updated by  Alpha 5 months, 3 weeks ago. This post has been viewed 299 times

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author

Freekill
    Member
    • Topics started: 2
    • Replies: 3
    • Total posts: 5
    • PM user

ADMIN ANSÖKAN/ADMIN APPLICATION

#Förnamn:
    #Ålder / Age(15+) 13
    # Full STEAM ID: STEAM_1:0:159440541
    # Steam Profil: http://steamcommunity.com/profiles/76561198279146810/

http://steamcommunity.com/profiles/76561198279146810/
    # Vilket “nickname” du använder: FreeKill

*1. Vilket spel och server ansöker du som administratör för?

Cs:Go JailBreak #1

*2. Anledning till varför du vill bli administratör:

De flesta gånger jag är inne på servern så finns det inga vip/admins inne då folk passar på att bryta mot reglerna. Som till exempel att mick abusa eller freekilla. Detta händer när det är få spelare inne på server. De flesta admins har inte då tid att komma in och gaga/muta de personer som bryter mot reglerna. När det brukar hända och ingen admin är inne har man typ bara 2 val fortsätt spela eller så får man leava. Blir jag admin ska jag vara aktiv så mycket som jag kan och se till att det inte händer på servern.

*3. Har du arbetat med (eller administrerat) spelservrar tidigare? Hur länge i så fall? Och varför slutade du/varför blev du avskedad?

Nej, har inte varit admin på andra spelservrar förut.

*4. Kan du Sourcemod commands? Kan du inga så lär vi dig!

Jag kan de flesta kommands. Skulle vara roligt om jag lärde mig fler.

*5. Vet du hur Sourcemod menyn fungerar? Vet du inte hur den fungerar så lär vi dig!

Ja, jag vet hur sourcemod menyn fungerar.

*6. Anser du att du är lämplig som administratör och varför i så fall?

Jag anser att jag är lämplig för att vara admin för att jag kan reglerna utan till och jag har bra kontakt med de flesta i servern. Jag gillar att hjälpa folk som inte kan reglerna. Jag är ganska mogen för att ha så mycket ansvar tycker jag. Ibland är jag dryg om man gör fel och sånt. Fast ska se till att det inte förekommer om jag blir admin eller ej.

*7. Hur länge tror du att du kan vara inne och spela på våra servrar? Kan du vara mycket aktiv i veckan/veckorna? Man behöver inte alltid vara aktiv.

Jag är aktiv nästan varje dag och spelar 1-2 timmar. Så ja jag kan vara mycket aktiv på servern och forumet.

*8. Förklara noga vad du skulle göra om du såg:

*8a) Två spelare argumentera på servern, det ser inte ut som om de ska sluta snart. –

Skulle ha sagt åt båda spelarna att ta det utanför servern. Lyssna inte dom inte skulle jag varnat dom hade dom fortsatt då skulle jag ha lagt 30-60 min gag/mute på dom. Hade dom båda använt rasistiska ord eller något värre skulle jag bannat båda två för att jag tolererar inte sånt på servern.

*8b) Spelaren Player förolämpar dig (Du är Admin). –

Jag gillar inte att ta åt mig direkt. Fast om en spelare förolämpa mig skulle jag ha sagt åt honom sluta och varna han för admin disrespekt. Hade han fortsatt skulle jag lägga gag/mute eller en ban beroende på vad han har sagt/skrivit.

*8c) Någon fuskar på servern. –

a)  jag skulle kalla in admins och recorda när vi hade tillräckligt nog med bevis skulle vi/jag skicka till en Headadmin se vad han tyckte efter att han titta på videon och om HeadAdmin sa att personen använde någon sorts hack klient skulle jag perma banna personen för sånt tolererar vi inte på denna servern.

b) jag skulle spectata personen och recorda han/hon sen skulle jag kalla in 2-3 admins som fick spectata mig personen med mig när vi specca klart och kommit fram till att han använde en hack klient skulle han få perma ban direkt och beviset skulle jag lägga upp på forumet.

*9. Var bor du någonstans? – (Ange endast stad)

Örebro

*9a) Hur många timmar anser du ha spelat på servern som du ansöker till?

707 timmar om jag har rätt.

*9b) Berätta lite om dig själv:

Ja vad ska man säga. Jag är 13 år spelar mycket spel till exempel Rainbow Six Siege, Cs:Go och flera andra spel. Jag hänger mycket med vänner. Vi brukar dra till bio eller hänga i skolan. Vi träffas typ 5 gånger i veckan. Vi brukar dra till nån fritids klubb och chilla där snacka med andra folk. Jag är ganska mycket aktiv på andra sociala medier som snapchat och instagram.

*10. Har du något övrigt att tillägga?

Kommer nog inte att bli admin. Om det beror på åldern eller något jag ska förbättra skulle det vara bra om ni sa det. 🙂

*11. Förstår du och kommer du att respektera/följa våra regler?
    (Reglerna kan du läsa här på sidan).

Jag kan alla er regler och förstår dom. Jag kommer att följa alla reglerna. Så mycket som jag kan. 🙂

*12. Kommer du vara aktiv på forumet

Jag kommer vara så mycket aktiv på forumet som jag kan. 🙂

• This topic was modified 5 months, 3 weeks ago by  Freekill.
    • This topic was modified 5 months, 3 weeks ago by  Freekill.

Surfburkerino

Nigel Thornberry
    Moderator
    • Topics started: 2
    • Replies: 25
    • Total posts: 27
    • PM user

Du har skrivt en bra ansökan och du har mycket speltid men du har 4 bans och ganska många commblocks vilket i mina ögon tyder på att du inte följer reglerna som finns på våra servrar.

Steamprofile: http://steamcommunity.com/id/fishyasfuck/
    My tasks: Game server manager, Game server maps, Game server systems.
    If you have any questions or suggestions you can contact me on steam or teamspeak.

Alpha
    Moderator
    • Topics started: 15
    • Replies: 312
    • Total posts: 327
    • PM user

Hej “Alias”, jag har kollat över din ansökan nu. Jag kommer att neka den på grundande anledningar:

-Du är inte 15 år ännu. Vilket inte uppfyller kravet vi har här.
    -Som Nigel skriver så har du 4 bans och totalt 36 commblocks vilket tyder på att du inte varit vaksam över våra regler och lärt dig dem innan du spelat.

Jag hoppas att du fortfarande kommer vara kvar och spela med oss på våran community och servrar.

Du är välkommen att ansöka igen när du har fyllt 15.

OBS! Ansökan innan det uppmanade datumet kommer att tas bort utan att bli läst.

Status: Nekad

Surfburken CEO / Coordinator & Server Manager
    Steam: http://steamcommunity.com/id/alphoric
    Email: alphoric@surfburken.se

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)

The forum ‘Denied Applications’ is closed to new topics and replies.